madart napisał/a: |
moja wersja: totalnie obojetne |
Krzycho napisał/a: |
dziś zaliczyłem dziewicze przytulenie do ziemi |
Krzycho napisał/a: |
...Tak przy okazji to dziękuję wszystkim za czas i cierpliwość a wierzcie mi pytań przybywa i coraz bardziej mnie to flustruje... |
Krzycho napisał/a: |
managa, piszesz o czymś takim?
http://allegro.pl/lusterk...5726275811.html |
Alibaba napisał/a: |
motor na stojak i wszystkie śruby kiwaczki odkręcasz i wyjmujesz a kości zostają w ręku |
nx-rider napisał/a: |
Wg mnie powinieneś: - zmienic olej i filtr (mówiłem Ci że ja robię to na wiosnę, nie na jesień jak niektórzy) - sprawdzic połączenia elektryczne, w sensie wymienić wtyczkę która idzie od RN bo jeden z trzech przewodów wypada i kończy się to brakiem ładowania - dolac oleju do scotoilera a łańcuch się sam umyje - takie z kolei rzeczy jak sprawdzanie szczelności airboksa musisz robic co jakiś czas aby moto nie zasysało syfu |
wojtekk napisał/a: |
Krzycho, wpadnij na tukana to wezmę rezerwową kiwaczkę do kieszeni i oblukasz co i jak |
Bicio napisał/a: |
Krzycho wpadnij na zlot to Ci się rozjaśni, a potem ściemni |
Alibaba napisał/a: |
Krzycho, motor na stojak i wszystkie śruby kiwaczki odkręcasz i wyjmujesz a kości zostają w ręku |
Krzycho napisał/a: |
co to jest RN? |
Krzycho napisał/a: |
Generalnie jak znajdą mi co to (zwarcie robi się podczas jazdy) czeka mnie robota z elektryką bo większość końcówek jest mocno zaśniedziała. |
Krzycho napisał/a: |
A motor w naprawialni był bo palił bezpiecznik od zegarów i przodu elektryki ogólnie, odebrałem i po 2km znów to samo. Powrót to warsztatu i cisza :( |
nx-rider napisał/a: |
, Pan do 50zł za same nasze chęci" |
cubiacus napisał/a: |
Hej Krzychu,
a od czego to pęknięte? Zaliczyłeś drzewo jakieś i się nie chwalisz:-) |
Krzycho napisał/a: |
Wiem, że potrzebuję również przełącznik/czujnik sprzęgła (tego co jest w klamce) jak to powinno wyglądać? Do kupienia? |
nx-rider napisał/a: |
Jeśli Ci zależy na odpalaniu motura na biegu to po prostu zmostkuj przewody które wiszą pod klamką. |
Krzycho napisał/a: |
Próbuję go odpalić a rozrusznik nie kręci tylko kontrolka biegu przygasa. Kilku minutowa pauza pomoaga i można znów uruchomić. |
wojtekk napisał/a: |
Krzycho, Jak przygasa i nie kręci to wbij bieg daj do przodu do tyłu aby tłokiem ruszyło i wtedy kolejna próba.. |
Krzycho napisał/a: |
No więc idę w stronę akumulatora, bo gdy wyłączę światła to rozusznik odpala. Najpierw sprawdzę napięcie ładowania. |
Krzycho napisał/a: |
trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę. |
Krzycho napisał/a: |
Drugie zapytanie to u mnie zaraz za zbiornikiem paliwa zamontowany jest mały filtr (podobny jak kiedyś miałem w maluchu), rozumiem, że wymieniając go mogę wstawić jakikolwiek byleby się mieścił? Nie będzie to łatwe, bo od drugiej strony dostęp jest tragiczny. |
Krzycho napisał/a: |
Jeszcze jeden dopyt - w reflektorze przednim żarówka a ścilej całe jej klosz jest luźne i podczas jazdy światło trzęsie się, rozbiera się reflektor, ewentualnie ustawia się jakość pozycję świateł? |
Krzycho napisał/a: |
Podpowie ktoś jeszcze do czego mogła być podpięta wskazana wcześniej rurka? Mogło to być na spód gaźnika do przelewu? Bo u mnie nic tam nie ma. |
Krzycho napisał/a: |
Zdejmując dziś przednie koło stwierdziłem, że trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę.
|
Krzycho napisał/a: |
Taki klucz dynamometryczny to jakiś konkretny, jaki masz zakres ustawień?
|