Honda NX 650 Dominator

KOŁA, OPONY, HAMULCE - opony w chuj teren

Raviking - 2011-03-03, 20:25
: Temat postu: opony w chuj teren
Żuczek opisz C17 pliss ;-)
zuczek 38 - 2011-03-03, 20:37
:
przeleciały może z 1500km w terenie zajefajne gryzą ziemie jak C -02 na tyle nawet na niezłych trawersach nie ma nie kontrolowanych uślizgów koła , ząbki już sie trochę ściachały z jednej strony od hamowania ,

na zlocie podejrzewam że zejdzie jej sporo :)
Kubeko - 2011-03-03, 20:41
:
oto moja, dziś założona i mam nadzieje mieć o niej przynajmniej tak dobre zdanie jak Grześ
zuczek 38 - 2011-03-03, 20:51
:
ale piękny pasek ;-)
Sam malowałeś :lol:
dałem chyba ok 150/170 zł nie pamiętam :-P
madart - 2011-03-03, 20:51
:
Czy mnie sie wydaje czy ona wygląda jak moja Mefo MX Master MCE21 czy jakoś tak ^_^

Ładnie toto się prowadzi :)
Raviking - 2011-03-03, 20:52
:
pisać który ile zapłacił
Kubeko - 2011-03-03, 20:55
:
co do paska nie wiem... ale i tak mam pełne gacie jak mam tym na czarne wyjechać!!!! oco chodzi w kotlinie będzie śnieg:))))
madart - 2011-03-03, 20:56
:
Gdzieś 170pln + Mefo Stone Master na tył 250pln. A ona mi cosik cenule przypomina :)
zuczek 38 - 2011-03-03, 20:57
:
może tak jak Jacek na winklach nie bedziesz zapierdzialał ale dają rade :mrgreen:
Raviking - 2011-03-03, 20:58
:
na kostkach fajnie się lata bokiem po czarnym :mrgreen:
madart - 2011-03-03, 21:02
:
Ja jak je napompowałem do 1,5atm to zobaczyłem jak sie na kostkach na aslalcie je 1/4 dzi :)
Niezapomniana kreska spod świateł jak tylko z lewego zakrętu wyszedłem ^_^
Kubeko - 2011-03-03, 21:02
:
ja 150 za zimówkę c17
madart - 2011-03-03, 21:04
:
Moja to też jest M/S czyli błotko + śnieg :)
Twoja też jest taka mięciutka? Przy 1,2atm moge ją wgiąć troche, a klocki pracują w rękach.
Kubeko - 2011-03-03, 21:20
:
madart napisał/a:
Moja to też jest M/S czyli błotko + śnieg :)
Twoja też jest taka mięciutka? Przy 1,2atm moge ją wgiąć troche, a klocki pracują w rękach.

nie pieściłem jej, ale na felgę wchodziła ciężej jak k60!!

