Honda NX 650 Dominator

ZASILANIE I WYDECH - Tłumiki

managa - 2011-02-02, 13:56
: Temat postu: Tłumiki
raviking napisał/a:
Wybebeszyłem tłumiki,gang zajebisty,filmik jutro
albo dziś


wartburg napisał/a:
łomadafaka !!!

daje to jak z ciungnika ;)

..........

czy po za wybebeszeniem tłumików robiłeś coś więcej ?
np zapłon , zawory .

bo z tego co słyszałem to bez innych ingerencji zawory wypalą się "fpisdu"


raviking napisał/a:
gówno prawda,rozmawiałem z mechanikiem,zawory sie nie popalą,muszę podjechać na doregulowanie ga 1/4 nika i będzie cacy
nie zostawiłem pustej blachy,nie ma tylko końcówki tłumika,wybebeszanie tłumików to chyba za dużo powiedziane


wartburg napisał/a:
no to ja mam we łbie cały czas PRZECIWCI?NIENIE !!! .
jeszcze mi z "cfajtakta" zostało .
ni chuja się na tym nie znam ... .
jak sprawdzi się u CIEBIE , to jadę z tłumikami w pizdu ;)


raviking napisał/a:
ja to zrobiłem zaraz po przyje 1/4 dzie ze spotkania Dominatorów na Rogaczu zwanego dumnie zlotem czyli hulam tak już prawie dwa miechy nikt mi nie powie,że zapchany filtr powietrza to od rozebranych tłumików Był u mnie Przemek i jemu też się podobało,miał zrobić tak samo


kinoll napisał/a:
witam może ktoś pokrótce opisze jak nieco poprawić brzmienie dominatora....z tego co widać to na końcu tłumika są trzy nity ale nie wiem czy roznitowanie ma sens ...jak tam w środku wygląda i co najlepiej wywalić??


Adziad napisał/a:
też se jakis czas temu "podgłośniłem" wydech, znaną Wam metodą. Czyli ścięcie wkrętakiem i młotkiem nitów, wycięcie flexem tylnej scianki i wyszarpnięcie jej razem z najmniejszą rurką. no i brzmienie mi pasuje baaardzo, nie jest takie jak z v choppowych, ale ma więcej harmonicznych, takie bardziej zadziorne jest. Wszyscy się oglądają, co owocuje większym bezpieczenstwem w korkach i ogolnie na drodze. Co do złego wpływu na zawory i gniazda, to może to wystąpić gdy wybebeszymy tłumik, a tym bardziej gdy zmienimy filtr powietrza na luzniej przepuszczający (no mozna mowic sportowy) ubożeje wtedy mieszanka, robi sie wiecej powietrza a mniej paliwa, temperatura spalania takiej zubozonej mieszanki jest wyższa, no i sie wypalaja gniazda.

Ale na szczęście łatwo na ucho stwierdzić czy wszystko jest ok. Jeżeli przy odpuszczaniu gazu nie ma strzałów (głośnych, nie jakis lekkich popierdywan) w wydech to wszystko powinno byc ok. Jezeli są to dokręcamy odrobine dysze powietrzną od ustalania skladu mieszanki biegu jalowego. I to tyle. W swoim nie musialem tego robic, moze dlatego ze mam zasyfiony i do wymiany filtr powietrza

Pozdro, podkowa


microbee napisał/a:
Ja z kolei zastosowałem metodę prawie "bezinwazyjną", czyli szkoła LukiMarków - kilka dziurek wiertarką w każdym kominie 5 minut roboty, zero kątówki, a efekty są (minus - mogłoby być więcej basu, ale jeszcze to dopracuję)


kinoll napisał/a:
kolego microbee te kilka dziurek jak piszesz wywierciłeś dookoła tej cienkiej rurki wylotu spalin ??


microbee napisał/a:
tak, zrobiłem zaraz nad tymi rurkami na razie są po 3 w każdym na początek, więc szału nie ma
tutaj filmik zaraz po wierceniu:
http://priv.socjum.pl/video/185#kom356


