Honda NX 650 Dominator

NIE WIADOMO CO ;) - Pytania, których ciągle przybywa.

Krzycho - 2016-03-27, 21:52
: Temat postu: Pytania, których ciągle przybywa.
Trochę to OT, jednak zastanawiam się nad celowością zakładania tematu dla jednego zapytania.

Czeka mnie zapewne wymiana oleju, na tą chwilę nie mam żadnej wiedzy w co celować, jakie parametry były by wskazane?
madart - 2016-03-28, 06:10
:
nie wiem czy to tak nie celowo, ktos zadal to pytanie i sie wylało już 15 stron :) http://hondadominator.pl/...p?t=208&start=0
Krzycho - 2016-03-28, 10:16
:
Kuźwa, szukałem takiego tematu i proszę, ktoś znalazł :->
Dzięki, choć patrząc na obszerność to nie będzie to jednoznaczna odpowiedź :roll:
madart - 2016-03-28, 12:13
:
moja wersja: totalnie obojetne
managa - 2016-03-28, 12:19
:
Krzycho, najważniejsze, żeby olej BYŁ w silniku ;-)
Krzycho - 2016-03-28, 18:25
:
madart napisał/a:
moja wersja: totalnie obojetne


Ale tak serio, kupić jakiś tani i tyle?
kamilu08 - 2016-03-28, 19:25
:
Najkorzystniejszy dla sprzęgła. W końcu pływa w oleju :)
managa - 2016-03-28, 19:40
:
Tak w skrócie: serwisówka zaleca olej 10w40 półsyntetyk. Poza tym wielu mówi, żeby lać olej, który nazywa się motocyklowy ;-) Obojętnie jaki, bo i tak za 3tys km przebiegu go musisz wymienić :-) Najlepiej z filtrem oleju
kamilu08 - 2016-03-28, 19:53
:
Jak komuś wciąga 500ml na 1000km (a to całkiem normalne chyba:P , szczegolnie w terenie) to do 3000km na wymiane pozostanie 0,5 litra :mrgreen: :-P
wojtekk - 2016-03-28, 20:08
:
kamilu08, razem z wałkiem dźwigienkami, tłokiem i cylindrem :mrgreen:
kamilu08 - 2016-03-28, 20:14
:
Co 3000km remont :mrgreen:
Krzycho - 2016-03-29, 09:12
:
Ok, to wejdę w 10w40 i tyle :->
managa, szkoda, że wszystkie serwisówki są inno języczne.

A dziś jak dobrze pójdzie, to zobaczę mój motorek :mrgreen:
Bicio - 2016-03-29, 09:36
:
Krzycho, zalej coś z czego się nie robi woda przy 100 stopniach, 10w50 albo lepszy.
adziad - 2016-03-29, 09:45
:
Bicio, podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami. Syntetyk 5w50 10w50 10w60. To najlepsze rozwiązanie szczególnie latem. Nie trzeba lać motocyklowego oleju, to czysty chwyt reklamowy. Tylko oleje 5w30 0w20 mają na tyle dodatków myjących, że sprzęgło może się ślizgać. Oleje 10w40 będą sprawiać, że silnik będzie miał mniejsze opory ruchu, ale podczas intensywnej jazdy latem w terenie film olejowy okazuje zię zbyt cienki.


Nie jest to uniwersalna teoria. Stosować ją można do naszych wiatrołapów. Nowoczesne silniki na wodzie zadowolą się niższymi lepkościami.
kamilu08 - 2016-03-29, 11:14
:
Ja kupiłem motul 20w50 jest gęsty jak sos , nastepny bedzie 10w50
Krzycho - 2016-03-29, 15:16
:
Ok, 10w40 :-)
kmaj - 2016-03-29, 22:13
:
Krzycho, dobierz olej do stylu jazdy. Jak silnik łapie bardzo wysokie temp. to zastosuj się do rad kolegów, którzy proponują oleje o wyższej lepkości.
Ja tez stosuję olej o wyższej lepkości.

Zachęcam do czytania każdego tematu od dechy do dechy - wiem, że to sporo postów ale sam będziesz mógł przeanalizować i wyciągnąć wnioski z wypowiedzi mniej lub bardziej bajkowych/trafnych.
Krzycho - 2016-03-30, 15:52
:
Zastosowałem się i źle wpisałem, miało być 10w50, gapa ze mnie ;-)

Patrzę na pojemnik na narzędzia i cholercia, jak ja tam schowam młotek a to jakoś tak najbardziej mi przydatne narzędzie :mrgreen:
Krzycho - 2016-04-13, 17:58
:
Motorek już na chodzie czas na olej i filtr, podpowie ktoś jaki filtr do tego zakupić? Nie wiem, czy brać się samemu za olej czy też podjechać za pierwszym razem i podpatrzeć. Przy okazji znalazłem filtr powietrza, jak często go wymieniać i co kupić na wymianę?
Bart76 - 2016-04-13, 19:15
:
Yello,
Wymiana oleum nie jest jakoś specjalnie komplikasta szczególnie że w NX robisz to bbbbbardzo często :-x Rozjedz sobie sprzeta tak coby miał ze 60*C odkęcasz śrubkę spustową (spokojnie nic na maxa bo zdupczysz ) odkręcasz bagnecik wlewowy - jakaś miska na zlewki i kap...kap..jak już przestanie lecieć to możesz sobie odkręcić śrubkę w prawej kapie w okolicy dźwigni hama i przechylasz moto na prawo/miska i znowu kap..kap..jak przestanie to odkręcasz małą kapę od filtra i tyle. Można jeszcze zaglądać do osadnika w ramie i sitka w prawej kapie ale to już lekko grubsza zabawa. Filtr oleju może być np. Hiflo (są tanie ) a możesz go wymieniać co 2gą oliwe. Przed założeniem sprawdź oring w malutkiej kapie - jeśli jest Ok to posmaruj go świeżym olejem i pakuj na miejsce(pamiętaj o sprężynce). Korek spustowy do ramy nie za mocno i wlewasz oliwke. co 0,5 L możesz delikatnie zakręcić silnikiem na(off) i lejesz nie przekraczając 2L. Jak już upchniesz wszystko to jeszcze pare chechłań (na off) aby pompka podała oliwkę gdzie trzeba i startujesz moto bez pałowania na spokojnie.
Filtr powietrza - w zależności jak dzidujesz - jeśli w lato w piachach i offie to nawet 2 na sezon. sprawdź sobie jak tam wygląda u ciebie uszczelnienie airpuchy gdyż lubi się rozszczelniać i może narobić bałaganu :evil: :mrgreen: :evil: w zeszłym sezonie był pomór !!!
Jak coś mi umkło to pewnie ktoś coś poprawi.
Narka
B
kamilu08 - 2016-04-13, 22:03
:
A zapytam z ciekawości czy ktoś juz wlewał więcej niz 2 litry ? Fabryka podaje 1.9 , więc chyba nic się by nie stało jakby się wlało np 2.3 :)
zuczek 38 - 2016-04-14, 05:55
:
kamilu08, możesz wlać i te 2litry i te 2,3litra . Przelanie stanu oleju grozi jedynie jego przelewanie sie poprzez rurkę z ramy do głowicy , oczywiście nadmiar to nadmiar i podejrzewam że większy stan oleju w karterach jednak będzie powodował większe zużycie oleju . :lol: :lol: :lol:
kamilu08 - 2016-04-14, 06:22
:
to nastepnym razem wleje 2.1 :-P po dwóch setkach nic się nie stanie a i tak wciągnie je po jakimś czasie :-P
Krzycho - 2016-04-20, 16:11
:
Podpowie ktoś jaki filtr paliwa i powietrza powinienem kupić?
managa - 2016-04-20, 16:18
:
Przede wszystkim czysty ;-) Tu temat -> http://hondadominator.pl/...filtr+powietrza
wojtekk - 2016-04-20, 16:21
:
Krzycho, filtra paliwa seryjnie nie ma. Jak masz zardzewiały zbiornik to zakładaj ale mało miejsca jest więc musi być mały.
Raviking - 2016-04-20, 18:46
:
wojtekk, wykręć kranik i napisz,że nie ma filtra paliwa :mrgreen:
wojtekk - 2016-04-20, 19:15
:
Raviking, kolega zielony widzę więc o takich zabiegach nawet nie wspominam. Bardziej myślałem że chodzi mu o filtr oleju i powietrza. Heh co fakt to fakt filtr paliwa jest :mrgreen:
Krzycho - 2016-04-20, 20:30
:
Zielony a czasem i w purpurę wpada, ale cóż takie początki. Paliwo zostawiam więc, choć nawet w maluchu miałem filterek😊. A propos oleju to też muszę filtr nabyć i tu jakieś propozycje?
wojtekk - 2016-04-21, 11:21
:
HifloFiltro HF 112 kosztuje około 10-12 zł i jak narazie miałem takich kilka i wszystko OK.
Bart76 - 2016-04-21, 12:47
:
Coś tam wspominałem o filtrach ale koleżka raczej nie doczytał :-P
Krzycho - 2016-04-21, 15:51
:
Doczytał, doczytał😊tylko bez cyferek nic mi to nie mówiło i dziękuję za obszerny opis, z którego mam zamiar skorzystać.
Tak przy okazji to dziękuję wszystkim za czas i cierpliwość a wierzcie mi pytań przybywa i coraz bardziej mnie to flustruje.
P.S. a dziś zaliczyłem dziewicze przytulenie do ziemi :-|
nx-rider - 2016-04-21, 16:20
:
Krzycho napisał/a:
dziś zaliczyłem dziewicze przytulenie do ziemi :-|


:evil: :evil: :evil:

Nie dbasz o moją byłą - czeka Cię kara ;-)
Krzycho - 2016-04-21, 19:46
:
To jest dla mnie karą :-(
wojtekk - 2016-04-22, 10:18
:
Krzycho, leżał tak wiele razy więc ten 1 Twój to tylko wartość sentymentalną podnosi.
kamilu08 - 2016-04-22, 14:16
:
To zapodam foto za dobrych 3 lat jak utopiłem XR w bagnie :P film na YT tez jest jak wyciagałem ją :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Krzycho - 2016-04-22, 17:53
:
Ja póki co miałbym problem z dojechaniem do takiego bagienka, ale uczę się, choć b. powoli😊
kamilu08 - 2016-04-22, 18:00
:
Nauczysz sie z czasem to będziesz śmigał jak rajdowiec po bagnach ;) Zasada w takim terenie zawsze ta sama , na stojąco i ostro dzida :-> :mrgreen:
kmaj - 2016-04-22, 18:22
:
Krzycho napisał/a:
...Tak przy okazji to dziękuję wszystkim za czas i cierpliwość a wierzcie mi pytań przybywa i coraz bardziej mnie to flustruje...


Krzycho i tak bardzo dużo działasz przy moto - kwestia czasu i sam będziesz pomagał innym na forum - bo przecież po to je mamy ;-)
Krzycho - 2016-04-26, 17:48
:
Mam RD02 czy w późniejszych motorkach (94r.) plastiki są takie same? Moje moto jest powiedzmy lekko porysowane ;) i z czasem myślę o zmianie plastików (nie koloru, bo ten mi się podoba) na nowe. Drugie dopytanie to lusterka czy tu tylko rynek wtórny, czy może są jakieś zamienniki?
managa - 2016-04-26, 17:55
:
Krzycho, nie, tylko plastiki z roczników 88-91
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=471
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=171

A lusterek od groma różnych, byleby na gwint 10mm. Osobiście polecam łamane, np. https://gmoto.pl/lusterko-okragle-lamane-enduro-cross,86788.html
Krzycho - 2016-04-26, 20:20
:
managa, dzięki, jesteś wielka (no może nie dosłownie;). Cholera, w ten sposób to raczej nie odtworzę tych plastików :(
managa - 2016-04-26, 20:24
:
W takich chwilach powtarzaj sobie "Motór ma jeździć, a nie wyglądać" :-) A blizny zdobią wojownika itd.

Chociaż jakbyś kupił calutki zestaw plastików ze zbiornikiem, to może by się dało do ramy z innego rocznika ;-)
Krzycho - 2016-04-26, 20:49
:
Podsumowując moje wybory to:
HifloFiltro HFA 1612
HifloFiltro HF112
VALVOLINE SYNPOWER 4T SAE 10W50

Ten powietrza troszkę drogawy w porównaniu z tym:
http://allegro.pl/filtr-p...Powietrza-19019

ale raz zainwestuję.

Lusterko wezmę to z linku Managi :-)
wojtekk - 2016-04-27, 08:05
:
Krzycho, tylko to z linku ma gwint M8. Aga pisała że ma być 10.
Krzycho - 2016-04-27, 14:31
:
wojtekk, dobrze, że doczytałeś, bo już miałem w koszyku :( Dziękuję
Z M10 w tym sklepie nie mają.