właśnie zrobiłem pierwszą próbę c17 na miękkim, mokrym i śliskim trawniku, motor od razu stawia się bokiem, ale c17 trzyma tor jazdy tak mocno że jestem w szoku!!!!!
madart - 2011-03-03, 21:26
:
hmm moja weszła jako tako, ale rocznkikowo jest młodziutka bo chyba początek '10 czy jakos tak..
wiek napewno gra w tym role
Kubeko - 2011-03-04, 14:05
:
ok. c17 przeleciała kilkanaście kilometrów....
więcej problemów sprawiło mi opanowanie tylnego koła po wymianie zębatki na 50z. C17 jest rewelacyjna, dlatego że tak jak Grześ pisał, nie ma niekontrolowanych uślizgów bocznych przedniego koła na luźnym i mokrym!!!!!
Raviking - 2011-03-06, 12:27
:
z forum czarnuchów :mrgreen:
Majo napisał
"to przy okazji zakupu i ujeżdżania Afryczki na C02 proponuje zakup łożyska od strony tarczy i wożenia ze sobą tak na wszelki wypadek bo lecą strasznie :-) "
w dominatorze podobnie,wiem z autopsji
madart - 2011-03-06, 12:36
:
o lol
zuczek 38 - 2011-03-06, 12:48
:
popieram już zmieniłem !!!!! a z tych nowych już wycieka rdza po brodzeniu w kałuzach , więc i te już trzeba wymienić
spider2you - 2011-03-06, 13:45
:
To lepsze są C-02, czy C-17? Na pierwszych pisze Stone czyli kamienie i podobno słabo się oczyszczają w błocie. Ja zakupiłeś 02 na tył i chyba wymienię na podobne na przód, dlatego pytam.
madart - 2011-03-06, 14:27
:
C-02 są na kamienie. Dlatego opone dobiera się pod teren w jakim się jeżdzi. Błotniaki szybciej zejdą na twardym bo są z innej mieszanki.
Niestety z reguły teren jest zróżnicowany wiec idziemy na kompromisy.
Raviking - 2011-03-06, 15:12
:
Spider,tak naprawde musisz popróbowac sam i ostatecznie wybrać,ja zaczynałem od bridgestona pó 1/4 niej była sahara3 enduro aż założyłem C02 i teraz jest git :mrgreen: niektórzy wolą E08 albo metzelera albo TKC,jak dla mnie to pod uwagę biore 4 oponki na tył(kolejność bez znaczenia) C02/E09/E07/pirelka MT21,na przód E07/pirelka MT21/E09/C17
na mokrym asfalcie żadna oponka Ci nie pomoże kiedy przekroczysz granice przyczepności(czego nikomu nie życze) :-| ,którą sam sobie ustalisz po próbach i błędach :mrgreen:
Kubeko - 2011-03-06, 16:46
:
mi też wydaje się że własne doświadczenia, to jedyna droga wybrania tych najwłaściwszych opon.
spider2you - 2011-03-07, 10:47
:
Ja rozumiem, że doświadczenie jest jak najbardziej OK, ale proszę o początkową podpowied 1/4 , bo nie wiem, w którą stronę iść.
Ja mam standardowo szosę, a w terenie chcę poszaleć, więc na tył i przód może C-02????
madart - 2011-03-07, 11:11
:
Masz zestaw osobny na szose a osobny w teren? Szczęściarz :mrgreen:
Tak jak napisałem teren terenowi nie równy - masz koło siebie twarde kamieniste szlaki, błota i miekką sypką ziemie czy piachy - na każdy teren jest przewidziane co innego.
Możesz też wyjść z założenia że C02 da radę, bo daje!
zuczek 38 - 2011-03-07, 11:29
:
ale C -02 nie ma na przodek jest tylko tył i następną oponą po t -63 będzie moja ukochana C -02 trzeba iść na całość :lol:
T -63 jest dobra wziąłem ją pod nasz zlot chodzi w terenie dobrze / bardzodobrze i jest bardziej uniwersalna , ale C -02 rządzi :-P
spider2you - 2011-03-07, 13:03
:
No właśnie chodzi mi o przednią, bo na tył będzie na razie C-02.
Chcę coś lepszego na przód niż E-09, bo wydaje mi się na "lekko-robiąca"...
madart - 2011-03-07, 13:20
:
C17
Od niej ten temat się zaczął :)
Raviking - 2011-03-07, 15:08
:
bierz C17 albo E09 na przód
spider2you - 2011-03-07, 16:50
:
E09 już mam, zgodnie z Twoją podpowiedzią, ale kolesie mówili, że w błocie nie robią żadne, ani C02, ani tym bardzej E09.
Już jestem głupi, a na Ukrainę nie pojadę z badziewiem na kołach.
Przemekr - 2011-07-04, 14:40
: Temat postu: Proszę o poradę
środkowe kostki w mojej k 74 są popękane (tak jak by je z góry delikatnie nożykiem z nacinać) i teraz pytanie czy one odpadną i będzie taka padaka jak u Barta czy też może odpadną i będzie dalej można śmigać cz jeden chu...to wie? a może już mitasa zamawiać i jaki to mitas był E 09 ?
madart - 2011-07-04, 14:42
:
daj zdjęcie ale tak wygląda normalne zużycie kostek, po prostu pękają i odszczypują się. Je 1/4 dzij dalej nic sie nie przejmuj. Jak przyjdzie na nią czas to wymienisz. Na jakim ciśnieniu je 1/4 dzisz?
wartburg - 2011-07-04, 17:31
:
założę się o dużą kasę że Przemek nie zna aktualnego ciśnienia :lol:

pęknięcia ja wypatrzyłem - całe kostki się odrywają od płótna ... dokładnie tak jak u Barta

podejrzewam że mając dokładnie taką samą oponkę prędzej ją zajeżdżę niż "coś" odpadnie ... pierwsze oznaki zużycia już są :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

zdjęcie mojego tyłu :

https://picasaweb.google.com/116921821814789635736/NiToZlot#5625506939107922018

i zdjęcie przodu ( polecam w teren ) :

https://picasaweb.google.com/116921821814789635736/NiToZlot#5625506982736877874

po ok 150 km na asfalcie i kilkudziesięciu w terenie "cycki" dopiero się starły ...

... nie mam porównania do innej kostki na moim moto ...