LikiMarek napisał/a:
Po pierwsze:co ma piernik do wiatraka?? . Wypalanie gniazd zaworowych przez ''wyprucie''(tu zgadzam sie z Ravem, że to o wiele za dużo powiedziane)nie ma najmniejszego uzasadnienia. Po prostu wyrywamy wygłuszenie i już. Tam nic nie ma!! Jest tak zrobiony obieg spalin w środku, że jest cichutko. Jeżeli wytargamy rurke, którą mam na fotkach w galerii to dzwięk zamiast od razu wyfukiwać przez rurke, to powstaje echo w puszcze, która jak wiadomo nie ma już rurki i z tego jest taki basowy d 1/4 wiek. Zobaczycie w piątek, my już mamy to całkiem wyprute to jak zrobimy najazd na pepików to im sie domy posypią przez nasz gang hehehe.


adziad napisał/a:
hehe kolego LukimMrek

nie jest to zjawisko które nastąpi odrazu po wybebeszeniu wydechow. mowisz , ze wyprules i jezdzisz, wszycho gra a ja z kolei nie mowie ze moto Ci sie posypie, bo ja tez wyprułem. no ale teoria działąnia silnikow spalinowych jest jaka jest i wiążą się z tym określone zależności.

uwierz mi na słowo bąd 1/4 zapoznaj się z tematem, że wydech to nie piernik tylko wręcz śmigło od tego wiatraka

może jeszcze zacytuje wypowied 1/4 kogoś innego tak dla potwierdzenia: .... a wpływ ma " taki, że zakładając przelot znacznie zmniejsza się opór przepływu mieszanki/spalin i zwiększa ich prędkość. To powoduje, że część świeżej mieszanki (mniejsza bąd 1/4 większa) nie jest spalana tam gdzie powinna (w cylindrze), tylko niespalona "wypada" do układu wydechowego (pamiętając o teorii faz rozrządu i czasach otwarciach zawórów - w tym wypadku wydechowego), gdzie następuje eksplozja. Jeśli do tego wszystkiego uzmysłowimy sobie, że świeża (chłodna) mieszanka napływająca do cylindrów ma m.in. za zadanie ochłodnić swoją masą denka tłoków, zawory i ich gniazda to zrozumiemy, że wzrasta temperatura spalania, która jest zjawiskiem szkodliwym. Dlatego też konieczna jest regulacja.

Podobny efekt uszkodzenia/wypalenia gniazd zaworów wydechowych można osiągnąć przy za małych luzach zaworowych (niedomykające się zawory) może w tą legende ludową będzie łatwiej uwierzyć (żartobliwie)

Takie zboczenie, lubie wiedzieć jak co działa, wybaczcie i nie bijcie

Pozdro podkowa


LukiMarek napisał/a:
Rozumiem o Ci chodzi, ale przykładem na dopalanie sie mieszanki w tlumikach jest własnie to efektowne stzelanie własnie tam gdzie bylo to wygluszenie a skoro go nie ma powstaje taki piekny gang. to tylko zwykła rurka tam spaliny maja swoja predkosc bo nic wczesniej nie zostało zmienione ale moge sie mylic. To tylko takie nasze bezsensowne GG

LukiMarek - 2011-04-09, 10:42
:
Tak z ciekawosci wroce do tematu. Już je 1/4 dzimy na wyprutych tlumikach dość długo i jakoś nic sie nie dzieje. Mieszanke mamy na kawe z mlekiem i jakoś zawory po ostatnim rozbieraniu nie wyglądają na powypalane.świecily sie jeszczce po polerowaniu ostatnim i nic więcej sie nie dzieje
maniek - 2011-04-18, 18:29
:
Z innej beczki , pozy nr 10 (orginał 47 zł) co to jest ? Mogę to zamienić miedzianą taśmą ?
madart - 2011-04-18, 18:56
:
możesz spokojnie
wartburg - 2011-04-18, 18:59
:
maniek napisał/a:
Z innej beczki , pozy nr 10 (orginał 47 zł) co to jest ? Mogę to zamienić miedzianą taśmą ?


