spy29 napisał/a: |
Witam Mam pytanie a mianowicie czy ktoś z was odblokowywał domino. Moje na 27 KM. Na rożnych forach różne pomysły
1. Przy module zapłonu trzeba poprzekładać kabelki ( raczej bzdura) 2. Wymiana króćca ssącego i dysz w ga 1/4 niku. 3. Modyfikacje w głowicy i fazach rozrządu. Jaka jest wasza wiedza na ten temat i ewentualnie jakie są koszty takiej operacji |
wartburg napisał/a: |
znalazłem takiego linka : http://forum.scigacz.pl/p...tml&highlight;=
na samym dole jest napisane że trzeba wymienić wałek . zadałem pytanie na FORUM AT : http://www.africatwin.com...77105#post77105 + pytanie na FORUM POŁUDNIOWCÓW : http://www.grupa-poludnie...opic.php?t=9336 odpowied 1/4 ze strony AT ( DZIĘKI FRANZ ) - http://grupy.scigacz.pl/O...92,2007_05.html |
raviking napisał/a: |
A ja byłem święcie przekonany,że to średnica króćca |
spy29 napisał/a: |
dziś zajżę pod siedzenie mojego domina i zobaczymy czy zamiana masy coś da oczywiscie nie omieszkam tego opisać dzięki za odzew i pozdrawiam DOMINATORÓW |
wartburg napisał/a: |
jeszcze zapytałem na FORUM ENDURO-ADVENTURE : http://forum.enduro-adven...p?p=45284#45284
ale trzeba być zalogowanym żeby popatrzyć . |
raviking napisał/a: |
Spy,kiedy jedziemu razem pochulać? Oczywiście jak dojdę do ładu z obrotami
Wydaje mi się że moduł jest pod prawym bokiem owiewki I zajżyj jaszcze tu http://www.honda-board.de...4/1/thread.html |
wartburg napisał/a: |
ten sam link tylko "tłumaczony" - nie znam niemieckiego .http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=de&u=http://www.honda-board.de/forum/archive/5804/thread.html&ei=M4zFSr7OMpLAsAbw08DxDg&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev;=/search?q=http://www.honda-board.de/forum/archive/5804/1/thread.html&hl=pl&lr=&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:pl:official&hs=eav&sa=G
wrzuciłem też "tłumaczonego" linka do całej strony - tłumacza można wyłączyć . |
Spy29 napisał/a: |
Nio i zrobiłem przegląd wtyczek niestety nie mam wtyczki jak w opisie. Z modułu wychodzą kabelki i dzielą się na dwie wtyczki trzy bolcowe.(białą i czerwoną) NIo i dupa zbita trzeba inaczej poszukać |
wartburg napisał/a: |
to może spotkaj się z RAVIKINGIEM i na żywo będziecie porównywać ? |
spy29 napisał/a: |
Nio chyba trzeba będzie się spotkać... Zastanawia mnie prędkość max - moja maszynaka jak to się często zdaża ma ukręconą linkę sprawdzałem na gepeesie;p i max leci 150 więc może już ktoś go oddławiał... w końcu młody to ten motocykl nie jest. |
wartburg napisał/a: |
no to po mojemu 1/4 le nie idzie. sprawd 1/4 jeszcze przyspieszenie do setki - może już jest oddławiony . jak będzie w granicach 6-7 do 100 to masz po kłopocie .
mi mocy ZAWSZE brakuje . |
raviking napisał/a: |
Spy,Wartburg dobrze pisze,spotkamy się zamienimy moduły i zobaczysz co się będzie działo,podobno mam najmocniejszą wersje 32kW |
wartburg napisał/a: |
sprawd 1/4 cie się do setki to już coś będzie wiadomo , a w razie czego NAJPIERW porównajcie instalacje - szkoda sobie spier.. moduł . |
spy29 napisał/a: |
co do braku mocy to już się naje 1/4 dziłem "mocną" maszyną;p w zeszłym sezonie śmigałem b12 na akcesoryjnym tłumiku nie był to przecinak ale jak na preclowóz to dawał radę |
raviking napisał/a: |
Spy,jak Twoja krówka idzie 150 na gpsie to ktoś już Cię uprzedziłmoja też max 154 na gpsie, na liczniku pokazuje wtedy 158/160 licznik oszukuje średnio +5km/h |
madart napisał/a: |
za to jaki ma Vmax |
madart napisał/a: |
47=141.8kph
44=151.4kph |
michalklb napisał/a: |
dokladnie z oporem powietrza prędkośc wacha sie w granicach 140
jeszcze tylko zobacze jakie przełożenie ma mój znajomy możee pokusze sie o zmiane |