Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
USZCZELNIACZ OLEJOWY WAŁU
Autor Wiadomość
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
  Wysłany: 2012-06-07, 20:18   USZCZELNIACZ OLEJOWY WAŁU

Zna ktoś może wymiary uszczelniacza z prawej osłony silnika? Może ktoś ma odkręcony :mrgreen: i odczyta oznaczenia...
Jeżeli jest dostępny to warto zmienić i zyskać na ciśnieniu oleju.

uszczelniacz na wale.PNG
Plik ściągnięto 106 raz(y) 88,87 KB

 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-06-07, 22:40   

popatrz za wymiarami http://czescihonda.motorista.pl
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-06-07, 22:55   

madart napisał/a:
popatrz za wymiarami http://czescihonda.motorista.pl

Wcześniej przeglądałem i nie znalazłem. Dlatego pytam tu.
Jestem poza domem, przez co nie mam możliwości sprawdzenia.
 
 
     
slawi2006
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-08, 05:21   

To co zczytałem z uszczelniacza to : FAJ 1 14 -22 -5 VS :)
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-06-08, 10:23   

Dzięki Sławku.
Stawiam że 14x22x5 to wymiar :roll:

Masz możliwość zrobić fotkę temu uszczelniaczowi i pomierzyć suwmiarką dla pewności?
Znalazłem kilka w handlu o tych wymiarach.
http://www.ereplacementpa...plq04lcets48tt2
http://www.stozek.pl/katalogp,23,10.html
Ale nie wiem jaki ma być jego typ- jedno czy dwu kołnierzowy?
 
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-07-15, 19:45   

Porównałem nowy uszczelniacz ze starym i różnica była zauważalna. Stary był już sztywny i wytarty. Myślę że będzie to pozytywna zmiana ciśnienia oleju podawanego na korbę.
Mała uwaga dla kogoś kto ma chęci go wymienić. Na sklepach internetowych trafiłem kilka takich uszczelniaczy o (tych) rzadkich wymiarach. Okazuje się że są stosowane w jakiś pralkach :mrgreen: i niekoniecznie będzie pracował w oleju. Zamawiałem na motorista razem z o-ringami do pompy oleju.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14