żebyś zapytał tydzień wcześniej ... mogłem sprawdzić

ale to bardziej wygląda na tulejkę niż uszczelkę ...

mam kolanka EGU - nie wiem czy "to" mam

w Kamazie takie "cudo" było z brązu ;)
maniek - 2011-04-18, 19:41
:
dzisiaj to w łapie miałem, ale nie moglem zidentyfikować materiału, a skoro w głowicy uszczelnia mied 1/4 to i tu może :)
MaciekTOS - 2012-03-17, 21:57
:
Przeczytałem te "teorie" i już sam nie wiem czy można pruć wydechy czy nie ? nie myślę o wierceniu paru dziurek dookoła bo to już mam , myślę o czymś więcej tzn rozwalić te nity zdjąć te blaszki i co tam dalej mogę bez skutków ubocznych usunąć ?
kmaj - 2012-05-14, 12:35
:
MaciekTOS napisał/a:
myślę o czymś więcej tzn rozwalić te nity zdjąć te blaszki i co tam dalej mogę bez skutków ubocznych usunąć ?


Po odjęciu blaszek masz wszystko zaspawane wiec trzeba ciąć.
zigson - 2012-05-17, 20:08
:
wywiercilem po 4 dziury na tłumik, 12 wiertelko, muzyka :) wkrotce wytne wszystko co sie da tylko mam pytanko, wie ktos moze czy misiaczki maja problem z nadmiernym halasem ?
Hannibal - 2012-05-17, 20:16
:
zalezy od miasta...u mnie juz pare dowodow zabrali ale i tak zmienie wydech na sportowy
Habit - 2012-05-17, 21:32
:
Jeśli nie mają sprzęta do mierzenia głośności w db to mogą Cię pocałować w dupę:) a we Wro to może w co setnym rodiozłomie mają:)
MaciekTOS - 2012-05-18, 06:29
:
zigson napisał/a:
wywiercilem po 4 dziury na tłumik, 12 wiertelko, muzyka :) wkrotce wytne wszystko co sie da tylko mam pytanko, wie ktos moze czy misiaczki maja problem z nadmiernym halasem ?


Mógłbyś na tej fotce zaznaczyć w którym miejscu dziury wierciłeś ?
zigson - 2012-05-22, 17:42
:
jak najblizej srodka, na krzyz, i jeszcze 4 kolejne wywierce :) moto brzmi tak jak powinno :)
kmaj - 2012-05-22, 18:28
:
http://www.youtube.com/watch?v=JhciQov8K6U

Widziałem ciekawszy filmik ale to na Turbo było. Podawali dokładne odczyty i wysokości :evil: mandatów.
MaciekTOS - 2012-05-22, 20:02
:


Niebieskie czy czerwone ?
zigson - 2012-05-25, 18:41
:
czerwone, ale mozliwe ze caly srodek wytne tylko jeszcze nie wiem jak, myslalem nad spawarka ale moze cos innego wymysle
MaciekTOS - 2012-05-25, 21:20
:
Właśnie ciężko to rozgryść a szkoda całych wydechów ciąć , spawarka to nie jest głupi pomysł jak coś poczynisz daj znać pójdę w Twoje ślady , tzn szlify ;-)
zigson - 2012-06-10, 18:58
:
z ta spawarka troche lipa wyszla, tzn, wypalilem troche wiecej niz chcialem :/
teraz musze wymyslec jak to troche zakmuflowac bo jak niebiescy zobacza ( bo uslysza napewno :) ) to moze byc lipa


fajnie brzmi, ogniem przy redukcji strzela, troche przy airboxie pogrzebalem i tak jakby mocniejszy sie zrobil :D
ferdas - 2012-09-29, 23:20
:

