NIE WIADOMO CO ;) - dzwignia zmiay biegów zigson - 2012-01-04, 14:32 : Temat postu: dzwignia zmiay biegów
jak w temacie, wygina sie przy kazdym boczku, po sylwku utknolem w lesie za Dynowem nie mogac jej wyprostowac i bylem bliski doecyzji o powrocie na jedynce ( 40 KM ), mysle nad wymiana na cos co sie sklada lub zalozeniem jakich crashpadow czy innego ustrojstwa ( wczesniej mocna silnik porysowalem, poszedlem boczkiem po betonie ).
moze ten problem w dominie nie wystepuje ale ja mam z tym problem, dzwignia niewytrzyma kolejnych prostowan ( to mnie nie martwi) natomiast nie wiem jak sie to na skrzyni biegow odbije madart - 2012-01-04, 15:36 :
jedynie takie coś to poratuje
rav niech powie czy sie sprawdza
u mnie też ten problem występuje, ale ta d 1/4 wignia dzielna jest Raviking - 2012-01-04, 15:49 : madart, chodzi Ci o te rurke co się wije wokół silnika ?
to mój 2-i gmol własnej produkcji 1-y poszedł na złom,nie wyglada tak estetycznie jak z Givi albo z innego Hebcko ale spełnia swoją funkcje
można się nie przewracać na lewą strone madart - 2012-01-04, 16:03 :
no o niom o niom :)
w sumie to łątwiej dojechac do domu bez tylniego hamulca niz bez biegow, a wiem jak trudno bylo mi zdjąć moją d 1/4 wignię w domu, nie mówie już o środku lasu
ja mam swoje rozwiązanie na gnące sie dzwignie, kierwonice, lamiace plastiki itp - kupić enduro Raviking - 2012-01-04, 17:10 :
madart napisał/a:
ja mam swoje rozwiązanie na gnące sie dzwignie, kierwonice, lamiace plastiki itp - kupić enduro
nadal dokupujesz plastiki do domina
a co? w enduro się nie gnie,nie łamie,nie pęka ? madart - 2012-01-04, 17:12 :
nie tak często jak w dominie :) adziad - 2012-01-05, 08:33 :
Przecie ta d 1/4 wignia to się baaardzo łatwo wygina, ja zawsze chwytam oburącz i ciągnę. Szczerze to nie wyobrażam sobie jak można jej nie wyprostować i jechać do domu na 1dynce???? Co innego jak mi raz pękła na mocowaniu i odpadła, to kombinerkami 2jke wbiłem i hejho:D Załatw sobie taką łamaną na sprężynce jak jest w dominatorach i xr. To chyba najprostsze rozwiązanie, ale jak ostro o korzeń lub w koleinie zaczepisz to też ją wygniesz. zigson - 2012-01-05, 10:04 :
cóż to za przyjemność kupić i założyć, zrobić i założyć to już co innego,
te rureczki od RAV'a wyglądają gibko :) zmajstruje coś takiego, będzie lepszą opcją niż wymiana na dominaoski lub od xr, a co do dzielności d 1/4 wigni ( jaki i SLR ) jest nie do zajeb..., naście razy ją prostowałem ale po ostatnie glebie, gdy moto na lewej stronie z 10 metrów przejechał, d 1/4 wignia się nieomal o podnóżek zawinęła LoL
poza tym nie mam zamiaru połowy warsztatu ze sobą wozić, moto ma śmigać i już, albo na żyletki...:P j23 - 2012-01-06, 08:41 :
Zigson - se poczytaj...
http://www.enduro-adventu...niki&Itemid=234zigson - 2012-01-08, 10:26 :
j23 napisał/a:
http://www.enduro-adventu...niki&Itemid=234
ciekawe rozwiązanie ale mało kompleksowe...nadal pozostaje przy rureczkach :D