Honda NX 650 Dominator

ZASILANIE I WYDECH - Filtr paliwa - wewnętrzny ( w baku ).

demol2 - 2019-07-17, 11:46
: Temat postu: Filtr paliwa - wewnętrzny ( w baku ).
Witam.

Przepraszam jeśli temat gdzieś poruszony już został, niestety nie potrafiłem odnaleźć na forum ;(

Chodzi mi dokłądnie o ew. zamiennik lub jak sobie radzicie z "uszkodzonym" filtrem paliwa, wewnętrznym tym montowanym na rurce kraniku paliwa.

Mój niestety przez okres który moto stało niedotykane/nieodpalane w garażu z zalanym paliwem ( po kilku latach starym paliwem ) poprostu "rozpadł" się na kilka elementów i nie nadaje się do dalszej eksploatacji.

Z tego co szukałem ( szukam wciąż ) trafiam tylko z nowych części na oryginał o numerze katalogowym hondy:

16952MAN601

Z informacji z salonu Hondy ( Kraków ) dowiedziałęm się iż był on instalowany także w CBR600F itd. jednak wolę zapytać Was jako doświadczonych "Wyjadaczy" , czy może Macie jakiś patent, być może pasuje od innego moto - każdy patent jest mile widziany.
Oryginał to koszt ok . 180 Pln za kawałek plastiku :) nie mało..
Oczywiście znalazłem używane od Domoinatorów różnych roczników ale jaki stan techniczy to sami sprzedawcy nie bardzo wiedzą ( kupię i w palcach lub przesyłce się rozpadnie .. ) .
Na załączonym wycinku schematu jest to element oznaczony nr. 4

Jeszcze raz przepraszam jeżeli temat już był poruszony / rozwiązany , jeżeli tak bardzo proszę o namiar na post.

Tymczasem pozdrawiam,
demol2
Raviking - 2019-07-17, 21:34
:
Pasuje z MZ ETZ ,wchodzi z mała przeróbką
demol2 - 2019-07-18, 06:25
:
Dzięki KOlego Raviking, co prawda wczoraj trafiłem na temat o kraniku z MZ/ETZ i bodaj to włąśnie w nim odpisałeś że masz "filterek" właśnie od MZ/ETZ , super !!!

Podlecę dziś po pracy po motoryzacyjnych, może gdzieś na stanie będzie.... na znanym portalu widzę różne długości i rodzaje ...

Czy Twoja modyfikacja jakoś bardziej znacząca, czy kosmetyka :)

Pozdrawiam na dobry dzień !
demol2 - 2019-07-21, 10:42
:
Z góry przepraszam za "post pod postem" jednak temat filtra paliwowego zakończony i w zasadzie wątek można zamknąć :)
W sklepie z częściami do ETZ nabyłem filtr miedziany + filtr plastikowy z siatką , oba pasujące po drobnej "kosmetyce" rurki kranika - obciąłem 12 mm.
Nowa uszczelka i komplet jak z fabryki :)
Dodatkowo w obwód za kranikiem włączyłęm dodatkowy filtr przepływowy dla bezpieczeństwa i podglądu co w naszym świetnym paliwie się znajduje.
Bardzo dziękuję za trafne naprowadzenie , kilka dobrych Pln zostało na paliwo.

PS. wczoraj motor po regulacjach odpalony, jutro przegląd i ............. mam nadzieję wielki uśmiech na pyszczku i koniec z Krakowskimi korkami :)

Pozdrawiam.. hej