tak u mnie było, nie było jakoś starsznie głośno ale fajnie basowo, jak po wsi je 1/4 dziłem to pierwsze co to ludzie mówili że jakiś wariat traktorem zapiepszał po drodze hehe
tłumiki mam do sprzedania jak ktoś by chciał a swoich ciąć by nie chcial :-P
fiacik69 - 2012-09-30, 07:03
:
o kura... ale dziura :)
ferdas - 2012-09-30, 08:59
:
nie ma kompromisów albo albo buhahah :mrgreen:
fiacik69 - 2012-10-01, 09:14
:
ja kupilem taki http://allegro.pl/tlumik-...html#tabsAnchor

teraz zostaje rzezbienie
i juz mysle ze bez DB kilera sie nie obedzie bo jak mnie niebiescy drapna to bedzie krucho- brak zegarow wydech przelot a motor wogole bez owiewek ... no nie ladnie to wyglada
fiacik69 - 2012-10-09, 18:25
:
przyszedl tlumik...kozak :)
kmaj - 2012-10-09, 23:04
:
fiacik69 napisał/a:
przyszedl tlumik...kozak :)

Zrób fotę jak zmontujesz.
kubas9311 - 2012-10-10, 11:05
:
ja mam leovince X3, robi robote :D
fiacik69 - 2012-10-10, 18:44
:
moj wyglada identycznie jak x3 tylko nie moge sie doszukac napisu leoś..
masz gdzies wbite?
u mnie jst w sumie pusto z jedna sciana pionowa z perforowanej blachy... miejsce na wyciszenie jest i chyba bede musial cos ulepic zeby lep nie puchl za bardzo
kubas9311 - 2012-10-10, 20:19
:
tak mam wybite ;)
http://a3.sphotos.ak.fbcd...259931093_o.jpg
fiacik69 - 2012-10-11, 16:00
:
w pon wieczorem moto leci do spawacza a we wtorek mam zamiar siac zamet i zniszczenie nowym kominem
fiacik69 - 2012-10-11, 16:02
:
to sa naklejki .. po 40 zl na allegro :) ale komin mam ten sam z tym ze bede mial jeden a nie 2
kmaj - 2012-10-11, 18:00
:
fiacik69 napisał/a:
moj wyglada identycznie jak x3 tylko nie moge sie doszukac napisu leoś..
masz gdzies wbite?

Wprawdzie brat miał kształtem inny tłumik ale na boku i końcówce było przetłoczenie.
kubas9311 - 2012-10-13, 15:24
:
fiacik69 napisał/a:
to sa naklejki .. po 40 zl na allegro :) ale komin mam ten sam z tym ze bede mial jeden a nie 2

to tyczyło się mnie? mam do nich fakturę i książkę, to są oryginalne leo vince'a wydeszki kolego:) to nie są naklejki tylko przynitowane blaszki x3 :)
fiacik69 - 2012-10-14, 20:32
:
myslalem ze oprucz tych blaszek jest jeszcze sos wybite na wydechu , ja na koncowce mam homologacje i rok produkcji ale producenta nie mam ale wyglada identycznie jak twoj, jutro jade do spawacza wyzezbic 3nik pojutrze moze uslysze jak gada :)
kubas9311 - 2012-10-15, 12:25
:
wytłoczenie tez jest na końcówce:)
fiacik69 - 2012-10-15, 15:00
:
kurde jak zawsze mechanior ma obsowe i dzis nie wezmie motoru na warsztat czyli nie ma szans zebym jutro uslyszal jak pracuje na nowym kominku :(
jest czwartek i sie doczekalem :)
na jutro ma byc gotowe:)
fiacik69 - 2012-10-24, 17:06
:
mam doczekalem sie :)
glosny ze lep urywa, musze go roznitowac i upchnac nowa wate bo po starej to juz nawet wspomnienia nie zostalo
Raviking - 2012-10-24, 18:04
:
Wole jednak krówke z dwoma rurkami :mrgreen:
fiacik69 - 2012-10-24, 18:25
:
a ja nie , jak dominatora mialem w planach to juz wiedzialem ze trzeba mu zmienic kominek
kmaj - 2012-10-24, 19:32
:
Raviking napisał/a:
Wole jednak krówke z dwoma rurkami :mrgreen:

Podzielam zdanie. Na dwóch, moto ma to coś.

