Cytat: |
Tak, łożysko musi być jednostronnie zakryte (uszczelniacz)! Jeżeli ktoś wsadzi łożysko bez uszczelnienia to olej idący rurką do głowicy będzie się potem przesączał przez łożysko, a nie trafiał do wydrążonego w środku wałka rozrządu i dalej na popychacze. Możesz to prześledzić na podstawie rysunku z tego tematu http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=4244
pokazane jest też tam sitko (oil filter screen) , trzeba zdjąć prawą pokrywę silnika, u dołu karteru trzeba odkręcić śrubę chyba na klucz 10 i szczypcami wysunąć sitko. https://images.app.goo.gl/4aacgxX32FtMZRqw6 Polecam service manual, wszystko jest w obrazkach |
Cytat: |
Tam jest niewielkie ciśnienie, ma po prostu coś lecieć;] |
Cytat: |
według manuala od nx650 co 3000km, ale ten sam silnik w xr600 już co 1000km, bo zastosowanie bardziej terenowe. Więc pytanie bardziej do Ciebie... |
Kod: |
rześledziłem i o ile sam obieg widzę i kojarzę z serwisówki, że prawe łozysko musi być z uszczelniaczem to nie mając cześci przed oczami nie moge sobie wyobrazić którędy dokładnie płynie olej tak, że uszczelniacz łozyska pełni tu ważna rolę, no ale musze uwierzyć, że tak jest i ewentualnie obejrzeć jak będę znów ściagał dekiel. |