Honda NX 650 Dominator

RÓŻNE - Oddławianie NX650

managa - 2011-02-02, 11:42
: Temat postu: Oddławianie NX650
spy29 napisał/a:
Witam Mam pytanie a mianowicie czy ktoś z was odblokowywał domino. Moje na 27 KM. Na rożnych forach różne pomysły
1. Przy module zapłonu trzeba poprzekładać kabelki ( raczej bzdura)
2. Wymiana króćca ssącego i dysz w ga 1/4 niku.
3. Modyfikacje w głowicy i fazach rozrządu.

Jaka jest wasza wiedza na ten temat i ewentualnie jakie są koszty takiej operacji


wartburg napisał/a:
znalazłem takiego linka : http://forum.scigacz.pl/p...tml&highlight;=
na samym dole jest napisane że trzeba wymienić wałek .

zadałem pytanie na FORUM AT : http://www.africatwin.com...77105#post77105

+ pytanie na FORUM POŁUDNIOWCÓW : http://www.grupa-poludnie...opic.php?t=9336

odpowied 1/4 ze strony AT ( DZIĘKI FRANZ ) - http://grupy.scigacz.pl/O...92,2007_05.html


raviking napisał/a:
A ja byłem święcie przekonany,że to średnica króćca


spy29 napisał/a:
dziś zajżę pod siedzenie mojego domina i zobaczymy czy zamiana masy coś da oczywiscie nie omieszkam tego opisać dzięki za odzew i pozdrawiam DOMINATORÓW


wartburg napisał/a:
jeszcze zapytałem na FORUM ENDURO-ADVENTURE : http://forum.enduro-adven...p?p=45284#45284
ale trzeba być zalogowanym żeby popatrzyć .


raviking napisał/a:
Spy,kiedy jedziemu razem pochulać? Oczywiście jak dojdę do ładu z obrotami
Wydaje mi się że moduł jest pod prawym bokiem owiewki
I zajżyj jaszcze tu http://www.honda-board.de...4/1/thread.html


wartburg napisał/a:
ten sam link tylko "tłumaczony" - nie znam niemieckiego .http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=de&u=http://www.honda-board.de/forum/archive/5804/thread.html&ei=M4zFSr7OMpLAsAbw08DxDg&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev;=/search?q=http://www.honda-board.de/forum/archive/5804/1/thread.html&hl=pl&lr=&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:pl:official&hs=eav&sa=G


wrzuciłem też "tłumaczonego" linka do całej strony -
tłumacza można wyłączyć .


Spy29 napisał/a:
Nio i zrobiłem przegląd wtyczek niestety nie mam wtyczki jak w opisie. Z modułu wychodzą kabelki i dzielą się na dwie wtyczki trzy bolcowe.(białą i czerwoną) NIo i dupa zbita trzeba inaczej poszukać


wartburg napisał/a:
to może spotkaj się z RAVIKINGIEM i na żywo będziecie porównywać ?


spy29 napisał/a:
Nio chyba trzeba będzie się spotkać... Zastanawia mnie prędkość max - moja maszynaka jak to się często zdaża ma ukręconą linkę sprawdzałem na gepeesie;p i max leci 150 więc może już ktoś go oddławiał... w końcu młody to ten motocykl nie jest.


wartburg napisał/a:
no to po mojemu 1/4 le nie idzie. sprawd 1/4 jeszcze przyspieszenie do setki - może już jest oddławiony . jak będzie w granicach 6-7 do 100 to masz po kłopocie .

mi mocy ZAWSZE brakuje .


raviking napisał/a:
Spy,Wartburg dobrze pisze,spotkamy się zamienimy moduły i zobaczysz co się będzie działo,podobno mam najmocniejszą wersje 32kW


wartburg napisał/a:
sprawd 1/4 cie się do setki to już coś będzie wiadomo , a w razie czego NAJPIERW porównajcie instalacje - szkoda sobie spier.. moduł .


spy29 napisał/a:
co do braku mocy to już się naje 1/4 dziłem "mocną" maszyną;p w zeszłym sezonie śmigałem b12 na akcesoryjnym tłumiku nie był to przecinak ale jak na preclowóz to dawał radę


raviking napisał/a:
Spy,jak Twoja krówka idzie 150 na gpsie to ktoś już Cię uprzedziłmoja też max 154 na gpsie, na liczniku pokazuje wtedy 158/160 licznik oszukuje średnio +5km/h

