adziad napisał/a: |
Jak się trochę wieloklin wyrobił to u mnie pomogło powiększenie tej szpary w nóżce szlifierką kątową z cieńką tarczą. Wtedy po dokręceniu ciaśniej siedzi. |
marizaga napisał/a: |
dopisze pytanie w temacie, czy dzwignia biegow od Xr 650L bedzie pasowala do Dominatora? |
tomek77 napisał/a: | ||
|
Alibaba napisał/a: |
ptasiu, znam tę metodę ale ja miałem złamaną na wieloklinie. |
Cytat: |
ja nie biedatechowałam:) |
nx-rider napisał/a: | ||
Więc nie należysz do "naszego gangu" |
nx-rider napisał/a: |
Znam ten patent dokładnie, taki był zastosowany w moim byłym Dominatorze - tylko zamiast profesjonalnego, twardego trzonu wiertła ja miałem jakiś kawałek śrubki. |
Krzycho napisał/a: |
Niestety, to rozwiązanie nadal jest użytkowane |
marizaga napisał/a: |
taka http://allegro.pl/show_item.php?item=5891888943
do xr650L, wersja generic, nie jest to oryginal w sensie Honda |