Korzystacie w ogóle z prawego lusterka?
adziad - 2016-04-27, 15:42
:
Krzycho, w mieście na kilkupasmówkach się przydaje, ale ogólnie w terenie czym mniej lusterek tym bezpieczniej.
managa - 2016-04-27, 15:57
:
Krzycho, przepraszam, że nie zwróciłam od razu uwagi, ale na swoje usprawiedliwienie napiszę, że albo się śpieszyłam, albo chciałam sprawdzić Twoją spostrzegawczość :-P

Jakby co, to mam jeszcze gdzieś te sztywne, a'la zamienniki oryginałów, mogę tanio odsprzedać ;-)
Krzycho - 2016-04-27, 17:00
:
managa, piszesz o czymś takim?
http://allegro.pl/lusterk...5726275811.html
managa - 2016-04-27, 17:02
:
Krzycho napisał/a:
managa, piszesz o czymś takim?
http://allegro.pl/lusterk...5726275811.html


Tak
Krzycho - 2016-04-27, 17:05
:
managa, PW
Krzycho - 2016-05-15, 17:50
:
Nie ma, albo forumowa szukajka mnie oszukuje. Jest gdzieś jakiś wątek poświęcony serwisowaniu motocykla na zasadzie co każdego roku należy zrobić/przesmarować, sprawdzić?
wojtekk - 2016-05-15, 19:49
:
Jak troszkę jeździsz to dobrze posprawdzać wszystko, przesmarować zawiechę powymieniać oleje.
Jest coś takiego jak service manual.
http://hondadominator.pl/dload.php
Alibaba - 2016-05-15, 19:58
:
Krzycho, w skrócie :
1. Uszczelniacze kół , łożyska
2. Kiwaczka
3. Wahacz
4. Smarowanie linek
5. Olej w lagach
6. Mycie łańcucha
7. Sprawdzenie szczelności airboksa
8. Przegląd połączeń elektrycznych
Krzycho - 2016-05-18, 20:11
:
Alibaba, taką kiwaczkę by przesmarować to trzeba rozkręcić i wyjąć śruby?

Z resztą o co ja pytam, nawet paliwa nie ogarniam i dziś pchałem kilometr do stacji:( Qrwa, czy tylko ja tak mam?

Nie żalę się, tylko mam wrażenie, że to raczej początek a nie koniec moich zmagań.
Bicio - 2016-05-18, 20:23
:
Krzycho wpadnij na zlot to Ci się rozjaśni, a potem ściemni :-D
Alibaba - 2016-05-18, 21:00
:
Krzycho, motor na stojak i wszystkie śruby kiwaczki odkręcasz i wyjmujesz a kości zostają w ręku :mrgreen:
wojtekk - 2016-05-18, 21:02
:
Krzycho, wpadnij na tukana to wezmę rezerwową kiwaczkę do kieszeni i oblukasz co i jak :mrgreen:
managa - 2016-05-19, 05:36
:
Krzycho, hehe nie masz wyboru :-p Jak będziesz miał szczęście, to załapiesz się też na wymianę opony, łatanie dętki itp.
nx-rider - 2016-05-19, 06:14
:
Alibaba napisał/a:
motor na stojak i wszystkie śruby kiwaczki odkręcasz i wyjmujesz a kości zostają w ręku :mrgreen:

To RD 02 z kalamitkami w kiwaczce - więc ma chłopina trochę łatwiej.
Krzycho z listy którą podał Adam:

1. Uszczelniacze kół , łożyska
2. Kiwaczka
3. Wahacz
4. Smarowanie linek
5. Olej w lagach
6. Mycie łańcucha
7. Sprawdzenie szczelności airboksa
8. Przegląd połączeń elektrycznych

na sam koniec przenieś pozycje 1, 2 , 3, 4, 5 to czynności które robiłem przed wyjazdem na DOOPE, a po zlocie byłem tylko na motomikołajach oraz obserwowac jak jeden "typek" wyjeżdża pralką pod górę.
Tak więc kilometrów raczej nie natrzepałem.

Wg mnie powinieneś:
- zmienic olej i filtr (mówiłem Ci że ja robię to na wiosnę, nie na jesień jak niektórzy)
- sprawdzic połączenia elektryczne, w sensie wymienić wtyczkę która idzie od RN bo jeden z trzech przewodów wypada i kończy się to brakiem ładowania
- dolac oleju do scotoilera a łańcuch się sam umyje
- takie z kolei rzeczy jak sprawdzanie szczelności airboksa musisz robic co jakiś czas aby moto nie zasysało syfu
Krzycho - 2016-05-19, 18:39
:
nx-rider napisał/a:

Wg mnie powinieneś:
- zmienic olej i filtr (mówiłem Ci że ja robię to na wiosnę, nie na jesień jak niektórzy)
- sprawdzic połączenia elektryczne, w sensie wymienić wtyczkę która idzie od RN bo jeden z trzech przewodów wypada i kończy się to brakiem ładowania
- dolac oleju do scotoilera a łańcuch się sam umyje
- takie z kolei rzeczy jak sprawdzanie szczelności airboksa musisz robic co jakiś czas aby moto nie zasysało syfu


Olej i filtry (powietrza) ok ogarnąłem.

co to jest RN?

wojtekk napisał/a:
Krzycho, wpadnij na tukana to wezmę rezerwową kiwaczkę do kieszeni i oblukasz co i jak :mrgreen:


Dzięki, póki co kiwaczkę zostawiamy.

Bicio napisał/a:
Krzycho wpadnij na zlot to Ci się rozjaśni, a potem ściemni :-D


Coraz czarniej to widzę a jeszcze kilka dni temu to był pewniak :(


Alibaba napisał/a:
Krzycho, motor na stojak i wszystkie śruby kiwaczki odkręcasz i wyjmujesz a kości zostają w ręku :mrgreen:


Kurcze naprawiając amortyzator dwie miałem w ręku, jednej tylko nie wykręciłem :(
nx-rider - 2016-05-20, 05:45
:
Krzycho napisał/a:
co to jest RN?

Miałem na myśli regulator napięcia.
Pod siedzeniem znajdziesz dużą 3 pinową kostkę - o nią mi chodzi.
Krzycho - 2016-05-21, 11:51
:
dzięki, muszę zajrzeć do elektryki bo motor u chłopa zostawiłem. Objaw: przestały mi działać kierunki i na zegarach nie świecił się luz. Jak stanąłem by sprawdzić o co chodzi to już nie mogłem go odpalić. Nie świeci również sygnalizacja stopki, sygnał i tylne światła. Przednie dla odmiany świecą.
nx-rider - 2016-05-24, 06:04
:
Sprawdziłeś wtyczkę pod siedzeniem ?
Sprawdź ile ma Volt akumulator
To przednie które Ci świeci to czasami nie postojówka LED ?
Krzycho - 2016-05-24, 18:50
:
Rozebrałem motorek i nie ogarniam zależności co nie działa bo coś innego nie działa. Manual dla mnie zbyt obcojęzyczny a i terminologia nieznana. Pojechał do warsztatu :(
chico - 2016-06-01, 15:25
:
Krzycho, i jak z tymi lusterkami skonczyles, znalazles gdzies te lamane ?
Managa dala linka ale na M8 sa, czy macie gdzies namiary na lamane M10 ?
managa - 2016-06-01, 15:32
:
Ludki, tu są na M10, od forumowicza ArturS ;-)
http://www.transalp.rider...ko-lamane-125mm
Czarek - 2016-06-01, 18:03
:
A do m8 można dokupić przejściówki na m10. Ja kupiłem tu http://allegro.pl/lusterk...6228436237.html bo mi się jedno na zlocie wyszkliło :-D
Krzycho - 2016-06-01, 19:56
:
chico, Póki co nie mam motorka to i lusterka czekają na ogarnięcie. Nie upieram się przy łamanych. A poza tym może managa, coś mi znajdzie, no chyba że nie ;)

aaaaa ustawiłam sobie przypomnienie w telefonie, żeby iść w końcu ich poszukać xD /m
nx-rider - 2016-06-15, 18:36
:
Krzych co z moturem ???
Krzycho - 2016-06-16, 20:08
:
Popękane takie cóś na czym jest reflektor i zegary, szukam lepszych owiewek, bo moje się pourywały. A motor w naprawialni był bo palił bezpiecznik od zegarów i przodu elektryki ogólnie, odebrałem i po 2km znów to samo. Powrót to warsztatu i cisza :( Generalnie jak znajdą mi co to (zwarcie robi się podczas jazdy) czeka mnie robota z elektryką bo większość końcówek jest mocno zaśniedziała.
nx-rider - 2016-06-17, 05:59
:
Krzycho napisał/a:
Generalnie jak znajdą mi co to (zwarcie robi się podczas jazdy) czeka mnie robota z elektryką bo większość końcówek jest mocno zaśniedziała.

Nie musisz wymieniać, kup kontakt spray, psiknij w końcówki rozłącz je i złącz ponownie - gotowe

Krzycho napisał/a:
A motor w naprawialni był bo palił bezpiecznik od zegarów i przodu elektryki ogólnie, odebrałem i po 2km znów to samo. Powrót to warsztatu i cisza :(

Dużo Ci wzięli za robotę ? Pytam bo nic nie zrobili poprzednio.
Zastanów się czy nie zmienić warsztatu, no chyba że jak odbierałeś motor to Ci powiedzieli "Panie Krzyśku szukaliśmy długo, bardzo długo ale nic nie znaleźliśmy, Pan do 50zł za same nasze chęci"
cubiacus - 2016-06-17, 07:50
:
Hej Krzychu,
a od czego to pęknięte? Zaliczyłeś drzewo jakieś i się nie chwalisz:-)

Szkoda, że akurat w Łodzi nie bywam teraz, bo to faktycznie robota na 2 godz. a tak ci blokują motocykl - spróbuje może faktycznie samemu się pobawić, doświadczenie na przyszłość się przyda:-) Tylko oczywiście na gwarancji ponaprawowej niech ci tę zworkę znajdą :-) Dlatego wszystkie moje moto nie mają elektryki :-P
adziad - 2016-06-17, 13:38
:
cubiacus, po wywaleniu spawarki którą woziłeś w tylnym światełku to żeczywiście już elektryki nie ma:)
cubiacus - 2016-06-17, 13:43
:
:-P to był ciąg nieoczekiwanych przypadków - do dziś nie wiem jak namiot z pozycji plecaczka może się dostać miedzy koło a wahacz od strony silnika :-D
Krzycho - 2016-06-18, 18:55
:
nx-rider napisał/a:
, Pan do 50zł za same nasze chęci"


eee, no prawie. 400 zapłaciłem z transportem bo przyczepką mi go zabrali. Wqrwiony jestem jak .....szkoda słów. Mam wrażenie, że bardzo drogo bo transport miał kosztować 50zł.

cubiacus napisał/a:
Hej Krzychu,
a od czego to pęknięte? Zaliczyłeś drzewo jakieś i się nie chwalisz:-)


Nie było już takie i widziałem to jak czyściłem motorek, nie wiem czy to spawać, czy wymienić na inny. Owiewki to już ja niestety :(

Nie ma czym się chwalić. Jedni jeżdżą po mostkach ze schodkami a ja mam problemy na byle pojeździe.

Nie mam dobrego schematu elektrycznego od rd02 z moich lat. A ten kolorowy jak go drukuję to jest tak nieczytelny, że bezużyteczny.
cubiacus - 2016-06-19, 10:02
:
eh, nigdy więcej nie dawaj mechanikom, dzwoń po kogoś i na hol lub przyczepkę kolegi, bo szkoda kasy:-P

a co do napraw, to chyba wszystko poza głowicą, naprawimy ci nawet zdalnie, forum lub telefon :-)

a elektrykę, potraktuj łopatologicznie i systematycznie - każdy kabelek od statora oglądaj, czy nie naruszony, izolacje odwijaj i sprawdzaj co pod spodem (dasz potem świeżą, tylko kup taką miekką bardzo, a nie tą marketową sztywną jak plastik, bo kiepsko działa) i wszystkie styki odpinaj i czyść - jak nie to, to zawezwij już jakiegoś kumpla elektryka, żeby ci napięcie na stotorze/magneto oraz regulatorze pomierzył - nie ma tu większej filozofii :-D
adziad - 2016-06-19, 10:12
:
Krzycho, trzymaj schemat w dobrej jakości http://s17.postimg.org/jv...ator_Wiring.jpg


w paincie podziel sobie 4 części i wydrukuj na odrębnych kartkach, potem posklejaj i będzie mega czytelnie.
Krzycho - 2016-06-19, 17:00
:
adziad, Dzięki

cubiacus, pewnie nie ma filozofii. Czuję, że dałem dupy. Trza go było "zwieźć" i próbować. Teraz to czekam co dalej "mechanior" orzecze.
cubiacus - 2016-06-19, 17:09
:
eee tam dałeś dupy, zdarza się :-) tylko odwagi do grzebania samemu, bo to prościzna, szybko załapiesz i nie będziesz zdany na opinie "ekspertów" :-)

a co do mocowania lampy i plastików, to zdecyduj - ja bym to cholerstwo wyrzucił w pierun, a dał tylko jakąś lampę z małą owiewką, o wiele lepiej wygląją wtedy domina i nie ma się co łamać :-D
Krzycho - 2016-06-19, 17:11
:
a podrzuciłbyś jakiś konkret za czym rozglądać się?
cubiacus - 2016-06-19, 18:24
:
ja lubię te od starych XLek albo nawet coś takiego: http://sprzedajemy.pl/hon...rzedam-nr183341

kilka osób na forum, też ma tylko lampę małą, bez tych całych plastików i stelaży

ale też nie kieruj się moim zdaniem, lubię minimalizm :-) i też pytanie jak używasz domina, jak planujesz raczej dalsze wypady i sporo prędkości powyżej 100kmh, to się przydadzą owiewki itp. a jeśli głównie koło płota i po lesie, to im mniej tym lepiej chyba :-P
Krzycho - 2016-06-19, 18:54
:
Przemyślę temat :)

Wiem, że potrzebuję również przełącznik/czujnik sprzęgła (tego co jest w klamce) jak to powinno wyglądać? Do kupienia?
nx-rider - 2016-06-20, 06:09
:
Krzycho napisał/a:
Wiem, że potrzebuję również przełącznik/czujnik sprzęgła (tego co jest w klamce) jak to powinno wyglądać? Do kupienia?


Ale po co, mało ci instalacji elektrycznej ???
Jeśli Ci zależy na odpalaniu motura na biegu to po prostu zmostkuj przewody które wiszą pod klamką.
Ja miałem jeszcze wywalić (zmostkowac) czujnik od stopki bo jak dobrze wkleisz motor w błoto to potrafi ześwirować
cubiacus - 2016-06-20, 07:49
:
popieram :-P
Krzycho - 2016-06-26, 11:28
:
470zł za czujnik stopu i transport to kurewsko drogo. W końcu jest u mnie. Nie mam pomysłu jak to w przyszłości ogarnąć.

nx-rider napisał/a:
Jeśli Ci zależy na odpalaniu motura na biegu to po prostu zmostkuj przewody które wiszą pod klamką.


Zrobić tak, czy zostawić na przerwie?

Jak odpalam motór z popychu to powinno być zwarte?

No właśnie, jest jakaś sprawdzona metoda odpalania z popychu?
Artek - 2016-07-01, 21:54
:
Mam pytanie,jestem ciekaw czy u was też tak jest,dziś kręcąc silnikiem kluczem nasadowym przez "otwór techniczny" poczułem że dmucha mi na dłoń z tego otworu,dmucha jak tłok schodzi do DMP,też tak macie?Czy tak powinno być,czy coś uległo znacznemu zużyciu?To nie są gazy wylotowe,tylko chyba tłok spręża też powietrze pod sobą i to chyba to dmucha,normalnie te gazy uchodzą przez odmę,która musi być drożna.
Knychu - 2016-07-01, 22:05
:
Artek, W singlach tłok pompuje także pod sobą, więc to, co odczuwasz to po prostu powietrze, które ucieka spod tłoka gdy schodzi w dół. Jeżeli dochodząc do fazy sprężania czujesz wyraźny i bardzo powoli ustępujący (albo wcale) opór, to wszystko jest OK.
Artek - 2016-07-01, 22:17
:
Knychu, Czuję,tak tylko spytałem jakie macie przemyślenia na ten temat,lubię sobie czasem pomyśleć co się w silniku dzieje,dziś była pierwsza próba uruchomienia silnia od pół roku,nie udana niestety,bo silnik słabo kręcił,niby kręcił,iskra zarąbista,paliwo dostała,olejem też napoiłem,akumulator się ładuje,czuję że jak będzie lepiej kręcić to ruszy,bo dziś miała chęć,co jakiś czas próbowała zaskoczyć,strzelała w kolektor,czyli paliwo wybuchało w komorze,więc chyba nie jest źle,jest nadzieja.
Knychu - 2016-07-01, 22:30
:
Ale robiłeś jakiś remont czy po prostu odpalasz po przerwie?
Artek - 2016-07-02, 06:52
:
Silnik był wyjęty,wymieniłem łańcuch rozrządu i sprzęgło.Remont,nie chciał bym tego jeszcze,silnik w tamtym sezonie dobrze jeździł.Czy układ smarowania np.w nx może się zapowietrzyć?jak sprawdzić czy olej jest pompowany tam gdzie powinien i jak go ewentualnie odpowietrzyć.
red_eyed_rider - 2016-07-02, 09:23
:
Delikatnie popuszczasz śrubę banjo przy głowicy przy kręceniu rozrusznikiem, jak pojawia się olej to jest odpowietrzony. Ta śrubka która mocuje metalową rurkę z prawej strony głowicy.
adziad - 2016-07-02, 15:36
:
Artek, jeżeli przy okazji miałeś spuszczony olej z silnika tak długo, to może być problem z działaniem pompy oleju. Może być sucha i nie chcieć pompować. To bardzo ważne aby w takich przypadkach najpierw wyjąć pompę i solidnie ją zalać olejem. Wtedy nie będzie najmniejszych problemów.
Artek - 2016-07-05, 10:23
:
Co z tym czujnikiem impulsatora,jak ma być ustawiony względem reszty?jeżeli góra będzie dobrze złożona?można to sprawdzić bez zdejmowania pokrywy sprzęgła?kiedy ma być iskra?
Krzycho - 2016-08-06, 12:43
:
No i dzisiaj zaliczyłem pierwszy przegląd techniczny. Bezstresowo i całkiem prosta prcedura, tzn światełka, kierunki i stop plus hamulce. Żadnego chalasu, opon i jakiegoś czepiania się. Muszę w końcu licznik zrobić, bo za rok będzie widać, że stoi.
Krzycho - 2016-08-28, 14:04
:
Dawno nic się nie działo, no to zaczęło: kilka razy zdarzyło się, że stojąc na luzie gaśnie mi silnik. Próbuję go odpalić a rozrusznik nie kręci tylko kontrolka biegu przygasa. Kilku minutowa pauza pomoaga i można znów uruchomić.
Standartowa przypadłość, czy to moje szczęście?
wojtekk - 2016-08-28, 16:00
:
Krzycho, Jak przygasa i nie kręci to wbij bieg daj do przodu do tyłu aby tłokiem ruszyło i wtedy kolejna próba. Zakręci to szczotki powinny być a raczej nie powinno ich być ;-)
Z gaśnięciem to książkę można napisać czytając forum. Mnie jeszcze nie dopadło więc nie podpowiem.
nx-rider - 2016-08-28, 16:31
:
Krzycho napisał/a:
Próbuję go odpalić a rozrusznik nie kręci tylko kontrolka biegu przygasa. Kilku minutowa pauza pomoaga i można znów uruchomić.

A akumulator nie jest czasem rozładowany :?:
Krzycho - 2016-08-28, 20:54
:
No więc idę w stronę akumulatora, bo gdy wyłączę światła to rozusznik odpala. Najpierw sprawdzę napięcie ładowania.

wojtekk napisał/a:
Krzycho, Jak przygasa i nie kręci to wbij bieg daj do przodu do tyłu aby tłokiem ruszyło i wtedy kolejna próba..


Tak robię, i jak nie mogę biegu zmienić również. Przy zgaszonym silniku oczywiście
nx-rider - 2016-08-29, 19:36
:
Krzycho napisał/a:
No więc idę w stronę akumulatora, bo gdy wyłączę światła to rozusznik odpala. Najpierw sprawdzę napięcie ładowania.


Krzycho co ja Ci kiedyś pisałem - pamiętasz ???
Znam ten motor jak własną kieszeń i staram Ci się pomóc.
Niestety nie słuchasz co do Ciebie mówię ostatkiem sił powstrzymuję się przed napisaniem "do jasnej cholery przestań pisać że Ci się motor spierd.... jak masz akumulator rozładowany" ale nie wiem jak długo wytrzymam
Krzycho - 2016-08-29, 22:58
:
Dawid, spokojnie, ja mam świadomość, że to prawie trzydziestoletnia maszyna i nie odbieraj tego osobiście. Pamiętam, że miał padnięty akumulator, to go wymieniłem, jeśli alternator nie daje rady to nie wiem czy coś można z nim zrobić czy też co jakiś czas podładować go prostownikiem i z tym żyć.
P.S. Postaraj się jeszcze wytrzymać ;-)
nx-rider - 2016-08-30, 06:04
:
Krzych co ja mogę że tego wynalazka dalej bronię i będę bronił jak swojego ;)
Postaram się jednak poprawic, sprawdz sobie to ładowanie a przede wszystkim tak jak Ci wcześniej pisałem wymień (lub popraw) wtyczkę od regulatora napięcia bo lubi się rozłączyc i nie będzie prądu wcale
Krzycho - 2016-09-01, 19:56
:
Dawid, podpowiesz gdzie tej wtyczki szukać?
nx-rider - 2016-09-02, 07:34
:
Pod siedzeniem.
Jest to dośc duża chyba biała wtyczka na 3 piny. Łatwo ją znaleźć bo dochodzą do niej kable z regulatora napięcia.
Krzycho - 2016-10-18, 18:01
:
http://allegro.pl/show_it...TUzNzNkOGZkMQ==

na alle jest takie wypełnienie, trochę inne niż moje pytanko- może ktoś orientuje się czy pasowałoby do mojego motorka?

U mnie wygląda to tak jak na foto
cubiacus - 2016-10-19, 06:42
:
wow Krzychu, żyjesz :-D jak tam sezon :-)
Krzycho - 2016-10-19, 15:53
:
Powolutku, dosłownie :)
Jeździłem raczej mało i jak .....a nie będę na siebie wrzucał :mrgreen:
Motór jest, jeździ i czeka na więcej czasu właściciela ;)
Krzycho - 2016-12-11, 19:30
:
Witam ponownie ;)
Czy stopka centralna to przydatny gadżet czy nie zawracać sobie główki?
wojtekk - 2016-12-11, 19:45
:
Krzycho, jak jeździsz po asfalcie to super sprawa.
W offie wadzisz o wszystko bo obniżasz moto dość sporo. Oczywiście mówimy tu o ori centralnej w dominatorze.
Krzycho - 2016-12-11, 21:56
:
wojtekk, Nie wiem czy to ori :) (kiedyś lubiłem gwiezdne wrota). Czyli raczej odradzasz. Zastanawiałem się, bo myślałem,że to praktyczne jak chce się coś dłubnąć przy moto.

Innym rozwiązaniem jest podnośnik do motocykla,ale przyznam, że nie znam funkcjonalności tego. Są jakieś do przodu i tyłu ewentualnie widzę jakiś centralny na zasadzie podnośnika śrubowego. Coś jest godne polecenia? A może ogólnie źle do tematu podchodzę?

http://allegro.pl/stojak-...5652704121.html

http://allegro.pl/podnosn...6442645324.html

http://allegro.pl/stojak-...6533496005.html
Bart76 - 2016-12-11, 22:44
:
Stalowy prostokątny taboret, na 4 nogach + blat z grubszej blachy + kawał gumowej np wycieraczki na blat jako podkładka; podstawa również na 4rech -tylko profil musi być trochę większy aby jedno w drugie wchodziło. w środku wstawiasz mały lewarek hydrauliczny i krzesełko jak malina. moto podniesiesz jak chcesz, dupe posadzisz - sprzęt wielozadaniowy. - tu znajdziesz fotki poglądowe
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=2841
wojtekk - 2016-12-12, 17:54
:
Krzycho, kto jak woli. Mogę Ci odsprzedać jak chcesz hihihih.
Zdemontowałem bo przy przejeździe przez jakiś garb możesz zostać bo się moto obniża o jakieś ja wiem 5 cm to minimum.
Przy wymianie koła, zawieszenia czy smarowaniu łańcucha nieoceniona :-P
Ten stojak z ostatniego swojego linka sobie daruj. Dobry do motocykli lekkich.
Krzycho - 2017-01-08, 19:10
:
Zgubiłem jedną zaślepkę od tylnego zawieszenia można to dopasować lub z czegoś dorobić?
Bart76 - 2017-01-08, 23:03
:
Ja mam coś takiego https://www.leroymerlin.p...42558,l694.html
dodatkowo nałożyłem jeszcze kondona z kawałka dętki rowerowej delikatnie pomogłem profesorem młotkiem i jest git ;) Nie pamiętam dokładnej średnicy ale wydaje mi się, że w moto jest 34mm .
Krzycho - 2017-01-09, 19:58
:
o, dziękuję :)
Krzycho - 2017-05-01, 15:03
:
Zdejmując dziś przednie koło stwierdziłem, że trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę.

Drugie zapytanie to u mnie zaraz za zbiornikiem paliwa zamontowany jest mały filtr (podobny jak kiedyś miałem w maluchu), rozumiem, że wymieniając go mogę wstawić jakikolwiek byleby się mieścił? Nie będzie to łatwe, bo od drugiej strony dostęp jest tragiczny.
Artek - 2017-05-01, 17:30
:
Ja też mam takie krzesełko od Alibaby, dziękuję Adam,i nie mam żadnego problemu ze stawianiem dominatora na krzesełku i ze zdejmowaniem też nie, robię to gołymi rękoma, bez żadnych pomocy. W garażu nieoceniona pomoc.
Krzycho - 2017-05-01, 18:33
:
Ja kupiłem cetralną, ale zastanawiam się,czy ją montować :oops: eeee, i podnośnik/krzesełko też sobie zmontuję :-D

Jeszcze jeden dopyt - w reflektorze przednim żarówka a ścilej całe jej klosz jest luźne i podczas jazdy światło trzęsie się, rozbiera się reflektor, ewentualnie ustawia się jakość pozycję świateł?
nx-rider - 2017-05-02, 06:09
:
Krzycho napisał/a:
trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę.


To jest po prostu gwint chyba M6 nie pamiętam dokładnie
Wymieniłem 3 bo były zjechane ale na szybko dostałem tylko twardość 8.8 - jaki jest efekt widzisz sam.
Zamów sobie twardsze i wymień, nie dawałem tam kleju więc powinno się wykręcić bez problemu, nawet chyba lekko je przesmarowałem pastą miedzianą aby w razie czego (wymiany na twardsze) nie okazało się że się zapiekły w aluminium.

Krzycho napisał/a:
Drugie zapytanie to u mnie zaraz za zbiornikiem paliwa zamontowany jest mały filtr (podobny jak kiedyś miałem w maluchu), rozumiem, że wymieniając go mogę wstawić jakikolwiek byleby się mieścił? Nie będzie to łatwe, bo od drugiej strony dostęp jest tragiczny.


Wstaw jakikolwiek który Ci się zmieści i do którego będzie pasowała średnica przewodów paliwowych.
Gdybyś wymieniał również przewody to zakładaj porządne (nie koniecznie transparentne) przewody które się do tego nadają. Jak założysz jakieś gówno przezroczyste rurki które twardnieją pod wpływem paliwa to Ci je awaryjnie zdemontuje jak się zobaczymy.

Krzycho napisał/a:
Jeszcze jeden dopyt - w reflektorze przednim żarówka a ścilej całe jej klosz jest luźne i podczas jazdy światło trzęsie się, rozbiera się reflektor, ewentualnie ustawia się jakość pozycję świateł?


Który element Ci lata:
- żarówka
- odbłyśnik
- cała lampa (względem stelaża)
:?:
Krzycho - 2017-05-02, 13:35
:
No to ja też dorobiłem z 8.8, hmm, myślałem, że wystarczy.

Temat lampy na razie odkładam, zajmę się nią robiąc prędkościomierz.
Filtr, tak zrobiłem, przewody zostawiając te co były.

Jak zwykle dziękuję Dawidzie.

Pytanko jeszcze, ta czarna rurka u mnie kończy się niczym w okolicy gaźnika, od czego to i gdzie podpiąć.

Drugie pytanko, niepokoi mnie po demontażu przedniego koła widoczny odstęp na ośce, tak to powinno wyglądać, czy coś zgubiłem?
wojtekk - 2017-05-02, 17:39
:
Tam gdzie masz strzałki ma być tulejka i z tego co widzę to jest i to wsio. Odstęp będzie bo nie masz takiej plastikowej wielkiej zaślepki piasty ale mało kto to ma.
Krzycho - 2017-05-02, 18:57
:
Dzięki, czyli tak zostawiam. Po drugiej stronie, między ślimakiem a piastą koła też mam niewielką tak 2-3mm przerwę, nie będzie tam dostawał się piach?

Tak na marginesie, do wymiany mam linkę prędkościomierza. Mniemam, że jeśli zdechła linka i była na stop to dlatego wytarło słynny ślimak :-/
wojtekk - 2017-05-02, 19:08
:
Krzycho, Czyli jest OK. Czasem się coś tam nawinie ale tak ma być. Separacją błota piachu wody i uj wie czego jeszcze zajmuje się simmering.
Co do ślimaka to pewnie z braku smarowania lub po prostu z przebiegu się skończył. Dużo opcji mi przychodzi do głowy.
Ja bym się już w linki nie bawił tylko jakiś rowerowy licznik zapodał ale wybór należy do Ciebie. Co oryginał to oryginał mówią.
Krzycho - 2017-05-02, 21:26
:
http://allegro.pl/linka-l...6373740537.html
http://allegro.pl/linka-s...5760047635.html

Niby obie do 88r w górę a końcówkę wchodzącą do zegarów mają inną.

Podpowie ktoś jeszcze do czego mogła być podpięta wskazana wcześniej rurka? Mogło to być na spód gaźnika do przelewu? Bo u mnie nic tam nie ma.
nx-rider - 2017-05-04, 06:10
:
Krzycho napisał/a:
Podpowie ktoś jeszcze do czego mogła być podpięta wskazana wcześniej rurka? Mogło to być na spód gaźnika do przelewu? Bo u mnie nic tam nie ma.

Całkiem możliwe - pamiętam że za nic w świecie nie mogłem wsadzić łapy pod gaźnika aby założyć ten wężyk więc go nie podpinałem i tak jeździłem :oops:
A propos goleni lag to na pewno ośka była kompletna we wszystkie tulejki, ja zakładając koło przed dokręceniem nakrętek na tych 4 gwintach które ci się wysrały delikatnie ściskałem lagi z sobą aby skasować ten luz. Stawałem okrakiem nad przednim kołem (w tym samym kierunku co motor), nogami ściskałem lagi a ręką dokręcałem te 4 nakrętki.
NIE chodzi mi o ściskanie lag jakimiś pasami aby je wykrzywić tylko delikatnie ręką czy nogą aby skasować luz.
Dlaczego ten luz powstaje i czy w reszcie Dominatorów też jest - nie wiem, tu muszą się wypowiedzieć inni
Bicio - 2017-05-04, 06:26
:
Nie pamiętam dokładnie, ale ośka w NX ma chyba dwie średnice i tulejki oraz koło są ściskane poprzez dokręcenie ośki do lewej lagi. A kostka na 4 śruby służy tylko do mocowania koła do prawej lagi i ściskać tego nie trzeba, raczej naturalne położenie jest wskazane.

PS: pamiętać żeby najpierw dokręcać 2 górne śruby M6 od kostki (tam gdzie pokazuje strzałka "UP") a potem dociągać dolne
Krzycho - 2017-05-04, 16:25
:
Dawid dzięki, to ja spróbuję to wcisnąć i zobaczymy, czy mi się uda ;-)
Co do ośki, to zachodziłem, czy ja czegoś nie zgubiłem.
Bicio, no jest tak jak piszesz. Dokręciłem ośkę od końca a szparki są. Luzu nie ma i koło jest stabilne. Moje obiekcje wzbudza stan po rozkręceniu i skręceniu, bo nie fotnąłem chociażby stanu sprzed.
P.S. nawet zastanawiałem się przez chwilę, czy nie dryndnąć do Ciebie, byś rzucił okiem :-) ale zebrałem się na odwagę i zrobiłem przejazd bez "odbioru technicznego" :mrgreen:
nx-rider - 2017-05-04, 22:08
:
Zadzwonić możesz zawsze, jak będę potrafił to oczywiście pomogę
ptasiu - 2017-05-09, 21:28
:
Krzycho napisał/a:
Zdejmując dziś przednie koło stwierdziłem, że trzy z czterech szpilek (takich wkręcanych do lagi) są dorabiane i wszystkie miały zjechany gwint, pewnie kiepski materiał. Nie wiem czy znajdę gdzieś takie oryginalne, ale spróbuję, tylko o co pytać, nazywa się to jakoś? Ewentualnie dorobię ze śrub,choć będę szukał od 8.8 w górę.


Warto też pamiętać o momentach na tych śrubach. Jak się przykręca "na czucie", to niestety często takie kwiatki wychodzą... Klucz dynamometryczny - jak widzicie - przydaje się, ja wszystkie ważne śruby kręcę kluczem dynamo..... Moment na czterech śrubach - 12 Nm, moment na ośce koła - 65 Nm...
Krzycho - 2017-05-13, 17:43
:
Pewnie masz rację, dokręciłem również na czuja. Taki klucz dynamometryczny to jakiś konkretny, jaki masz zakres ustawień?

Z innej beki, cały czas coś mi rozładowuje akumulator, efekt jest taki, że dopóki jadę to jadę, jak wyłączę silnik to rozrusznik nie daje rady i dupa, stoję (u mnie brak kopajki). Dzisiaj chwilę poczekałem, a raczej popchałem motorek i... zapalił, choć wcześniej ledwie zacharczał. Dojechałem do domu i koniec, rozrusznik nawet nie drgnie, napięcie akumulatora poniżej 10V.
Dawid, wtyki od regulatora dawno wymieniłem.

Edit:
Wszystko wskazuje na to, że akumulator rozładowuje mi motór :-) bo nie ma ładowania :-(
W week rozbiorę alternator i zobaczymy.
ptasiu - 2017-05-14, 22:56
:
Krzycho napisał/a:
Taki klucz dynamometryczny to jakiś konkretny, jaki masz zakres ustawień?

Dostałem taki w prezencie od Mikołaja. Musiałem spełnić dwa warunki: być grzeczny przez cały rok i napisać list do pana świętego. Udało się. Klucz sprawdza się, choć jak ktoś chce mieć pełen zakres momentów, to niestety musi zakupić sobie dwa... Ten który mam, pomimo deklarowanej dolnej granicy 19 Nm daje się "przekręcić" do 12 Nm. Nie wiem tylko, jak jest wtedy z precyzją....
nx-rider - 2017-05-15, 07:12
:
Z elektryki jestem totalnym indolentem - wiem tylko że prąd kopie, tak więc moja pomoc w tej materii nie będzie zbyt duża :oops:

Wydaje mi się jednak że zanim zaczniesz cokolwiek rozbierać powinieneś zmierzyć 3 rzeczy
- napięcie ładowania
- napięcie przed regulatorem
- upływy prądu
Na podstawie tych danych nasi forumowi spece pokierują Cię dalej.

Jeszcze jedno, w jakiej kondycji (zwłaszcza jeśli często się rozładowuje) jest sam akumulator. Czy on trzyma prąd? Jakie jest napięcie naładowanego aku ale pod obciążeniem a nie statycznie?
Krzycho - 2017-05-17, 20:48
:
Akumulator wydaje się w porządku, po całonocnym naładowaniu, podczas pracy napięcie niewiele spada (0,5V).
Całe szczęście, że jeden z naszych forumowych kolegów obiecał w sobotę poświęcić mu kilka chwil :mrgreen:

ptasiu, dzięki, więc chyba zaopatrzę się w coś takiego :)
Alibaba - 2017-05-18, 22:30
:
Krzycho, powodzenia :mrgreen:
ptasiu - 2017-05-19, 04:03
:
Mam tu w swojej okolicy bardzo dobrego elektryka-motocyklistę-magika i czarodzieja w jednym, szkoda tylko, że to tak daleko.... Na pewno temat by ci ogarnął.... Chyba, że nie dałbyś sobie rady, to mogę Ci dać namiary na kolesia i dalej temat poprowadzisz sobie sam....
Krzycho - 2017-05-19, 08:34
:
No daleko ;-)
Jestem pewien, że wspomniana przeze mnie Osoba i z tym sobie poradzi :-D
Zacytuję Alibabę "na pewno coś wymyśli" :mrgreen:
Bicio - 2017-05-19, 10:19
:
Znaczy ja, a ja z elektryki jestem lewy :-D Ale zobaczymy
Krzycho - 2017-05-22, 20:25
:
Lewy czy prawy, jakie to znaczenie, ważne, że pomocny :-D

Podpowie ktoś co z tego ewentualnie brać pod uwagę?

https://allegro.pl/listing?string=regulator%20napiecia%20honda%20dominator&order=m&bmatch=s0-uni-1-1-0511

niby są nowe za 300zł inne nowe za 80parę i kilka używanych, nie bardzo wiem w jakim kierunku podążać.
Krzycho - 2017-06-11, 20:51
:
Więc nowy regulator napięcia załatwił temat. Bicio dzięki wielkie za pomoc :-D
Niestety jest inny problem, przejechałam może z 5 km i tak mnie żebra napier.alają, że zjechałem do zajezdni :-(
Cóż, może co nie zabije to wzmocni ;-)
Bicio - 2017-06-12, 06:28
:
Nikt nie mówił, że motocykl to będzie przyjemność :-D
Dbaj o formę i zapraszam na pojeżdżawę ;-)
Krzycho - 2017-07-07, 18:27
:
Podpowie ktoś, jak w tym ustrojstwie ustawić przedni reflektor? Jechałem wczoraj nocą o świecił mi w księżyc, nie było to wygodne :)

Widzę, że są z tyłu dwie śruby, zakładam, że od odbłyśnika, czy jak to zwał. Tym kręcić?
zuczek 38 - 2017-07-07, 20:54
:
Tak tym :-P
Krzycho - 2017-07-07, 21:10
:
A kojarzysz, który za co odpowiada?
Krzycho - 2018-04-01, 13:17
:
Witam po dłuższej przerwie :-)
Postanowiłem dokupić jakiś podnośnik i tu pytanko, czy takie coś ma szanse zadziałać?
http://allegro.pl/stojak-...6837436324.html
Ad - 2019-06-04, 11:01
:
Zna ktoś mechanika w okolicach Rzeszowa który by przeprowadził remont silnika oraz usunął problem dziury w obrotach?
managa - 2019-06-04, 11:42
:
W Rzeszowie znam tylko gościa, który czaruje hondy xr, może on pomoże. Na fejsbuku jest jako "team xr poland"