zuczek 38 napisał/a: |
w dominatorze jest fajnie robi się zworkę i wszystko działa bez stopki .
ale w trampku to się na wrześniowym rogaczy na kumałem żeby rozgryść ten problem bo tam czujnik musi mieć masę z motorka . kombinował ze zworkami w różnych połączeniach kabi i dupa nie palił dopiero po dobrej godzince i omyłkowym zmasowaniu czyjnika zagadał więc nie może i tu jest potrzebna dobra masa . |
SRsima napisał/a: |
pomyślimy :) a tak na szybko - to cieszy niezwykle samozamykajace się rozwiązanie w ćwiartce
W jednym wypadku powinno być tak jak piszesz (że nie chce kręcić), a mianowicie: Masz wbity bieg (np 1). Masz rozłożona stopkę. Przekręcasz kluczyk. Nie kręci. Wbijasz luz. Dalej nie kręci. Bo nie będzie kręcić. Czujniki nadal działają - więc trzeba przekręcić stacyjkę (wyłączyć zapłon) i zacząć jeszcze raz na luzie... ?? |
SRsima napisał/a: |
250 mają sprężynę przy stopce- po uniesieniu moto- ta natychmiast się składa, stąd brak podobnych problemów |