Będziesz polerował czy papierkiem polecisz?
Habit - 2012-10-24, 21:25
:
Raviking napisał/a:
Wole jednak krówke z dwoma rurkami

oj tam, oj tam:)
Raviking - 2012-10-25, 15:33
:
habit, kolektor 2w1 jest do oddania/sprzedania/zamiany :mrgreen:
Habit - 2012-10-25, 15:34
:
Szkoda Panie, że się nie chwaliłeś jak szukałem:) Już mam założony przecie:)
fiacik69 - 2012-10-26, 14:23
:
polerowal?
a to nie jest enduro czsaem?
magicl - 2012-10-26, 14:37
:
Raviking napisał/a:
habit, kolektor 2w1 jest do oddania/sprzedania/zamiany :mrgreen:

Hej, moze dasz jakas fotke ? Kombinuje zmote i byc moze na jednym wydechu. Na razie zbieram elementy.
kmaj - 2012-10-26, 14:52
:
fiacik69 napisał/a:
polerowal?
a to nie jest enduro czsaem?

...lub szlifował w jednym kierunku.
Na fotach wygląda na kapke obity ;-)
fiacik69 - 2012-10-27, 22:08
:
obity nie jest ino lekko zasniedzialy i przetarty w miejscu gdzie kiedys byla obejma
dalem mu silencer i jest cichy, mam jeszcze jeden troche wiekszej srednicy i chyba zamienie zeby byl ciut glosniejszy :)
piesy - 2012-11-19, 17:32
:
a ja tak z ciekawości zapytam wie ktoś ile wazy ori tłumik? Tak mnie czasami nachodzi zeby jeden wywalić w ramach walki z masą. Nie ukrywam ze dwa tłumiki zajebiście wyglądają ale jakby 1 wazył ponad 5 kg to napewno go wywale. I pytanie czy można zostawić jeden orginalny czy trzeba zmienić na jakiś inny z większą przepustowością?
madart - 2012-11-19, 17:50
:
moje dwa chyba wazyly 7?
kmaj - 2012-11-19, 19:38
:
piesy napisał/a:
a ja tak z ciekawości zapytam wie ktoś ile wazy ori tłumik? Tak mnie czasami nachodzi zeby jeden wywalić w ramach walki z masą. Nie ukrywam ze dwa tłumiki zajebiście wyglądają ale jakby 1 wazył ponad 5 kg to napewno go wywale. I pytanie czy można zostawić jeden orginalny czy trzeba zmienić na jakiś inny z większą przepustowością?


Na pewno będzie trzeba zwiększyć przepustowość. Nasze silniki wydychają około 2,6 litra spalin na sekundę przy 6000obr/min. ?rednica wewnętrzna rury wydechowej powinna odpowiadać średnicy kanału w głowicy. Za tłumikiem średnica ta może się zmniejszyć ale to już przy obliczaniu dławika. Na pewno musiałbyś wspawać dwie rury w tłumik i wylot tłumika musi mieć dwukrotnie większe pole przekroju.
Najlżej kup ameliniowy :mrgreen:
piesy - 2012-11-19, 21:04
:
Wielkie dzięki. Może najpewniej bedzie wsadzić tłumik od XRy. Gdyby sie udało zaoszczędzić 4 kg to może mieć kluczowe znaczenie przy podnoszeniu sprzęta jak już człowiek ciągnie resztką sił :mrgreen:
ARQ - 2014-01-28, 07:54
:
Interesuje mnie czy podejdzie kompletny wydech 2w1 od XRy? Nie znam tego motocykla, a na podstawie samych zdjęć, to mogę sobie gdybać. Że to są te same silniki, to jeszcze mi nic nie mówi. Może ktoś z Was przez te dwa lata, które minęły od ostatniego posta w tym temacie, zdążył własnoręcznie sprawdzić czy nie ma tam jakiejś kolizji z osprzętem, ramą, etc. ?
Habit - 2014-01-28, 08:41
:
Kolizji brak, 2w1 od xr pasi jak oryginał:)
Aras - 2014-01-29, 13:56
:
Na forum Afrykanerów niejaki Zbyszek oferuje tłumiki własnej produkcji - Huzar. Przelotówki, waga o ile pamiętam coś koło 2,5 kg, tyle że bez homologacji. Ja chyba sobie zamówię.
Tak brzmi w XR:

