jak rozbierałem u siebie tłumiki do spawania to te tulejki są na końcach kolektora miałem lu 1/4 ne więc posmarowałem taką pastą to tłumików uszczelniającą i jest spoko ale raczej ta tulejka musi być bo ona uszczelnia kiedy skręcasz śruby na tłumiku
Stal się nie sprawdzi bo będziesz miał przedmuchy.
Grafitowe tulejki odkształcają się przy dokręcaniu objemki, przez co dobrze uszczelniają.
Z patentów to w motorynce stosowałem sznurek glinko-krzemianowy.
To co Sosna podał - najtańsze i najlepsze rozwiązanie
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-26, 06:59
kmaj napisał/a:
stosowałem sznurek glinko-krzemianowy.
Sprawdzone - działa:)
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-17, 20:51
ja będę testował sznurek grafitowy, sugerując się wymiarami tulei kupiłem 4x4 [mm] ale za cholerę nie wiem jak to upchnę
łączyłem kolektor z tłumikiem na taką taśmę specjalną do uszczelniania. Wygląda to tak że na zimno owijasz kolektor tak grubo jak chcesz, nakładasz wydech, odpalasz moto i się to wszystko zgrzewa. Zaletą jest bezproblemowa instalacja i praktycznie dowolna grubość takiego uszczelnienia. No i w razie W też idzie to potem w miare normalnie rozłączyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum