Honda NX 650 Dominator

NX 250 i inne maluchy :) - Xlr125 uszczelka pod pokrywę zaworów

Calafior - 2015-12-21, 16:21
: Temat postu: Xlr125 uszczelka pod pokrywę zaworów
Witam, przymierza się do rozebrania silnika i rozgladalem się za uszczelkami pod cylinder głowice i pokrywę zaworów. Jak dwie pierwsze można nabyć bez problemów to uszczelka do pokrywę już ciężko. Patrzalem na motoriscie i nigdzie jej nie widzę na rysunkach jej nie ma. Czy możliwe jest żeby nie było wogòle uszczelki pod pokrywa?
adrodax - 2015-12-21, 16:43
:
XLR125 nie ma uszczelki pod pokrywą zaworów, jest tam sylikon :) Z tego co pamiętam XT600 również ma podobne rozwiązanie.
Calafior - 2015-12-21, 19:38
:
Ok dzięki czyli jednak dobrze myślałem.
grad74 - 2017-04-23, 17:45
:
Ja jak teraz Robiłem remont w swoim MX 125 to też się mocno zastanawiałem czy kleić pokrywę na silikon czy dociąć Uszczelkę i bardzo bardzo byłem za tym żeby dać jednak uszczelkę z tego względu że w razie ewentualnych prac pod czapką łatwiej się toto rozbiera i później nie ma problemu ze złożeniem spowrotem Bo z silikonem to jednak jest trochę pierdzielę nie ale w końcu suma sumarum ponieważ jeszcze miałem trochę specjalistycznego silikonu do pokrywy rozrządów przykleiłem to i na razie jest OK ale w razie czego z uszczelki przed założeniem od cisnąłem sobie I zachowałem.
adziad - 2017-04-24, 12:28
:
grad74, Jeżeli była tam uszczelka to być powinna. Szczególnie jeżeli łożyskowanie wałka rozrządu jest ślizgowe (a chyba z jednej strony w transcity tak jest?? nie wiem??). Jeżeli nie wsadzisz uszczelki i skręcisz tak pokrywę to łożyskowanie wałka będzie bardziej zaciśnięte i może się zatrzeć...
grad74 - 2017-04-25, 16:26
:
Uszczelki hyba nie było a przynajmniej jak ja rozbierałem to nie było, a silikon wyglądał na oryginalny. A motorek teraz pyrka już sobie tak: www.youtube.com/watch?v=TCvEhfi6KK0 .

Teraz musze założyć zębatkę zdawczą taka jak jest w nominale czyli 16 zębiszczy bo na 13 jeżdżenie to mordęga. Praktycznie nie używam 4 pierwszych biegów. A może ma kotś na przykład jakieś doświadczenia żeby lepiej nie zakładać 16-tki bo moto nie daje rady? Albo ktoś chce zamienić 15-16 na nową 13tkę JT?