michalklb - 2011-04-26, 17:04
:
Witam chciałbym odświeżyć ten temat
Mianowicie no nie wiem, ale jakoś dziwnie wydaje mi się, że mój dominator jest wyra 1/4 nie słabszy od innych.
Na liczniku ma 42 kkm i tyle pewnie w rzeczywistości też jest miec silnik do najświeższych nie nalezy
Ale w porównaniu do innych np mniej ''kopie'' w terenie jak odkręcę manetkę; przełożenie to 15/44
Postaram sie spotkać z jednym znajomym, który nie dawno kupił sobie dominatora, z jego opowieści to na 1 biegu nie odkreca do konca, bo zawsze konczy sie to pionem, a ma włocha
Nie wiem na czym może być zablokowany czy zdlawiony już nie mam pomysłów
Raviking - 2011-04-26, 18:32
:
ori przełożenie to 15/47,zacznij od zębatki z tyłu
wartburg - 2011-04-26, 19:18
:
zgadzam się z Ravem

na 15/44 to pewnie jedzie jak motorower :lol:
madart - 2011-04-26, 19:20
:
za to jaki ma Vmax :lol:
wartburg - 2011-04-26, 19:26
:
madart napisał/a:
za to jaki ma Vmax :lol:


śmiem twierdzić że niewielki
madart - 2011-04-26, 20:05
:
47=141.8kph
44=151.4kph
wartburg - 2011-04-26, 20:09
:
madart napisał/a:
47=141.8kph
44=151.4kph


a teraz dodaj opór powietrza ;-)
michalklb - 2011-04-26, 20:51
:
dokladnie z oporem powietrza prędkośc wacha sie w granicach 140
jeszcze tylko zobacze jakie przełożenie ma mój znajomy możee pokusze sie o zmiane
Kubeko - 2011-04-26, 21:29
:
michalklb napisał/a:
dokladnie z oporem powietrza prędkośc wacha sie w granicach 140
jeszcze tylko zobacze jakie przełożenie ma mój znajomy możee pokusze sie o zmiane


polecam 15/50 :)

jest zabawa, wstaje z gazu a w terenie ciężko to opanować bo tył chce po gry 1/4 ć przód :)
Marcin - 2011-05-10, 17:25
:
He he he he zmieniałem teraz łańcuch w swoim.... zębatki są oki ale chyba zwiększę ilość zębów na tył żeby na kole pośmigać:) Co do odławiania mojego domina (spy29) too chyba muszę wrócić do tematu... z tym że po ściągnięciu manuala do modelu 88-89 wyszło ze mam jakiegoś frika tzn wg producenta mój model ma hamulec tylni bębnowy a u mnie tarcza z tyłu błyszczy:) więc może to jakaś przejściówka.... trzeba to rozgry 1/4 ć w większym gronie;p
zigson - 2012-02-24, 17:56
:
odnawiam temat, rozebrałem ga 1/4 nik w mak, dysza #165, króćce ( znaczy te gumy przed i za ) wyglądają normalnie, żadnych zwężek, doloty do cylindra też, zębaki 14-44, na kolo tylko na jedynce, max 140 KM, kumpel mechanik twierdzi że to może być wydech, w selerku jest w całości więc będę musiał go pociąć, no chyba że tak już to moto chodzi
Raviking - 2012-02-24, 20:21
:
pczecież to seler ,zigson nie przesadzaj :mrgreen:
zigson - 2012-02-25, 13:54
:
querva no, nie jakis tam seler, to super seler GTS turbo :P

turbine mu zaloze :D
Sarmata39 - 2012-07-22, 18:30
: Temat postu: Oddławienie NX 650 - zwężka a na króćcu.
Witam , wiem że temat był już poruszany ale nikt nie odpowiedział konkretnie , wszystkie odnośniki były do innych motocykli ( np zmiana wałka - ale to do modelu 500 który ma mało wspólnego z 650 ) następnie zmiana przewodów ale to dotyczyło Selera o innej kastracji mocy . Man moc zredukowaną do 27 km i chcę zwiększyć do normalnych 44 km , model RD02 z roku 1991 . Proszę o pomoc tylko osoby które się konkretnie znają w tym temacie .
zuczek 38 - 2012-07-22, 21:07
:
sprawd 1/4 króciec dolotowy może jest tam zwężka :-P
Sarmata39 - 2012-07-23, 18:16
:
dzięki żuczek , miałeś rację , jest zwężka a na króćcu dolotowym widnieje napis 20KW . Ja myślałem że wyciągnięcie ga 1/4 nika z mojej Husqvarny 450 TE jest ciężkie ale wyciąganie ga 1/4 nika z Domina to jest katastrofa . Zajęło mi to 3 godz ( robiłem sam bez wcześniejszej instrukcji ) przy okazji odkręciłem parę rzeczy niepotrzebnie . Teraz jak już wiem o co chodzi będzie łatwiej . Jak rozbiorę ga 1/4 nik to jeszcze sprawdzę rozmiar dysz .
Mam pytanie czy ktoś ma na sprzedaż dobry króciec dolotowy ?