Honda NX 650 Dominator

RÓŻNE - Pomorskie - userzy, fachowcy

Jachu - 2011-09-01, 08:36
: Temat postu: Pomorskie - userzy, fachowcy
Cze.
Takie pytanko: kto z Gdańska lub pomorskigo ujeżdża Dominatora? Czy są w mojej okolicy jacyś fachowcy od tego sprzętu? A może jedno i drugie, fachowiec który ujeżdża > chętnie się spotkam nie nie tylko pogadać ale i polatać ...
Radox - 2011-10-06, 19:57
:
Zapraszam w stronę wody, Kierunek Międzyzdroje możemy Polatać ;)
Jachu - 2015-07-02, 08:24
: Temat postu: Spec w pomorskim
Cześć

Mam problem z Dominatorem; po przerwie zimowej zaczęło się coś kopać niesamowicie, jakieś stukanie którego nie może zdiagnozować żaden z trójmiejskich mechaników, do tego wariuje na wolnych obrotach, raz nie reaguje na kręcenie śruba obrotów, po dodaniu gau okazuje się że wchodzi na wysokie i nie chce zejść (tak jakby kręcenienie śrubą jednak zadziałało) Już 2 mechanik stwierdził że "nie ma czasu na zabawę z takim starociem" bo koszty będą duże a może się okazać że nic z tego nie będzie. Ja twierdzę że to kwestia podejścia z sercem i wiedzą; dlatego szukam kogos z okolic Gdańska kto się pochyli nad problemem.
Polecicie kogoś?
Jachu - 2015-07-03, 17:57
: Temat postu: link
Witam

brak odzewu jak widzę, rozumiem że cięzko tu u nas o fachowca :-(

wrzucam link, może zdalnie coś doradzicie
moto rozgrzane,

https://youtu.be/vwITR226VNo
zuczek 38 - 2015-07-03, 18:03
:
sprawdź króciec dolotowy może masz pęknięty ten miedzy gaźnikiem a cylindrem ;-)
Jachu - 2015-07-03, 18:14
:
jest nowy, cały
f4u - 2015-07-03, 19:38
:
sprawdź czy linka ssania działa poprawnie to po pierwsze po drugie zobacz czy w momencie przygasania obrotomierz spada do zera.
madart - 2015-07-04, 06:00
:
powiem ci ze takich falujacych obrotow to chyba jeszcze nikt nie miał :lol:
pierwsza sugestia to chyba podmienic gaznik na jakis inny pracujacy
da sie pomimo tego jechac czy nie probowales?
Jachu - 2015-07-04, 10:12
:
jechać sie da, tyle że gaśnie na wolnych, trzeba go cały czas trzymać; tez obstawiam problem z gaźnikiem; dziwna jest regulacja wolnych obrotów: jak podkręcam to w ogóle nie reaguje (nie zwiększają się) zrobie 2-3 obroty i nic ale wystarczy dodac gazu manetka i wchodzi na obroty i nie chce zejść, wtedy dopiero "zauważa" że śruba jest podkręcona.
No i te falujące obroty, takie krztuszenie się; mechanik mówi że tak jakby łapał lewe powietrze.

Osobna sprawa to stukanie, to nie są zawory bo to sprawdzone na bank; mechanik obstawia swożeń tłoka ...

Ssanie pracuje tak jak powinno;
madart - 2015-07-04, 19:22
:
to ze wolne obroty sa dopiero po przegazowaniu to normalne
ale co to tak ci faluje to wróżyć tylko można bez grzebania :-?
Raviking - 2015-07-04, 21:48
:
Wykręć całkowicie śrubę od tzw. wolnych obrotów i załóż nowy oring , bo pewnie już go tam nie ma :mrgreen:

albo to stukanie może być oznaką latającego gniazda( patrz-problem z wolnymi obrotami)
red_eyed_rider - 2015-07-04, 22:49
:
Raviking napisał/a:
Wykręć całkowicie śrubę od tzw. wolnych obrotów i załóż nowy oring , bo pewnie już go tam nie ma :mrgreen:

albo to stukanie może być oznaką latającego gniazda( patrz-problem z wolnymi obrotami)


Czasem jest też tak ,że końcówka tej śruby w niewyjaśnionych okolicznościach zniknie, tj zardzewieje/zapiecze się i przy próbie wykręcenia odpada. Miałek tak w gaźniku keihina w CX500.
Jachu - 2015-08-17, 17:37
:
pomierzyłem cewkę, serwisówka mówi że na zaciskach powinno być 04-06 Ohm; u mnie najmniej pokazało 08ohm; czy to w granicach błędu? pozostałe pomiary mieszczą się w serwisowych ramach