madart napisał/a: |
a da sie zobaczyc czy jest wyciagniety? ile mm moge odciagnac od zembaty w gore zeby wiedziec ze trza wymienic?
jak poznac pekanieta sprezyne? bedzie calkiem luzna? bo nie mowie jak tak zewnetrza peknie bo to balagan napewno widac :) |
Hhhanniballl napisał/a: |
wał jest rozbieralny.. |
kmaj napisał/a: |
Do sprawdzenia gniazd musisz ściągnąć głowicę. Potrzebne będą dobre narzędzia i dach nad głową |
wojtekk napisał/a: |
Zanim ściągniesz czapkę i głowicę dobrze to umyj najlepiej pod ciśnieniem i to co nad nimi z błota i brudu bo przy skręcaniu będzie wszystko leciało na wałek itp itd. |
wojtekk napisał/a: |
Reasumując jak będziesz cały czas podpierał się forum i śrubeczki sobie poukładasz po kolei to dasz radę. Musisz pamiętać jak rozkręcasz co gdzie było.
Jak coś kiedyś grzebałeś w mechanice to dasz radę. Jak masz wątpliwości to się nie zabieraj. Zanim ściągniesz czapkę i głowicę dobrze to umyj najlepiej pod ciśnieniem i to co nad nimi z błota i brudu bo przy skręcaniu będzie wszystko leciało na wałek itp itd. |
marizaga napisał/a: |
... Czy mozliwe jest, by pojawil sie az taki luz zaworowy na jednym zaworze? Bo jesli bylby ciagle, to przeciez powinien byc slyszalny, czy mogl sie tak nagle rozregulowac ten luz (jezdzilem sporo tak jak opisywalem wczesniej i nie mialem stukania)? Nakretka kontrujaca byla calkiem dobrze zaciagnieta. Przy pozostalych zaworach luz po zlapaniu palcami byl minimalny, trudno bylo doprowadzic do stuku. |
marizaga napisał/a: |
Chce zatem ustawic/sprawdzic luzy. Pytanie: czy blaszki szczelinomierza (w tej chwili powiedzmy, ze sa w ksztalcie splaszczonej litery "L" powinienem sobie nagiac, tak by ergonomicznie wlozyc w przestrzen sluzaca do pomiaru? Dla RD02 dla ssacych jest 0,10 a dla wydechowych jest 0,12. Dzis juz nie mialem dluzej czasu, ale mialem wrazenie, ze blaszki szczelinomierza o wskazanych wartosciach nie wchodza w miejsce pomiaru... |
marizaga napisał/a: |
I jeszcze jedno: nie slyszalem klikniecia autodekompresora. |
marizaga napisał/a: |
Zeby swiezakowi rozjasnic calkowicie: widoczna przez otwory do regulacji nakretka dla zaworow wydechowych jest minimalnie nizej gdy zawor jest otwarty, a wyzej jesli zawor jest zamkniety, dobrze mysle? Suw sprezania zidentyfikuje nastepujaco: najpierw srubki od ssacych są nizej (otwarte=suw ssania), caly czas wydechowe sa zamkniete (czyli srubki od wydechowych sa wyzej), przez moment ssace i wydechowe sa wyzej (czyli wszystkie zamkniete), i to jest wlasnie ten moment dla ustawienia "T"? Potem jeszcze przez chwile srubki sa wyzej (suw pracy), a nastepnie srubki wydechowych obnizaja sie (suw wydechu, zawory wydechowe otwarte) przy ssacych nadal wyzej (czyli ssace zamkniete)... |
wojtekk napisał/a: |
i wypalają się prędzej. |
wojtekk napisał/a: |
ptasiu, myślę, że wjazd do wody kosza nie uszkodził. |
Raviking napisał/a: |
ptasiu, Dawaj querwa fote ,szybko |
ptasiu napisał/a: |
czy wymienić |
wojtekk napisał/a: |
repek92, ty lepiej napisz jak i co i czy się da samemu. |
Raviking napisał/a: |
ptasiu, zapytaj Alibabe |
wojtekk napisał/a: |
Ło qerwa. Jak da się to kółko zdemontować to wbijaj do mnie. Mam wał do roboty a na nim sprawne kółko więc z chęcią się go pozbędę. |
repek92 napisał/a: |
ja odrazu musiałem wałek balansujący wymienic bo na nim tez było uszczerbione |
Raviking napisał/a: |
Ptasiu, cały czas się zastanawiam,jak to się stało ? nie było nic zmielonego w oleju ? |
MateXXX napisał/a: |
To ja tak odrazu podpytam co to znaczy ze zawory sa radialnie w glowicy?? |