Honda NX 650 Dominator

ZASILANIE I WYDECH - falowanie obrotow

halny - 2012-04-05, 20:23
: Temat postu: falowanie obrotow
jak w temacie. moj dominatorek nie rowno pracuje na jałowym biegu, falują mu obroty.. kurcze, zawory byly regulowane, przepustnica i membrana ok... mechanik tez ok... gaznik czyszczony.. dziwna sprawa, raz swieca czarna raz kawowa... naha do i nie rowno schodz z obrotow ( za wolno) kurcze nie wiem czego sie łapac.. w koszty sie pchac nie chce... czasami mam wrazenie ze zmienia sie poziom paliwa w komorach.. ale ponoc sie go nie ustawia.... koledzy pomoncy, motorem sie fajnie jezdzi, ale lubie jak wszystko gra jak powinno..
Alibaba - 2012-04-05, 20:47
:
sprawd 1/4 szczelność króćca , mój króciec na pierwszy rzut oka też był cały ,dopiero jak zacząłem go nagniatać okazałosię że jest dziurawy
halny - 2012-04-05, 20:54
:
o widzisz... dobra mysl. a wymiana zaworu iglicowego i dyszy glownej?
Alibaba - 2012-04-05, 21:17
:
musisz zobaczyć w jakim są stanie , czy nie mają zarysowań , wżerów i uszkodzeń . Jeśli iglica jest prosta to ok .
halny - 2012-04-05, 21:31
:
rozumiem ze to dotyczy falowania obrotow... no i zostaje jeszcze wolne schodzenie z obrotów.. hm? nie zawsze ale czesto. a propo? kruciec pozna pokleic czy trzeba kupic nowy?
Alibaba - 2012-04-05, 21:50
:
możesz skleic tasmą samowulkanizacyjną ,wydaje mi się ze klej lub silikon jest niebezpieczny ze wzgledu na mozliwośc wessania do cylindra .http://hondadominator.pl/download.php?id=580
Habit - 2012-04-06, 10:17
:
Zobacz też, czy linka od ssania jest dobrze wkręcona w ga 1/4 nik...
halny - 2012-04-06, 12:43
:
i chyba znalazlem :) krociec spekany (foto) podobnie jak u alibaby:) skleiłem mastikiem( tak sylikon bardzo mocny i elastyczny) nie paliłem bo chce zeby dobrze wyschnął, ale pokładam nadzieje ze to to:) dzieki koledzy jeszcze raz za pomoc, a powiedzcie mi czy podczas pracy silnika, kruciec u dołu tak tam falowac? chyba tak bo przeciez jest tam podcisnienie duuuuze, nie? a no i oriejujecie sie ile kosztuje nowy kruciec, wrazie gdyby sklejenie nie wyszlo///
madart - 2012-04-06, 13:48
:
u mnie nie faluje
nowy chyba cos koło 200
ale prowizorki działają całkiem dobrze ;-)
halny - 2012-04-06, 13:54
:
zimny chodzi ok, ciepły juz kiepsko, silnik sie nagrzeje, wiec ma wiekszą kompresje, bardziej szarpie kruccem no i szpara wieksza, wiec lewe powietrze wchodzi.. mam nadzieje ze moja teoria sie potwierdzi:) juz wieczorem napisze co i jak:)
halny - 2012-04-06, 17:00
:
kurcze nie ma zbytniej roznicy...zakladam ze krociec szczelny... hm, a moze tak byc, obroty faluja o ok 200 obrotow na minute, czyli gora dól, i wolno troche z obrotow schodzi, tj dobrze schodzi z np 7 do 3 tys, a pozniej powoli sie stabilizuje.. macie jakies pomysly? kto z okolic zakopanego jest? moze by tak inny gaznik zalozyc i zobacze co sie dzieje..
halny - 2012-04-06, 20:00
:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


tak to wyglada, silnik zimny..
Microbee - 2012-04-07, 11:15
:
halny napisał/a:
http://www.youtube.com/watch?v=3XOvH72ZliE&feature=youtu.be


a co tu niby jest nie tak ? mi też czasem wolno schodzi z 2 tys w dół, ale jakoś to nie przeszkadza
sciema - 2012-04-07, 12:48
:
u mnie też jest podobnie pomiędzy 1500/2000 i podejrzewam, że tak ma być to jest jeden tłok i ga 1/4 nik zawsze będą wahania, ale może się mylę niech się wypowiadają bardziej doświadczeni dominatorzy.
halny - 2012-04-07, 13:15
:
no mnie tez w jezdzie nie przeszkadza... no ale lubie jak wszystko gra jak ma grac:)
madart - 2012-04-07, 14:29
:
takie falowanie to nie falowanie :mrgreen: tylko całkiem normalne wskazanie :-o
Raviking - 2012-04-07, 15:18
:
halny napisał/a:
no mnie tez w jezdzie nie przeszkadza... no ale lubie jak wszystko gra jak ma grac:)


w rzędowej czwórce silnik pracuje równiutko ;-)
gozdek - 2012-04-07, 15:35
:
halny, klejenie raczej nie pomaga bo jak dasz po garach to taki silikon nie ma szans, przerabialem to...już lepiej sciśnij króciec opaską albo rozglądnij sie za sprawnym...mi tez falował a nawet gasł i klejenie nie pomagała, dopiero wymiana rozwiązała sprawe, szukaj używanych bo nowe mają fajne ceny :)
Alibaba - 2012-04-07, 16:41
:
Halny czepiasz się ładnie pracującego silnika odpuść mu , a co do króćca kosztuje w motoriście 200 PLN do załatwienia w 3 dni
halny - 2012-04-07, 21:24
:
gondek masz racje, sylikon pusci, ale mastik nie:) w robocie go uzywalem do wszystkiego (kleil nawet betony po kilkaset kg!!!) no przyznam ze moj motor cwany, chyba wiedzial ze kameruje wiec ladnie pracowal....:) zobacze jak go nagrzeje! moze macie racje, zbyt krytycznym okiem patrze na niego, ale wiecie, wszystko musi byc w 100%:) a dzisiaj jeszcz zauwazylem cos - jak zapale motor zimny, i od razu wskakuje i jade, przymam na 3 tys obrotach to lekko szarpie... bardzo delikatnie jakby przerywalem, ale po 500m juz jest ok.... dobra przesadzilem:) nie bede sie czepial takich szczegolow w 22 letnim moto:) wesolego jajka koledzy!!!
tristan - 2012-04-12, 12:51
:
wg mnie mocno hiperbolizujesz :mrgreen:
Adison - 2012-09-11, 23:05
:
U nie falowanie obrotów pojawiło sie gdy wydmuchało oring na krućcu . Włożyłem nowy i jest OK.