... za to widziałem co dzieje się w off'ie z innymi motocyklami ;)
Przemekr - 2011-07-05, 19:44
:
co mam kupić ? proszę o opinie + i -
CO2 & E09 dzięki
Raviking - 2011-07-05, 19:52
:
E09 tak samo śliska na mokrym czarnym jak C02 :-(
ale po wje 1/4 dzie w teren poczujesz różnice na + C02 :mrgreen:
Raviking - 2011-07-05, 20:30
:
Przemekr, mam C02 z przebiegiem 2000 km ile dajesz? bo chce polatać na E07
Przemekr - 2011-07-05, 20:54
:
opony tylko nowe kupuje
Raviking - 2011-07-05, 21:04
:
Przemekr, mam ją na kole :mrgreen:
udanych zakupów
Przemekr - 2011-07-07, 13:21
:
Rav napisz ile ci zostało tej CO2 po przejechaniu 2000 tyś (10% , 50% itp.)
puntek - 2011-07-07, 21:48
:
Przemo może unicross? właśnie pewnie ją założę ponownie :) :D
w handlu wychodzi około 200-210 PLN
(znaczy u mnie )
Raviking - 2011-07-07, 22:51
:
Przemekr napisał/a:
Rav napisz ile ci zostało tej CO2 po przejechaniu 2000 tyś (10% , 50% itp.)

88,5% :mrgreen:
Przemekr - 2011-07-08, 07:31
:
chyba się pospieszyłem z tym zakupem kostki popękane ale nie chcą odpadać?
madart - 2011-07-08, 12:22
:
przemku, ZDJĘCIE :mrgreen:
k74 to typowa guma w teren, miękka wiec na asfalcie szybko zleatuje, ale za to w offie wrażenia nieporównywalne do innych!
wartburg - 2011-07-08, 18:15
:
madart napisał/a:
k74 to typowa guma w teren, miękka wiec na asfalcie szybko zleatuje, ale za to w offie wrażenia nieporównywalne do innych!


w porównaniu z tym co mam na przodzie - słabo "trzyma" na boki ... na mokrej trawie na przykład ;)

choć do przodu rwie jak głupia ;)))

to takie pierwsze moje przemyślenia w temacie K-74 ... jak ją dojeżdżę to opiszę konkretniej ;)
Raviking - 2011-07-08, 21:05
:
:mrgreen: pomierzyłem specjalnym przyrządem(pirelli)
zostało 86% :-P
Przemekr - 2011-07-18, 11:24
:





dwie kostki odpadły pora na zmiany, mogę tą oponkę sprzedać za 50 zł w terenie jeszcze powinna poje 1/4 dzić bo na asfalcie chyba szybko poleci
Raviking - 2011-07-18, 20:48
:
Przemekr, za dwa browary oddaj :mrgreen: !!! nie bierz kasy :-/
adziad - 2011-08-03, 22:48
:
abstrahując, miałem z przodu e09, teraz mam gritty ed.

konkluzja, obie tak samo bitewne w terenie, a duża przewaga e09 na asfalcie, gritty ed na rondach i ciasnych zakrętach wali się do wewnątrz(kwadratowy crossowy profil) e09 to jednak najlepszy kompromis kasa offroad onroad, no a jak ktoś ma zbędne 240zł to chyba też tkc byłaby dobra, bo to to samo offroad, a zdecydowanie na + (tak mówią) onroad

a co do tematu, świeży gritty ed w chuj teren to to co tygryski lubią najbardziej...
Raviking - 2011-08-04, 18:53
:
adziad, a które to gritty ed ? bo nie kojarze
adziad - 2011-08-08, 18:04
:
rav, amasz http://www.bridgestone.co...itty/index.html
puntek - 2011-08-09, 06:40
:
adziad napisał/a:
rav, amasz http://www.bridgestone.co...itty/index.html



trochu podobne do motoza tractinatora ... bedemy testować nie rav?")
zigson - 2011-11-07, 11:02
:
Oponki:

<*> Mitas C02 Rear 130/80R17

<*>Mitas E07 Front 100/90R19 ( nie jestem pewien czy tutaj 18 powinno być )

To moje typy dla SLR'ki, a co myślicie aby do tyłu coś z 140/80-17 wżucić ? rozmiar w tym przypadku ma znaczenie ?
managa - 2011-11-07, 11:12
:
Mitas E07 nie wydaje mi się oponą "w chuj teren" :)
zigson - 2011-11-07, 12:19
:
no tak :) MITAS E09 Front 100/90-19 54T TT miało być :D

tylko czy na tych kapciach po asfalcie nie bedzie za ślisko ??
zigson - 2011-11-07, 15:51
:
kolejne pytanko forumowej lamy :D

według producenta SLR'ek powinien mieć: przód 100/90 R19, tył 120/90 R17;

