Honda NX 650 Dominator

NIE WIADOMO CO ;) - Spalanie i trochę dziwne delikatnie szarpanie.

elcede - 2017-07-23, 18:18
: Temat postu: Spalanie i trochę dziwne delikatnie szarpanie.
Hej. Mam dwa pytania :
1. Ile powinno się przejechać na jednym zbiorniku zanim trzeba będzie przekręcić na rezerwę? U mnie zatankowany pod korek jak stoi na bocznej I robię jakieś 130km zanim zgaśnie muszę na rezerwę przestawiać. Jeżdżę tak 80% leki teren bo się dopiero uczę I 20 asfalt ale z prędkościami max 100 a przeważnie 90. Nie piłuję mocno bo w terenie przeważnie 1 I 2 i maks 4000 obr. Czy potrzebna jakaś regulacja czy tak ma być?
2. Nie wiem czy to związane jest ale przy odpaleniu na ssaniu trzyma obroty w okolicy 1500 a zdażało mu się też po chwili zgasnąć I musialem gazem go trzymać aby nie gasł. I przy jeździe po asfalcie czuje jak bardzo delikatnie szarpie tak jak by wiatr is przodu czasem dostał. Tak bardzo delikatnie ale obroty nie szaleją czy coś. I jak ciepły to pali of strzała. Jak zimny to czasem trzeba gazu dać aby odpalił.
Czy ten typ tak ma a ja po prostu jestem przewrażliwiony bo wcześniej nie jeździłem jednocylindrowcem (tylko parę lat temu Virago 750 ale ukradli :'()
Czy może jakaś regulacja potrzebna?
wojtekk - 2017-07-23, 18:46
:
Odpalasz na ssaniu i wskakuje w okolice 2500 obrotów z tego co pamiętam. Nic gazu nie dodajesz.
sprawdź filtr powietrza, i króciec ssący na początek. Inaczej gaźnik do regulacji. Wolne obroty na ciepło jakie masz? Średnio spalanie 200 km do rezerwy przy ogniu i 50/50. Na czarnym 5-6 litrów na 100.
elcede - 2017-07-23, 19:10
:
Czyli jednak u mnie coś nie tak. Muszę jeszcze zobaczyć może coś z linką od ssania bo koleś jak kupowałem motocykl to na ssaniu odpalił na dotyk i zimne moto było. Do filtra zaglądałem i sprężarka go dmuchałem ale bardzo brudny nie był. Tak wygląda : filtr
A ten króciec to jak wygląda i gdzie to znajdę?
Spalanie widać też mam za duże to co pewnie regulacja gaźników? Droga to może być impreza w wypadku takiego moto?
Za 2 tygodnie ruszam na urlop to że bym zostawił mechanikowi do regulacji i ewentualnie opony chciałem kupić TKC 80 na przód i na tył. I ale nie chciałbym jeszcze dokładać z 1000 do motocykla więc jeśli to mogą być kosztowne rzeczy to opony poczekają.
wojtekk - 2017-07-23, 20:31
:
Fakt linka może za mało podnosi ssanie.
filtr jak jest brudny to od środka a Ty dałeś zdjęcie jego zewnętrznej strony.
Chodzi o króciec łączący cylinder z gaźnikiem, czasem może być pęknięty i lewe powietrze łapać.
Ogarnij linkę na początek.
Czyszczenie i regulację gaźnika bo jest 1 większość ogarnia sama ale mechanik też nie weźmie dużo. Zwsze możesz zapytać o cenę.
Ogólnie moto po zakupie: Sprawdzasz luz zaworowy, wymieniasz oleje filtry, łożyska na wahaczu i kiwaczce, olej w lagach itp.