Honda NX 650 Dominator

REGULACJE i USTAWIENIA - Kilka pytań nowicjusza, problemy z zasilaniem paliwem/powiet

MichalFrucz - 2018-10-14, 10:50
: Temat postu: Kilka pytań nowicjusza, problemy z zasilaniem paliwem/powiet
Cześć to mój 1 Dominator rd08. kupiłem kilka dni temu. Wymieniona oliwa i zrobione zawory. Mechanik włożył filtr hiflo i moto odebrało mocy...założył stary zabity filtr chyba oryginalny i lepiej. natomiast motocykl nie chodzi za dobrze od dołu dopiero jak dostanie 3,5-4tys. vmax spokojnie 150. Nie robiliśmy gażnika. Czy kupić oryginalny filtr bo tylko na tym będzie chodził (honda 150zł) czy musi chodzić na zamienniku?? może gąbka? może K&N. Proszę o poradę jeżeli to możliwe. O i przy okazji jakieś namiary na zębatki (mam 15/46) znalazłem 14małą , a może by tak 48-50zębów do tyłu. Zależy mi na lepszym odejsciu w terenie. (gdzie kupić).

Dejcie jakąś odpowiedż konstruktywną :-) Pozdo
Alibaba - 2018-10-14, 17:41
:
Michał coś go dusi na wolnych obrotach .... gaźnik do czyszczenia , sprawdź króciec dolotwy gaźnika czy nie dziurawy ( zazwyczaj pod spodem w zaqgłębieniu )
MichalFrucz - 2018-10-14, 17:51
:
tak właśnie myślę że gaźnik syf... we wtorek oddaję na czyszczenie myjką ultradźwiękową i regulację ...nowy filtr ( czy na zamiennikach chodzi, na gąbkach, na k&n -czy trzeba oryginał )
wojtekk - 2018-10-14, 17:57
:
Chodzi na gąbkach, na zamiennikach i na K&N
Bart76 - 2018-10-14, 18:10
:
14 zdawcza zrobi robote w terenie jednak zmniejszy vmax
MichalFrucz - 2018-10-14, 18:14
:
jest jeszcze dostępna 13 ale to chyba przesada spróbuje 14z tłumikiem drgań(guma)
wojtekk - 2018-10-14, 21:01
:
Im mniejsza z przodu tym bardziej ślizg dostaje po dupie. Lepiej zapodaj sobie większą z tyłu.
1 ząbek na przedniej odpowiada 3 na tylnej.
MichalFrucz - 2018-10-15, 08:15
:
muszę sobie 50 zebow kupić na tył...macie jakis sugestie bo nigdzie nie ma
adziad - 2018-10-15, 09:40
:
MichalFrucz, maksymalnie jest 47 bo potem już łańcucha brakuje;]

polecam kupić sobie przednią 14z od hondy xr650r, jest szersza i oszczędza wieloklin, oraz 47z z tyłu.

Zawsze można mieć w kieszeni dodatkową 15z na przód i na dłuższe przeloty sobie podmieniać..



na 13/46 już nie dało się jeździć normalnie ani w terenie ani na asfalcie. Biegi były tak krótkie że nie szło wykorzystać mocy a prędkość przelotowa spadła do 90-100km/h
Bart76 - 2018-10-15, 09:41
:
zdawcza z pewnoscia bedzie tansza ;) smigalem na 14 i ze slizgiem wszystko ok
wojtekk - 2018-10-15, 12:07
:
Bart76, ja też śmigałem na 14. Dupę urywa. ślizg też zmieliło :mrgreen:
Bart76 - 2018-10-15, 12:30
:
moze lancuch miales za luzny ;)
wojtekk - 2018-10-15, 14:04
:
Bart76, książkowo. Ale po 20 latach miał prawo się zdupić :mrgreen:
Alibaba - 2018-10-15, 22:03
:
wojtekk, za ostro jeździsz :mrgreen:
wojtekk - 2018-10-16, 11:11
:
Alibaba, tja :mrgreen:
MichalFrucz - 2018-10-16, 16:28
:
adziad dzięki, pomysł z zębatką od xr wydaje się być fajny
MichalFrucz - 2018-10-16, 17:30
:
no i problem zdaje się rozwiązany....po zdemontowaniu gaźnika.....membrana ma dziórkę(zamówiłem oryginalna przepustnicę z membraną) odkręcam króciec ssący..oring wypada...pęknięty ...tutaj też zaciągało.... zamówiłem k&N i czekam na taile.... po złożeniu i regulacji powinno byc OK. Gażnik czyściutki w środku aż dziw :-) ...może nareszcie będzie chodził.... Pozdro