:twisted:
adziad - 2014-01-29, 18:47
:
no nie wiem, jak miałem dominatora to tylko odciąłem końcowe zwężki i gadał tak, że się każdy oglądał. Już kiedyś pokazywałem:

standardowe dłubnięte tłumiki
Aras - 2014-02-04, 10:24
:
Koledzy, tłumiki do 87-93 i 94-95 czymś się różnią? Konkretnie chodzi mi o Arrow Paris Dakar, bo widzę że są właśnie tak sprzedawane.
Aras - 2014-02-05, 13:37
:
Makaroniarze odpisali mi że dany tłumik robiony jest nie tylko pod mocowania ale i pod silnik a te się różnią się w zależności od rocznika.
Aras - 2014-02-13, 16:01
:
Dziś zamontowałem:



2,5 kg (2,8 kg z dbkillerem i opaskami)
motormaniak - 2014-02-16, 09:54
:
Aras napisał/a:
Makaroniarze odpisali mi że dany tłumik robiony jest nie tylko pod mocowania ale i pod silnik a te się różnią się w zależności od rocznika.

Nawijają makaron :) Miałem 3 w życiu arrowy dedykowane do: Afryki rd03, XT660 oraz dr 600 i wszystkie miały takie same rozmiary i przelot w środku. Wszystkie przecinałem i wymieniałem wygłuszenia. W okolicach 1994 roku powiększyli średnicę i długość sprzedawanych arrowów. Tak więc w przypadku podobnych pojemności wymiary tłumika zależą od rocznika w których został wyprodukowany a nie ze strojenia pod konkretny silnik.
ps. Wszystkie arrowy które miałem były bez nitów, do moto z roczników 88-90'
Artek - 2015-04-30, 17:41
:
Czy oryginalne kolektory da radę przerobic na 2w1?
wojtekk - 2015-05-01, 07:28
:
Artek, wszystko się da tylko potrzebny adapter. Albo kup kolektory z xl i będziesz miał 2w1
Artek - 2015-05-01, 17:17
:
gdzie zdobyc takie kolektory,chyba łatwiej sobie zrobic kolektor 2w1 niż kupić używane od xr/xl.
Mateusz93 - 2015-05-17, 20:32
:
Przeczytałem cały wątek, ale nadal nie umiem jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, co zrobić, żeby Dominator ładnie gadał.
Targać środek czy wiercić dziury w końcówce?
nx-rider - 2015-05-18, 05:58
:
Mateusz93 napisał/a:
co zrobić, żeby Dominator ładnie gadał.
Targać środek czy wiercić dziury w końcówce?

Najlepiej zadzwonić do mnie i dogadać się co do wybebeszonych tłumików które mi leżą w garażu.
Myślę że będziesz zadowolony z efektu - a nawet gdyby nie, to nadal masz swoje seryjne.

Z Andrychowa masz do mnie bardzo blisko

Tel. 501 zero jeden zero 933
Mateusz93 - 2015-05-18, 12:20
:
Nx-rider, na pewno się odezwę- w sprawie samego latania i ogólnie pogadania przy piwie o Dominatorach ;)
swojego dopiero pod koniec miesiąca będę miał u siebie, ale już go w weekend ujeżdżałem i się zakochałem *.*
tylko muszę trochę z nim porobić, gmole, poprawki wizualne itp.
PrezesASR - 2015-05-18, 13:44
:
ja w swoim dominie ściągnąłem ta przynitowaną blachę, odciąłem przecinakiem końcówkę i wbiłem bardziej do środka to wypełnienie i z powrotem zanitowałem
i jestem w 100% zadowolony z dźwięku
jeśli nie do końca zrozumiałeś o co mi chodzi to mogę podesłać fotki ewentualnie nagrać filmik z dźwiękiem :)
Mateusz93 - 2015-05-18, 17:15
:
PrezesASR jeśli jesteś w stanie podrzucić zdjęcia i filmik, to byłoby super ;)
nie tylko ze względu na mnie, ale na inspirację dla potomnych.
PrezesASR - 2015-05-19, 08:54
:
no więc tutaj masz zdjęcia i film http://1drv.ms/1INLbY6
po prostu po zdjęciu tej nitowanej blachy odcinasz te dwa elementy widoczne na stelażu
i wtedy za pomocą młotka i jakiegoś "popychacza" wbijasz te wypełnienie do środka i na bok
możesz tez kombinerkami wyłamać ten kawałek dziurkowanej rurki
a no i lepiej żeby nikt nie stał za motorem podczas pierwszego odpalania bo będzie wyglądał jak górnik :D
Mateusz93 - 2015-05-19, 12:29
:
Dzięki wielkie! :) już wiem, że trzeba trochę pobawić się z tymi wydechami :D
takie głupie pytanie- robiłeś to w obu kominach? Bo na zdjęciu odcięta jest jedna końcówka.
PrezesASR - 2015-05-19, 13:05
:
Tak, dwie.
Taka ciekawostka, dopóki nie przynitowałem spowrotem tych blach to efekt byl raczej kiepski :)
grzesiek506716 - 2015-07-12, 11:38
:
A wie ktoś może czy są jakies sportowe dedykowane wydechy do naszych dominatorów?
wojtekk - 2015-07-12, 15:03
:
leovince, GPR,Arrow itd itp
Artek - 2015-07-12, 19:43
:
To wszystko jest syf co robicie i rzeźbicie w tym starym,ciężkim metalowym gównie,wiem jak to jest bo sam dłubałem,ale radzę z tym skończyć i zamontować po prostu jakąś ładną przelotówkę na jeden tłumik lub jak ktoś nie chce się rozstawać z tradycją zamontować dwa tłumiki,ja tak zrobiłem i defekt jest zarąbisty,Dominika wreszcie oddycha tak jak należy,huk jest jak na dużego singla przystało,a koncert jest jak wjadę do tunelu,albo jeszcze lepiej na parking pod ziemny,uszy urywa.Ale to trzeba lubić,ja lubię jak jest głośno :D.Tyle.
Sieniek - 2015-09-20, 12:52
:
Panowie nawierciłem parę dziurek w moim Dominie i czy to normalne i czy to niczym nie grozi (pytam by się upewnić) a mianowicie jak jadę i są wyższe obroty i puszczę gaz to domino strzela w wydech ale tylko w takiej sytuacji, cieszyć się ze ładnie strzela czy jednak nie jest to dobre? :D
Artek - 2015-09-20, 14:37
:
Nie przejmuj się,tak ma być,musi strzelać,to jest ta muzyczka :D.
Bart76 - 2015-09-20, 16:23
:
spróbuj pogmerać o 1/2 obrotu śrubką od składu mieszanki
Sieniek - 2015-09-20, 17:46
:
Czyli ze zostawic i nic nie ruszac i cieszyc sie jazda? :D
adziad - 2015-09-20, 20:23
:
Sieniek, tak jak bart pisze, możesz przeciwnie do wskazówek zegara odkręcić śrubę mieszanki na wolnych o 0,5 obr, ale to tak profilaktycznie, zgodnie z teorią, zgodnie z planem, zgodnie z logiką ,zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, zgodnie z Biblią, Koranem, Torą i komiksami... ;]
Artek - 2015-09-21, 15:16
:
adziad, :D,tak jest,niech może świecę niech wykręci,jak jest kawa z mlekiem to jest ok.