Cytat: |
hansel - 2016-04-06, 09:56
: Znalazłem kiedys info chyba na xrv.org.uk: Rear shock RD03 and RD04: Free length = 240 mm Spring 9.5 turns Diameter damping rod: 14 mm Internal diameter: 57 mm Diameter: 85 mm Weight 2200 gr SPRING RATE = 100kg/cm 0 kg (free length)> 240 mm (0 mm compression) 50 kg> 235 mm (5 mm compression) 103.9 kg> 229 mm (11 mm compression) 150 kg> 224 mm (compression 16mm) Rear shock RD07 and RD07A Free length = 245.5 mm Spring: 9.5 turns Diameter damping rod: 12 mm Internal diameter: 57 mm Diameter: 81 mm weight 1800 gr SPRING RATE = 70kg/cm 0 kg (free length)> 245.5 mm (0 mm compression) 113.5 kg> 230 mm (15.5 mm compression) 147.2 kg> 225 mm (20.5 mm compression) 152 kg> 224 mm (compression 21.5 mm) Jeśli wierzyć poniższej tabelce, to RD02 ma spręzyne 150kg/cm, wiec obie mogą być za miekkie (rd02 ma chyba inne przełożenie na kiwaczce nic rd08, bo włochy mają niby spręzyne 95kg/cm) http://riderparts.pl/plik..._Aplication.xls Ed: Co do rd08 to by sie zgadzało, bo jak wsadziłem na próbe amor z rd07 to był prze-kondon. |
adziad napisał/a: |
no dobra mam zdjęcia dwóch ram z których jak się przyjrzeć to jedno mocowanie górne jest równolegle no płaszczyzny gleby, a drugie wygląda na lekko uniesione do góry aby pomieścić wyższy amor: Obrazek Obrazek ale może tak się tylko wydaje... |