to ja odgrzebie temat. jak zdjąć pokrywę zaworów mając silnik w ramie? czy trzeba zdemontować ga 1/4 nik i z jego strony kombinować?
zapewne kolejne pytania wkrótce :).
tak, trzeba wyjac gaznik i odkrecic krociec od cylindra. Da sie to zrobic nawet na parkingu przy cpn, sprawdzone
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-12, 19:03
Dupa nie trzeba ściągać ga 1/4 nika
dowód
jak widać nie ma pokrywy nie ma głowicy a ga 1/4 nik na miejscu :)
silnik oczywiście w ramie :)
seven9 [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-12, 19:57
to prawda, mi to się też właśnie udało, wystarczy odkręcić kruciec i go troche pchnąć w dół. ja odkręciłem też jeden korek nad zaworem.
seven9 [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-12, 21:24
kolejne pytanie: jak odkręcić kosz sprzęgłowy? probowałem wrzucająć piatkę i blokując motocykl, ale obraca mi kołem, nawet jak go dociąże. jak inaczej zblokować sprzęgło ? oczywiście nie mam tego "specjalnego" klucza.
ja wbiłem 5 zacisnąłem hamulce i stałem na motocyklu, a serviceman z Oleśnicy ciągnął i mało mu oczy nie wyskoczyły:)), ale puściła pinda jedna:)
seven9 [Usunięty]
Wysłany: 2011-08-13, 12:24
Kubeko, dzięki za radę, kombinujemy właśnie z sąsiadem i na razie nic, pneumat nie daje rady, u mnie ta pinda chyba nigdy nie była odkręcana, jest jakoś dodatkowo zakuta.
dobry patent z tym 5tym biegiem i hamulcem, teoretycznie dałoby radę nawet samemu to odkręcić.
łańcuch założony, składam sprzęta ...
czy po takiej operacji trzeba regulować zawory? bo coś jakby zaczeło cykać. za to stuków brak :).
stachu [Usunięty]
Wysłany: 2012-08-13, 19:02
Kubeko napisał/a:
kolejna:)
kup zakuty łańcuch a nie do zakucia czy spięcia.
Gdzie można dostać zakuty łańcuch? na allegro sprzedają same DID'y w zestawie z zakuwką.
Witam, przymierzam sie do wymiany łańcuszka rozrzadu poniewaz sluchac go czasem podczas obciazenia i mam pewien patent ale nie wiem czy w tym motorze sie sprawdzi. Wiec tak, oczywiscie ustawienie na znakach, sciagniecie pokrywy zaworów, rozkucie starego łancuszka, lekkie zakucie (złączenie nowego ze starym) i przeciagniecie go bez rozkrecania dołu silnika. Jak to widzicie druga sprawa to gdzie jest napinacz tego łańcuszka ? Patent bardzo prosty i widzialem jak niektórzy tak robia w autach bez nadawania sobie dodatkowej pracy :) Mam nowy łańcuszek od nx250 taki sam tylko troszke dłuzszy, wiec go skruce.
Temat scalono z już istniejącym (o identycznej nazwie) - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-03-02, 00:30, w całości zmieniany 2 razy
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-01, 15:29
Jak masz sprzęt do zkuwania łańcuszka, to patent chyba niezły:)
Napinacz jest w głowicy. od strony wydechu taka chromowana "śruba" musisz wykręcić śrube imbusową która jest pod pokrywą zaworów i wyciągnąć napinacz, tylko on się kręci tylko w jedną stronę!!
blaadee, zakuj porządnie, nie słyszałem o tym, że komuś poszedł łańcuszek, ale wole nie myśleć co może się spi******ć jak będzie miał więcej swobody .
Przeglądnij ten temat http://hondadominator.pl/...cuszek&start=15 jest w nim mowa o zakupie nowej sprężyny do napinacza (jedna z tańszych rzeczy w ASO).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum