Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-02-19, 12:53
Ale nakombinowałeś z tymi przełożeniami hehe.
Jak tym się jedzie z zębatką 35 z tyłu??
Jakie masz obroty powiedzmy przy 120?
Moto nie jest słabe?
Tak pytam z ciekawości.
Cezary [Usunięty]
Wysłany: 2013-02-19, 13:18
To jest standardowe przełożenie w XBR. Szczerze, to nie pamiętam jakie były obroty, a nie chcę ściemniać. Prędkość dochodziła do 155, przy nieszczelnych zaworach i zużytych pierścieniach tłokowych. A przełożenie z XL600 sprawdziło się już w silniku stuningowanym jak mój - też blisko 600 cm3 i sportowy wałek. Jeden gościu je 1/4 dzi takim sprzętem w rajdach. Tu nasza rozmowa na forum:
http://www.thumperclub.co...g45046#msg45046
a tu jest opis wszystkich elementów tunigu:
http://www.thumperclub.co...hp?topic=3310.0
dalsze szczegóły już na stronach producentów wymienionych tam podzespołów, łatwo znale 1/4 ć.
Dostałem ostatnio sprzęgło XL i wykonałem zdjęcia porównawcze.
Zdjęcie0059.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 477,11 KB
Zdjęcie0058.jpg
Plik ściągnięto 38 raz(y) 543,59 KB
Zdjęcie0062.jpg
Plik ściągnięto 38 raz(y) 419,47 KB
Zdjęcie0061.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 367,38 KB
Zdjęcie0060.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 398,29 KB
Zdjęcie0055.jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 428,91 KB
Zdjęcie0054.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 510,44 KB
Ostatnio zmieniony przez Cezary 2013-02-21, 07:13, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum