adziad napisał/a: |
Zdejmij pokrywę zaworów (raptem 3 sruby) zobacz czy wałki całe. Pokręć rozrusznikiem to zobaczysz czy olej idzie |
fh1216 napisał/a: |
(jak silnik jest nagrzany bo jezdzony conajmniej z 15 min plus postoj na ssaniu z poczatku) to przy ostrym ruszaniu slychac tak jakby (zacierania wałków rozrzadu na ułozyskowaniu slizgowym w głowicy....rowniez dzieje sie to tez przy nagrzanym silniku gdy w zimie np przy -10 stopniach np na 4 badz 5 biegu przycisne te 6do 8 tys obr/min |
fh1216 napisał/a: |
...musze wtedy wciasnac sprzeglo zeby obroty silnika spadly bo slychac jak w glowicy cos na pół sucho pracuje.... |
fh1216 napisał/a: |
nawet gdy zamykam oborteomierz na 10 tys... |
nx-rider napisał/a: |
Jak czytam Twojego posta to staje się mocno wierzącym człowiekiem ....... i zaczynam się modlić aby nigdy ale to prze nigdy nic nie kupić przypadkowo od kogoś takiego jak Ty. |
fh1216 napisał/a: |
chodzi ci pewnie o to ze jest zalany zwykły samochodowy olej a nie motocyklowy?? |
nx-rider napisał/a: | ||
Nie kolego to przy najmniej dla mnie nie jest problem dopóki nie objawia się kłopotami ze sprzęgłem. Chodzi mi wyłącznie o to że w momencie kiedy zaczyna Ci ostro rzęzić w silniku i coś jak sam piszesz ewidentnie się zaciera ty zamiast PILNIE sprawdzić przyczynę i wyeliminować problem, pałujesz nadal do odcinki czasami tylko wyciskając sprzęgło aby ulżyć silnikowi w cierpieniach dywagując nad tym czy należy już się przejmować czy robić dopiero jak stanie na dobre. Z resztą Twój motor ty sam decydujesz. |
adziad napisał/a: |