Honda NX 650 Dominator

NIE WIADOMO CO ;) - dzwignia zmiay biegów

zigson - 2012-01-04, 14:32
: Temat postu: dzwignia zmiay biegów
jak w temacie, wygina sie przy kazdym boczku, po sylwku utknolem w lesie za Dynowem nie mogac jej wyprostowac i bylem bliski doecyzji o powrocie na jedynce ( 40 KM ), mysle nad wymiana na cos co sie sklada lub zalozeniem jakich crashpadow czy innego ustrojstwa ( wczesniej mocna silnik porysowalem, poszedlem boczkiem po betonie ).

moze ten problem w dominie nie wystepuje ale ja mam z tym problem, dzwignia niewytrzyma kolejnych prostowan ( to mnie nie martwi) natomiast nie wiem jak sie to na skrzyni biegow odbije
madart - 2012-01-04, 15:36
:
jedynie takie coś to poratuje

rav niech powie czy sie sprawdza :-)

u mnie też ten problem występuje, ale ta d 1/4 wignia dzielna jest :-)
Raviking - 2012-01-04, 15:49
:
madart, chodzi Ci o te rurke co się wije wokół silnika ;-) ?

to mój 2-i gmol własnej produkcji :mrgreen: 1-y poszedł na złom,nie wyglada tak estetycznie jak z Givi albo z innego Hebcko :-) ale spełnia swoją funkcje :mrgreen:

można się nie przewracać na lewą strone :mrgreen: ;-)
madart - 2012-01-04, 16:03
:
no o niom o niom :)
w sumie to łątwiej dojechac do domu bez tylniego hamulca niz bez biegow, a wiem jak trudno bylo mi zdjąć moją d 1/4 wignię w domu, nie mówie już o środku lasu :lol:

ja mam swoje rozwiązanie na gnące sie dzwignie, kierwonice, lamiace plastiki itp - kupić enduro :lol:
Raviking - 2012-01-04, 17:10
:
madart napisał/a:
ja mam swoje rozwiązanie na gnące sie dzwignie, kierwonice, lamiace plastiki itp - kupić enduro :lol:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: nadal dokupujesz plastiki do domina :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

a co? w enduro się nie gnie,nie łamie,nie pęka ?
madart - 2012-01-04, 17:12
:
nie tak często jak w dominie :)
adziad - 2012-01-05, 08:33
:
Przecie ta d 1/4 wignia to się baaardzo łatwo wygina, ja zawsze chwytam oburącz i ciągnę. Szczerze to nie wyobrażam sobie jak można jej nie wyprostować i jechać do domu na 1dynce???? Co innego jak mi raz pękła na mocowaniu i odpadła, to kombinerkami 2jke wbiłem i hejho:D Załatw sobie taką łamaną na sprężynce jak jest w dominatorach i xr. To chyba najprostsze rozwiązanie, ale jak ostro o korzeń lub w koleinie zaczepisz to też ją wygniesz.
zigson - 2012-01-05, 10:04
:
cóż to za przyjemność kupić i założyć, zrobić i założyć to już co innego,

te rureczki od RAV'a wyglądają gibko :) zmajstruje coś takiego, będzie lepszą opcją niż wymiana na dominaoski lub od xr, a co do dzielności d 1/4 wigni ( jaki i SLR ) jest nie do zajeb..., naście razy ją prostowałem ale po ostatnie glebie, gdy moto na lewej stronie z 10 metrów przejechał, d 1/4 wignia się nieomal o podnóżek zawinęła LoL

poza tym nie mam zamiaru połowy warsztatu ze sobą wozić, moto ma śmigać i już, albo na żyletki...:P
j23 - 2012-01-06, 08:41
:
Zigson - se poczytaj...
http://www.enduro-adventu...niki&Itemid=234
zigson - 2012-01-08, 10:26
:
j23 napisał/a:
http://www.enduro-adventu...niki&Itemid=234


ciekawe rozwiązanie ale mało kompleksowe...nadal pozostaje przy rureczkach :D