Honda NX 650 Dominator

ZASILANIE I WYDECH - Króciec ga 1/4 nika

Alibaba - 2011-11-23, 18:23
: Temat postu: Króciec ga 1/4 nika
Właśnie dobrałem sie do mojego ga 1/4 nika , bardzo ciężko odkrecić dolną śrubę króćca. okazało się że króciec jest dziurawy. Test z papierosem nie działał. Wcześniej zaobserwowałem takie objawy: Gaśnie na lekko zagrzanym, Gaśnie czasem przy wolnej zmianie biegów, gaśnie czasem przy zatrzymywaniu oraz niestabilne obroty na ciepłym od 1400 do 1700 . Na co zwrócić uwagę przy rozkręcaniu ga 1/4 nika ?
Raviking - 2011-11-23, 18:27
:
Alibaba, na czystośći i porządek :mrgreen: przedmuchaj dysze i heja,jak jest dziurawy ? pęknięcia od dołu nie świadczą o jego nieszczelności
Alibaba - 2011-11-23, 18:39
:
Jest dziurawy na wylot
Raviking - 2011-11-23, 18:43
:
Masz fote ? pokapoka
Alibaba - 2011-11-23, 18:44
:
Rav, czy rozkręcać cały ga 1/4 nik ?
Raviking - 2011-11-23, 18:49
:
jak Masz na wierzchu,czemu nie ? chyba,że Jesteś pewien ,że czysto w środku
albo nie na wiosne i tak trzeba by było to zrobić
Alibaba - 2011-11-23, 20:03
:
króciec
Alibaba - 2011-11-23, 20:06
:
króciec 2
Raviking - 2011-11-23, 20:32
:
łoooooooooo querwa ,fucktycznie Masz rozjebany :cry:
zuczek 38 - 2011-11-24, 14:02
:
we 1/4 dosyć grubą trytetkę dobrze ściśnij i jeszcze poje 1/4 dzisz :lol: tak rok je 1/4 dziłem i zlot przeje 1/4 dziłem , klejenie nic nie daje i tak wszystko sie pojakimś czasie odkleja i może wpaść w cylinder ;-)
Alibaba - 2011-11-24, 21:22
:
Zmontowałem wszystko do kupy. Zapala na ssaniu lecz nie wchodzi na obroty, dopiero ruch manetką przyspiesza obroty. niby pracuje na wolnych ale jak traktor po chwili gaśnie. Na obrotach pracuje dobrze . W trakcie składania ga 1/4 nika skrzywiłem igliczkę śrubki składu mieszanki ,bo wypadła uszczelka z podkładką w trakcie wkrecania,wyprostowałem igliczke idałem nowy oring - pytanie: czy skrzywiona iglica składu mieszanki może dawać takie objawy. Jak regulujecie skład miesznki skoro do śruby prawie nie ma dostepu ? Zgóry dzieki za odpowiedzi
Raviking - 2011-11-24, 21:32
:
może ssanie żle wkręciłeś ,zdarza się,że nie porusza się tak jak trzeba :-( obstawiam na to
madart - 2011-11-24, 21:35
:
Bez śruby mieszanki można je 1/4 dzić - tylko trzeba tam zaślepić otwór - cubiacus tak je 1/4 dził przez chwilę :-) I nikt tego nie reguluje bo jest trudno.
A ile obrotów wykręciłeś tą śrubke? Tyle samo co była?
Zobacz tak jak mówi Rav na to ssanie.
Raviking - 2011-11-24, 21:45
:
madart napisał/a:
I nikt tego nie reguluje bo jest trudno

madart querwa prosze Cię nie pisz takich rzeczy,kto robił specjalne śrubokręty ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Alibaba - 2011-11-24, 21:50
:
Wykręciłem ją tyle ile była wkręcona 2 obroty .
żółf - 2011-11-24, 22:52
:
Cytat:
W trakcie składania ga 1/4 nika skrzywiłem igliczkę śrubki składu mieszanki ,bo wypadła uszczelka z podkładką w trakcie wkrecania,wyprostowałem igliczke idałem nowy oring - pytanie: czy skrzywiona iglica składu mieszanki może dawać takie objawy.


A jak myślisz :) oczywiście, że to to, nic innego, śruba regulacji składu mieszanki odpowiada za 90% mieszanki paliwowo powietrznej na wolnych obrotach, więc masz odpowied 1/4 , najlepiej nabyć nową, albo najpierw od kogoś pożyczyć i sprawdzić jak będzie działać
Alibaba - 2011-11-25, 20:03
:
No to już mam odpowied 1/4 , właśnie zamówiłem nową , jedyne 60,00 ze spręzynka i uszczelkami, rzeczywiście na wolnych pracuje jak traktor ,nawet ssanie nie chce działać, ale wchodzi pieknie na obroty i nie przerywa i wkręca się bez zajakniecia. Więc chyba jest przycZyna , tylko szkoda że 3 raz bedę go wyjmował,ale teraz to przyjemność. Pilot bo w serwisówce tak sie nazywa ta śrubka miała skrzywioną igliczkę na oko prostowałem ,wydawało sie że jest prosta ale widać że nie za bardzo. Dzieki za info troche mnie uspokoiłeś
Alibaba - 2011-11-25, 20:06
:
Jeszcze jedno, czy może to mieć wpływ na częściowy brak ssania
żółf - 2011-11-26, 00:01
:
Nie musisz wykręcać do tego ga 1/4 nika. Jak zachowuje się na ssaniu?
Alibaba - 2011-11-26, 07:57
:
Na ssaniu nie wchodzi na obroty, owszem dzieki ssaniu zapala ale zaraz muszę wyłączać bo go dławi. podniosłem wolne obroty i pracuje ale inaczej .
żółf - 2011-11-26, 14:29
:
Spróbuj przysłonić ręką wlot powietrza, jak wtedy wchodzi na obroty? Bo jeżeli śruba jest zgięta to albo blokuje przepływ paliwa, albo daje za dużo. Myślę, że najpierw należałoby zamontować nową, a potem bawić się w regulację.
Alibaba - 2011-11-27, 16:44
:
Jutro będę miał tą śrubkę , po wymianie króćca i tak lepiej zapala i pracuje nawet przy 1000 obrotów tylko inaczej ,oczywiście jak wolne podkręciłem śrubką na przegubie elastycznym, ale wyra 1/4 nie widać że dostaje za mało paliwa na wolnych. Mam tylko nadzieje że nie zdeformowałem kanału w który wkręcamy pilot.
Alibaba - 2011-11-29, 20:26
:
Sprawa wyjaśniona ; wszystkie opisane wyżej objawy były spowodowane nieodpowiednim montażem membrany podciśnienia (została odwrócona ośką w stronę dekielka) Po złożeniu i zamontowaniu ga 1/4 nika wszystkie objawy ustapiły. Po regulacji na ciepłym pracuje jak zegarek nawet nie gaśnie po obniżeniu obrotów do 1000 ,oczywiście w tej chwili mam ustawione 1500