Pytanko, Czy na tył 130/80;140/90 można zawdziać ? a na przód 110/90; 100/80 ???
madart - 2011-11-07, 16:06
:
widzielismy domina ze c02 140 na tyle wiec mozna :)
taki roznice w profilu sa raczej drobne i nie zmieniaja wiele, a czesem nawet opony maja fizycznie takie samy wymiary bo to zalezy co sobie producent zmierzyl
piesy - 2011-11-07, 16:53
:
tylko czy na tych kapciach po asfalcie nie bedzie za ślisko ??[/quote] Na tych kapciach bedzie bardzo ślisko. Majtasy 09 to bardzo fajny kompromis ale jak jest mokro albo są nidogrzane to na asfalcie masakra. Raz juz na nich wpadke do rowu zaliczyłem. Było coprwda sucho ale temp ok5 stopni. Myśle ze sie nie dogrzały odpowiednio. Wyciągając maszyne z rowu doszedłem do wniosku że jak mam asfalcie uważać i w terenie uważac to ja pier.... takie kompromisy i następne laczki bedą naprawde w chuj teren.
Raviking - 2011-11-07, 17:31
:
piesy, na C02 ślisko ? :mrgreen:
seven9 - 2011-11-07, 18:01
:
możecie mi proszę powiedzieć co to jest za opona na przodzie?
http://www.facebook.com/p...&type=1&theater
piesy - 2011-11-07, 19:38
:
Ja mam z tyłu e09. Jak kupowałem to wydawała mi sie baardzo terenowa i myślałem że wszedzie na niej wjade. I miałem racje. Wjechac sie dało ale nie pomyślałem że kiedyś trzeba wyjechać a z tym był już problem. C 02 raczej nie wezme bo wydaje mi sie że ma za gęstą kostke i będzie sie słabo oczyszczać z błota. A błoto lubie najbardziej. Zresztą nie mam wyjścia bo u mnie dużo podmokłych terenów
madart - 2011-11-07, 20:13
:
to najlepsza bedzie k74 bo ma najszersze klocki z tego jest dostepne na kolo 17cali
a co do cenuli to masz racje ze gesto sa te klocki, o ile na nowej jest jeszcze git to na lekko zuzytej (bieznik 11mm) juz jest koniec
zigson - 2011-11-09, 11:04
:
co RIDER to opina :) u bąd 1/4 tu mądry człowieku :P

Do tej pory jeżdżę na szosówkach - 50/50 teren i KRK nocą, zazwyczaj z kumplem na DR 650 dakar który to właśnie na tyle ma założoną C02, kilka przyziemień zaliczył ale nie za sprawą tylnej lecz przedniej opony którą jest mocno ukierunkowana na teren, zdarzyło się że moto wyłożył się bokiem po tym jak kostka odpadła, podejrzewam że była za miękka na asfalt i się porostu oderwała, zalety jaki widzę w C02 to przede wszystkim trwałość, kumpel 3 sezon na nich lata, też 50/50 i zużycie ma na poziomie 70%(zostało), w terenie nie ma lipy, myślę że zdecyduję się właśnie na tą gumę, najchętniej używkę

trudniejsza sprawa jest w kwestii przodu, musi się sprawdzać na asfalcie, przede wszystkim !! ale w terenie, powiedzmy terenie ( trawa, leśna ściółka ) nie może żyć własnym życiem jak typowa asfaltówka, jakieś pomysły ???
Raviking - 2011-11-09, 16:32
:
zigson napisał/a:
zalety jaki widzę w C02 to przede wszystkim trwałość, kumpel 3 sezon na nich lata
:shock: :shock: :shock:
na przód MT 21 Pirelli albo TKC
wartburg - 2011-11-09, 18:52
:
zigson - nie ma półśrodków ...

chcesz dobrą gumę na asfalt ? - we 1/4 Shinko E-705 ... da radę

nocne latanie po KRK jest bez sensu :P

mogę z Wami "polatać" ale muszę wiedzieć minimum dzień wcześniej ...

