Kurczak napisał/a: |
Siemka, mam SLR, nie wiem co może dolegać twojemu ale na swoim doświadczeniu mogę podać parę rzeczy do sprawdzenia które sam przerabiałem i miały wpływ na dziwne zachowanie motocykla.
- Jak sprawa z mieszanką? Nie jest za bogata lub za uboga? - Przepływ paliwa z baku do gaźnika i poziom paliwa w gaźniku jest dobry? - Kable akumulatora i cewki zapłonowej są OK i dobrze się trzymają? - Wszystkie wężyki od gaźnika idą tam gdzie powinny i są drożne? - Czy linka ssania jest dobrze poprowadzona, że nie jest cały czas naciągnięta lub nie naciąga się przy kręceniu kierownicą? - Filtr powietrza jest w dobrym stanie? - Nie zapomniałeś o jakiejś szmacie, która miała chronić dolot przy remoncie silnika i może przytykać coś? - Fajka od świecy dobrze jest przykręcona do kabla i nie zamokła? - Czujnik stopki lub czerwony guzik wyłączania silnika na pewno styka dobrze? Może warto sprawdzić któreś z tych rzeczy. Szczególnie sprawy gaźnikowe i styk przewodów. |