podepne sie
u mnie tez cos stuka
poprzedni wlasciciel ponoc wydal 1500zl u mechanika ktory wymienil pierscienie na ori hondy (kto wymienia same pierscienie?)
do tego pnoc byly dotarte zawory i wymienione uszczelniacze.
Az mnie korci zeby to rozebrac i tam zajzec ... no ale zima niedlugo
znajomy mechanik mowi zebym wymienil tuleje ktora jakis zaklad w lodzi dorobi mi pod wymiar tloka... spotkaliscie sie z czyms takim? ponoc w 300 zl idzie sie zamknac w raz z uszczelkami.
ja bym to zrobil tak : rozebral gore z tlokiem i cylinderm kopnol sie do firmy co robi szlify, zrobil szlif dokupil nowy tlok , pierscienie i zrobil honowanie pod ten tlok
Dobrze mysle?
kos robil tak od tylu zeby wymienic tuleje a zostawic tlok?
co sadzicie o pmysle.
Post przeniesiony z innego tematu - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2014-02-01, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
Drogie te pierścienie
Gdzieś kiedyś wyczytałem że z tym tulejowaniem tej pojemności, to jak z wałkami od światka - uda się albo i nie... Wątpliwe jest że za tulejują lepszym materiałem niż honda.
Jak już zechcesz zostawić ten tłok - dobrze pomierz (średnice i na pierścieniach) jak się okaże że tłok jest wymiarem na 2-3 szlif to kup używany cylinder i szlifuj pod wymiar twojego tłoka.
A najlepiej nowy zestaw tłok+pierścienie i szlifuj swój cylinder bo nie wiadomo co na sworzniu jest.
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-28, 18:44
Nie no w 300 się zamknąć , daj spokój potem będziesz pluł w brodę i jeszcze z 300 zł tłoka dorabia , sam tłok 500-600 kosztuje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum