Honda NX 650 Dominator

REGULACJE i USTAWIENIA - Poziom paliwa w gazniku

halny - 2012-04-16, 17:16
: Temat postu: Poziom paliwa w gazniku
witam kolegow! pogoda do dupy wiec pewnie tez dopieszczacie swoje motory. ja mam pytanie, mozna regulowac poziom paliwa w ganziku? bo slyszalem kiedys ze nie..:}
Habit - 2012-04-16, 17:22
:
Czysto teoretycznie mozna podgiąć blaszkę przy pływaku, która zamyka zaworek... Ale po co:))

Aaaa a ogarnołeś temat iglicy??
halny - 2012-04-16, 17:51
:
tak, widze ze sledzisz temat, mam zalozony ten zestaw tuningowy, ale zawleczka byla na 2 od gory rowku, wiec wlozylem na 3. poza tym zauwazylem ze iglica jest krzywa... naproscilem ile mozna i moto lepiej schodzi z obrotow( widocznie sie przycinala... o plywak pytam bo mechanik powiedzial ze moto faluje jakby poziom paliwa byl zle ustawiony (a mam powody do podejrzewania ze ktos mogl go juz "regulowac" tylko ktos kiedys powiedzial mi ze tam nie ma blaszek tylko platiki... no ale widocznie jest inaczej:P
Habit - 2012-04-16, 19:33
:
Ja mam przy pływaku blaszkę którą da się odgiąć w dół lub górę, co spowoduje podniesienie lub zmniejszenie pozimu paliwa w komorze pływakowej... Ale tego sie nie dotyka:)
A jak faluję Ci na wolnych obrotach to nie jest to sprawa zbyt niskiego poziomu paliwa w komorze, a tym bardziej wysokiego...


A jak przełożyłeś zawleczke to coś się zmieniło??
halny - 2012-04-16, 22:09
:
w virago wlasnie przez poziom paliwa obroty mi wirowaly. kurcze co do zawleczki, sam juz nie wiem, kto kolwiek widzi motor mowi ze jest ok(moze widziales filmik z pracy mojego dominatora) ale ja patrze na kazde pierdniecie bardzo krytycznie... i byc moze jestem przewrazliwiony, dzisiaj padalo u mnie wiec nie jezdzilem, moto pochodzilo z 7 minut na nowych ustawieniach.. ale swieca czarna.. szkoda ze mieszkasz tak daleko bo bys zobaczyl. chetnie bym jakiegos innego dominatora porownal do swojego, ja przespieszam mam wrazenie ze troche go muli... ale jak napisalem mam wrazenie bo nie wiem czy tak byc powinno :)
Habit - 2012-04-16, 23:32
:
W virago masz V2 więc jeśli poziomy paliwa w ga 1/4 nikach będą różne będzie dupa, może chodzić nie równo, natomiast w jednocylindrowym sprzęcię nie ma to wpłwu (pod warunkiem że w komorze jest paliwo) Dysza główna jest praktycznie na samym dole komory pływakowej...
Jeśli masz zamontowanego Dynojeta to musisz się pogodzić z tym że na wolnych będzie troszke " pływał" coś jakby wypadanie zapłonu, nawet w instrukcji pisze , że po zamontowaniu motor ma chodzić z przepustnicą otwartą do oporu:D
Jak masz ga 1/4 nik wujęty zobacz jaką masz dyszę, fabrycznie jest 150, w zestawie dynojet masz dyszę 155, 160, 170ja jak wsadziłem 170 to tez obroty pływały... dop[iero po zamontowaniu 160 i filtra K&N jest dobrze... łoo się rozp[isałem:D
halny - 2012-04-17, 17:25
:
a Twoja swieca jaki ma kolor?:)
maniek - 2012-04-17, 19:47
:
sprawd 1/4 czy masz prawidłowy poziom paliwa w ga 1/4 niku i wrazie potrzeby wymień zawodem iglicowy, u mnie było 5mm za dużo
halny - 2012-04-17, 21:34
:
a jaki jest prawidłowy?
Habit - 2012-04-17, 23:17
:
Moja świeca po pałowaniu jest czarna na zawnątrz i "kawowa" w środku, natomiast jak moto stoi na wolnych przez 20 min to świeca robi się cała czarna...

Dalej nie wiem jaki wpływ ma poziom paliwa w komorze pływakowej na falujące obroty silnika na biegu jałowym...

Jeśli zaworek iglicowy zamykający paliwo do komory płuwakowej byłby zjepsuty:) to:
Zawieszony- nie zamyka dopływu paliwa do komory... paliwo ucieka przelewem na ziemię.
Jęsli zamknięty (to paliwo by nie "wpływało" do komory) ale powiedzmy że cos tam puszcza powodując niski pozim paliwa, to moto na wolnych chodzi a przy pałowaniu, lub normalniej jeżdzie ale gdzie moto łapie duże przechyły, dostawałby czkawki...
maniek - 2012-04-18, 06:18
:
sprawdzanie poziomu - 4-13 serwisowka, co do uszkodzeń zaworka iglicowego, to oprócz nieszczelności ,zaworek posiada w sobie sprezynke na której oparty jes pływak, jeżeli sprezynka ma kuku to jest zadużo paliwa w komorze plywakowej co za tym idzie do gardzieli gaznika wpada za dużo paliwa na wolnych obrotach(można porównać do lejacych wtrysków w desliu), pojawia się problem regulacji mieszanki itp
Habit - 2012-04-18, 08:31
:
Ja w zeszłym roku miałem problem z poziomem w komorze pływakowej, zaworek się zawiesił i nie zamykał dopływu paliwa... Ale nadmiar wyrzucało mi poprostu przelewem...
halny - 2012-04-18, 17:58
:
zmienei zaworek i zobaczymy, nie moge znalesc na necie, mysle ze kosztuje ok 20zl, tylko gdziee w miare szybko kupic?:(
maniek - 2012-04-18, 18:53
:
larson?
halny - 2012-04-19, 18:40
:
larson:)dzieki:)
wojtekk - 2012-12-28, 14:35
:
:-/ odgrzeje kotleta.
U mnie nie ma w ga 1/4 niku regulacji przy pływaku. Wszystko jest z plastiku.
Rozumiem jak wyczytałem wyżej lepiej nic nie tykać.
Ok. Dziwi mnie tylko dysza główna bo ma 148, chyba zanim dokonam remontu wymienię ją na 155 jak w książce.
Iglica też nie ma regulacji.
maniusz - 2013-09-09, 18:40
:
witam,powróce do dematu u mnie jak u kolegi wojtka jest dysza 148... rozebrałem gażnik bo moto przy przyśpieszaniu dusił sie a po chwili rwał jak szalony.........więc pytanie do was czy wymienić dysze na 155 jak kolega wyżej.....


już zrobione :-P gażnik trza :mrgreen: było wyczyścić.......śmiga jak marzenie :mrgreen: :mrgreen:
ramirez2505 - 2014-07-09, 16:57
:
witam, zalewa mi czasem komorę pływaka.
po przeglądzie ga 1/4 nika i przeczyszczeniu myślałem że problem zniknął, ale po dwóch dniach paliwko znów poszło nosem,
z uwagi że zaworek iglicowy miał delikatne odciśnięcie to zakupiłem nowy,
zastanawiam się tylko teraz zanim rozkręcę ga 1/4 nik czy w gnie 1/4 dzie zaworka jest jakiś oring w nx 650 i czy warto się w niego zaopatrzyć przed demontażem ?
jeżeli ktoś do niego dotarł to proszę o pomoc
SRsima - 2014-07-11, 22:30
:
Specjalista nie jestem - ale taki oring to raczej powinien tam byc :)
ramirez2505 - 2014-07-12, 10:47
:
SRSIMA napisał/a:
Specjalista nie jestem - ale taki oring to raczej powinien tam byc :)

sęk w tym że gniazdo jest chyba wprasowane, z tego co pamiętam

Po wymianie zaworka iglicowego był spokój przez kilka dni.
Po zatankowaniu na fulla problem się pojawił znów :/ być może to tylko zbieg okoliczności że po tankowaniu znów się leje.

Ku 1/4 wa co jest??????????
Help!!!!!!!!!!!!!!!!!