cubiacus napisał/a: |
A rozbierałeś gaźnik? Na pewno złożyłeś dobrze wszystko?
W gaźnikach do połowy manetki za mieszankę odpowiada ustawienie igły głównie (który rowek) - może tam coś nie poskładałeś? Ja kiedyś nie włożyłem sprężynki która blokowała igłę i też miałem bogato że hej:-P |
adziad napisał/a: |
Nie można jeździć z brakiem smarowania. Pompa daje olej na wszystkie elementy silnika, więc jeżeli nie podaje na głowicę to nie podaje nigdzie.
Po remoncie silnika często bywa, że pompa jest zapowietrzona i trzeba odpiąć wężyk który prowadzi od zbiornika oleju do pokrywy zaworów (odpiąć trzeba od strony pokrywy), podłączyć do wężyka kompresor lub zwykłą pompkę nożną, uruchomić silnik i jednocześnie nabijać ciśnienie. Po minucie takiej operacji odkręcamy lekko rurkę zasilającą w olej głowicę i ciśnienie powinno się już pojawić. Jeżeli ta metoda nic nie da to powodu trzeba szukać w zatartej pompie. Sam wiesz ile miałeś syfu w silniku, z pompy mogło nic już nie zostać. Dziwię się, że nie sprawdziłeś tego podczas remontu.. Zatartej pompy się nie regeneruje, bo niezbyt się da, a ewentualny koszt przewyższa zakup dobrej używanej |
adziad napisał/a: |
Nie, uszkodzony wirnik to uszkodzona obudowa. Trzeba mieć całość. Jeżeli pytasz czy do twojej obudowy da się włożyć środek z innej i czy to będzie działać. Rotory współpracują bezpośrednio z obudową i zaciera się komplet. Zresztą średnica ośki się też nie zgadza 8 a 12mm |
wojtekk napisał/a: |
Gdzieś już była dyskusja na ten temat i nie wiem czy nowsze nie były bardziej wydajne. |
wojtekk napisał/a: |
Honda NX 650, Ciekawe. Czyli wystarczy zmienić dekiel? Mam silnik w dominatorze z 2003 roku. stary gdzieś leży z 1994 roku i jeszcze gdzieś leżał chyba z 600. Musiał bym porównać te pompy i dekle ale nie chce mi się tego odkopywać. Na pierwszy rzut oka dekiel z 1994 taki sam jak z 2003. |