Bart76 napisał/a: |
mały motocyklowy kompresor i 2 łyżki |
Bart76 napisał/a: |
przy zdejmowaniu i zakładaniu opon warto je choć delikatnie nawilżyć w styku gumy z felgą - nawet olejem z bagneta |
Bart76 napisał/a: |
jak na taką trasę pomyślałbym o jakiś turbo gaciach rowerowych z pampersem bo dupa w cegłę pójdzie na NX po 200km - a to boli |
managa napisał/a: |
Na taki wyjazd to najlepiej rozkręcić moto do ostatniej śrubki i złożyć jeszcze raz ;) |
Koszoś napisał/a: |
Wyprawa wstępnie do Chorwacji przez kraje (Czechy, Austria, Słowenia-> powrót przez (może Bośnię i Hercegowinę), Węgry, Słowację i bankowo nasze Bieszczady. 3,5 tyś km to na prawdę dużo dla naszych maszyn ? |
marizaga napisał/a: |
"- filtr powietrza i airbox, które są bardzo newralgiczną sprawą w NX (gdzieś jest tutorial Adziada na ten temat)", kolega chyba ma rd02 a sprawa dotyczy filtra i airboxu do rd08. |
Bicio napisał/a: |
Zasada działania i punkty do sprawdzenia te same dla obu modeli. Honda miała szansę to przeprojektować w RD08, ale no cóż, nie skorzystała |
Koszoś napisał/a: |
marizaga,
Materiał z podróży na nx co w linku to widziałem. Facet ma też świetne tutoriale, w jednym z nich pokazywał jak planować podróż za pomocą https://maps.adac.de/ :) |
Koszoś napisał/a: |
marizaga,
Materiał z podróży na nx co w linku to widziałem. Facet ma też świetne tutoriale, w jednym z nich pokazywał jak planować podróż za pomocą https://maps.adac.de/ :) ArturS, Ps. ten motul 300V Factory Line Off Road 15W60 godny polecenia ? Dlaczego polecasz 15W60 zamiast 15W50 :) |