To na niebiesko to czujnik luzu chyba.
Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
Co do śruby to masz silnik w ramie masz super.
Ja mam silnik rozpołowiony i nie mam jak wału wyciągnąć przez tą śrubę i teraz jak ją odkręcić.
Hmm lewy gwint czy prawy ? ja mam silnik w ramie i jak na razie mi to nie pomaga , wepchać śrubokręt w zęby i jakoś to zablokować czy jak ?
Hmm lewy gwint czy prawy ? ja mam silnik w ramie i jak na razie mi to nie pomaga , wepchać śrubokręt w zęby i jakoś to zablokować czy jak ?
Najlepiej k. pneumatycznym ręka przytrzymasz a moment bezwładności zrobi resztę.
Między koła zębate (wewnątrz silnika) nie wkładaj nic, bo ich wałki są mniej odporne na zginanie niż wałek zdawczej.
Jak masz silnik na stole to wbij wysoki bieg, załóż zdawcza i kawałkiem miękkiego drewna blokuj.
Jak dokręcałem sprzęgło z momentem to zamiast drewna blokowałem kawałkiem ołowiu - prędzej klocek Pb się rozleci/odkształci niż obudowa strzeli.
Ja koło magnesowe odkręcałem śrubą M22, skok gwintu 1,5 mm Twardość 10.9 lub 9.8
Na śrubie od magneta jest zwykły czytaj prawy gwint .
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-24, 12:27
kmaj napisał/a:
MaciekTOS napisał/a:
Hmm lewy gwint czy prawy ? ja mam silnik w ramie i jak na razie mi to nie pomaga , wepchać śrubokręt w zęby i jakoś to zablokować czy jak ?
Najlepiej k. pneumatycznym ręka przytrzymasz a moment bezwładności zrobi resztę.
Między koła zębate (wewnątrz silnika) nie wkładaj nic, bo ich wałki są mniej odporne na zginanie niż wałek zdawczej.
Jak masz silnik na stole to wbij wysoki bieg, załóż zdawcza i kawałkiem miękkiego drewna blokuj.
Jak dokręcałem sprzęgło z momentem to zamiast drewna blokowałem kawałkiem ołowiu - prędzej klocek Pb się rozleci/odkształci niż obudowa strzeli.
Dobra kurde nie mam pneumata w domu wbijam bieg blokuje koło chce odrkręcić i jest opór potem coś przeskakuje i się kręci dalej nie da rady tego ręcznie rozgryśc ?
Maćku po przemyśleniu blokowania przez skrzynie - poczekaj albo dorabiaj opaskę na magneto bo jeżeli masz ta śrubę doj***ną to możesz sobie uszkodzić inne elementy. -> WAŁ KORBOWY
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-04-08, 23:31, w całości zmieniany 1 raz
Wydaje mi się, że przy takim momencie na czopie korbowodu można przestawić o kilka stopni połówki walu.
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-24, 17:01
kmaj napisał/a:
Maćku po przemyśleniu blokowania przez skrzynie - poczekaj albo dorabiaj opaskę na magneto bo jeżeli masz ta śrubę doj***ną to możesz sobie uszkodzić inne elementy. http://hondadominator.pl/...p?p=15430#15430
Właśnie mądrze na to wpadłeś nie idzie mi to lekko czuć moment zaparcia ale potem przepuszcza i się kręci takie kręcenie na chama chyba nie jest dobre , mogłeś Już coś spieprzyć ?
Tak swoja drogą zablokowanie magneta jakimś paskiem sciągaczem dorobionym nie będzie nic szkodliwe , coś z paska klinowego może wydume
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-25, 22:03
yukikaze napisał/a:
MaciekTOS napisał/a:
?ciągnąłeś megneto bez opaski i bez blokowania skrzyni to jak ? siłą umysłu ?
To dzięki przekazowi, przekazowi myśli
A tak na poważnie to tak , czy siak już miałem zdjęty cylinder więc posłużyłem się główką korbowodu wszystko dookoła oczywiście ładnie zabezpieczając
Hehe , aj cylindra nie będę ściągał raczej Musze jakiś pasko klinowy sciągacz zrobić ;)
Dobrze że mit z wykorbieniem wału obalony bo już bym dawno wykorbił
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2012-12-26, 02:51, w całości zmieniany 1 raz
Yukikaze [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-25, 22:08
Spróbuj opasać pasem transportowym zaciągnąć i gdzieś ten pas zaczepić . Jeszcze bym pod pas podłożył papier ścierny taki 1500. Nawet jak by co to rys Ci nie narobi a zwiększy tarcie.
Tak kombinuje a zrobisz jak będziesz uważał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum