Honda NX 650 Dominator

ZASILANIE I WYDECH - Jak najłatwiej wyjąć ga 1/4 nik

Senio18 - 2011-12-02, 12:04
: Temat postu: Jak najłatwiej wyjąć ga 1/4 nik
Mam problem z wyciągnięciem ga 1/4 nika. Chciałem go przeczyścić ale nie mam za bardzo miejsca żeby go wyciągnąć. Do ga 1/4 nika są jeszcze podpięte linki gazu i też nie wiem jak je ściągnąć najlepiej? Na pewno już to robiliście więc podzielcie się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Z góry dzięki

(fajny byłby jakiś filmik)





Temat przeniesiony z SILNIK, SPRZĘGŁO, SKRZYNIA BIEGÓW - kmaj
madart - 2011-12-02, 12:16
:
filmika na to nie mam :)
na linkach gazu przy gazniku luzuje dolne nakretki (i zapamietaj sobie jaki miales luz przed rozebraniem :) ) i pierwszą bez problemu wyciągam, ta dłuższa to już wieksz kombinacja ale po wyciagnieu z mocowania linke przesuwam wokol przepustnicy i wyciągam, zakladam tak samo :)
linke ssania 14 odkrecam
potem wyciągam króciec miedzy gaznikiem a airboxem i gotowe
15min i wyciągniety
zakladanie w drugą strone, 45min ( dzięki siłowaniu sie z jeb**** króćem :-x )
Kubeko - 2011-12-02, 13:40
:
ja odkręcam jeszcze siedzenie i wyciągam ga 1/4 nik do góry między bakiem a airboxem
Przemekr - 2011-12-02, 14:25
: Temat postu: moja rada
a przyznam, że mam największe doświadczenie na forum z mechaniki.
1 pierwszy krok kupujemy kratę browarów
2 przyjeżdżamy do Kubeko do garażu
3 negocjujemy z nim
5 i po 5 min wyjeżdżamy z nowym ga 1/4 nikiem

drugi sposób nawet można wyremontować silnik, remonty grupowe odbywają się na dolnym śląsku w twierdzy kłodzkiej bąd 1/4 na stacji benzynowej gdzieś w okolicach Kłodzka
zuczek 38 - 2011-12-02, 16:33
:
ja wole zdemontować kruciec od cylindra , potem linki i gotowe , i oczywiście jeszcze wcześniej odmę demontuję ,

Ale nie wiem jak wyciągneliście ga 1/4 nik bez zdjęcia przewodu z kranika :lol: :lol: :lol: ja zawsze ściągam wężyk przed wyjęciem :-P
Microbee - 2011-12-02, 16:48
: Temat postu: Re: moja rada
Przemekr napisał/a:
a przyznam, że mam największe doświadczenie na forum z mechaniki.

po tym zdaniu mało nie spadłem z krzesła, ale następne punkty na szczęście mnie uspokoiły :mrgreen:
Raviking - 2011-12-02, 17:05
:
Przemekr napisał/a:
drugi sposób nawet można wyremontować silnik, remonty grupowe odbywają się na dolnym śląsku w twierdzy kłodzkiej bąd 1/4 na stacji benzynowej gdzieś w okolicach Kłodzka


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
stacja benzynowa

twierdza Kłodzka

Senio18 - 2011-12-05, 14:58
:
dobra poradziłem sobie z ga 1/4 nikiem i teraz mogę opisać moje zdobyte doświadczenie. Dla mnie najlepiej wyciągnąć ga 1/4 nik robiąc tak krok po kroku.

1. Odkręcamy plastikowe boki
2. odkręcamy i wyciągamy siedzenie
3. odkręcamy i zdejmujemy bak
- nie zapomnijcie o przewodach odpowietrzających i przewodzie paliwowym
- i o tym aby zakręcić kranik i najlepiej wypalić paliwo w ga 1/4 niku (odpalić na zakręconym kraniku aż zgaśnie
4. popuszczamy 2 opaski na krócicach ga 1/4 nika
5. ściągamy linki od gazu
6. odczepiamy przewody od ga 1/4 nika
7. możemy dla ułatwienia i zrobienia więcej miejsca otworzyć airboxa, wyciągnąć filtr powietrza i przez airboxa wciągnąć króciec który łączy ga 1/4 nik z airboxem ta czynność zrobi nam więcej miejsca aby wyciągnąć ga 1/4 nik (mi to bardzo ułatwiło działanie)

Pozdrawiam i życzę miłego wyciągania ga 1/4 ników.
managa - 2011-12-05, 15:03
:
I znowu zdjęć/filmu ni ma :-( ;-)
Senio18 - 2011-12-05, 15:49
:
następnym razem jak będę wyciągał to nagram coś narazie się uczyłem dopiero.