... będę na "kostkach" :)

ew skontaktuj się z Cubiacusem - już ze mną je 1/4 dził po KRK :)
Kubeko - 2011-11-09, 20:58
:
sezon 2011 chyli się już ku schyłkowi i powoli przychodzi czas na podsumowanie, a już na pewno na podsumowanie eksperymentów tegorocznych. Dla mnie eksperymentem tegorocznym jest opona front Mitas C17. O ile nie przykładam (od jakiegoś czasu) uwagi do walorów asfaltowych, to w warunkach terenowych właśnie ta opona zdobyła u mnie zaufanie, i swą poprzedniczkę HAIDENAU K60 (podobna do Mitas E07(bieżnik jodełka))bije na głowę. w terenie trawersy w górę i w dół, strome podjazdy i jeszcze bardziej strome zjazdy i brak niespodzianek czyli bocznych uślizgów na różnych nawierzachniach, to właśnie powód mojego zadowolenia oponą Mitas C17. Oczywiście do terenów terenowych trzeba jakoś dojechać :) trzeba po prostu używać manety w granicach rozsądku i przyczepności... mój zestaw przód c17 i tył e09 łapie szime przy 120km/h.

Płęta:
Opony im mniej nadają się na asfalt, tym lepiej sprawdzają się w warunkach terenowych i nie ma nic uniwersalnego.....( oprócz tyłu Mitas e-09 tzw. szybka kostka:)))) )
adziad - 2011-11-12, 20:51
:
Kubeko, mi też nasuwa się konkluzja. Je 1/4 dziłem z przodu na e07, e09, na kostce gritty ed,

e07 na szosie były ok nawet się toto trzymało, w terenie jechały gdzie chciały

e09 na szosie trza było uważać, bieżnik jaki mają każdy widzi, ale w terenie też bez rewelacji, ze względu na dość niskie kostki, ale oczywiście znacznie lepiej niż e07

gritty ed, w terenie zajebibbi, na szosie totalna masakra, motór mi sie na rondach walił do wewnątrz, czysty strach albo powoluśka jazda jak siostra zakonna na kacu po mszalnym

ostatnio wsadziłem tkc80, cena zaczyna być akceptowalna 240zł, na szosie idzie bardzo dobrze, nie muszę specjalnie zwracać uwagi na to że jadę na kostkach, klei się, można szybko po winklach śmigać bez strachu. W terenie trzyma się też dosyć dobrze, ma większe kostki niż e09 a zarazem wyższe. W gliniastym błocie niezbyt dobrze trzyma, ale w sumie z wyżej wymienionych to żadna nie trzymała. Dominator ma swoją wagę i w błocie jedzie gdzie chce...

Wyszło na to , że zawsze chciałem oszczędzić 50 zł kupując do przodu mitasy lub jakieś kombinacje, na koniec trochę dopłaciłem i przekonałem się, że tyle ludzi trąbiących o tkc80 ma rację... ogólnie polecam jako właśnie najlepszy kompromis 50/50

oczywiście na tyle mam kolejną i kolejną e09, nie zamierzam zmieniać na coś innego bo pasi. W terenie wystarczy obniżyć ciśnienie i dobrze trzyma
piesy - 2011-11-26, 18:23
:
Mam dylemat bo musze zmienic przednią opone. Narazie mam k 60 która na czarnym jeszcze sporo by wytrzymała ale idzie zima a ja nie mam zamiaru odstawiać moto. I teraz dylemat czy wziąć mitasa c17 pirelli mt 21 czy heidenau k70?Przez zime opony raczej nie zmęcze i myśle że zostanie na następny sezon. Mam zamiar wyskoczyć na ukraine (przedłużony weekend jakieś 500 km po czarnym dojazdu tam i nazad) ze dwa razy w świetokrzyskie (300 km tam i nazad po czarnym) i reszta to raczej śmiganie po terenie wokół komina. Plany jak to plany pewnie sie zmienią ale pytanie jak np c17 lub k70 zniesie takie dojazdy? Czy lepiej zainwestować w pirelke? A moze jakieś inne propozycje? Tył narazie jest e09 i tak zostanie bo jeszcze świeży i w miare sie sprawdza. Jak go zajeżdże wtedy bedzie coś bardziej w teren
madart - 2011-11-26, 19:04
:
c17 k70 i mefo mx7 maja taki sam bieżnik. Po 1000km czarnego jeszcze spokojnie trzymało w terenie, klocki nie były zaokrąglone. Podstawa to nie (nad)używać przedniego hamulca :mrgreen: bo się opona ząbkuje. Dopiero po jakichś 2tysiącach mimo że z opony zszedł 1mm bieżnika to nie była już taka ostra i spadło moje zauwafanie do niej.
zigson - 2011-12-05, 17:38
:
na pierwszą kostkę wybrałem C-02, będę miął punkt odniesienia...

na przód jeszcze nie wiem,

http://allegro.pl/opona-m...1953289219.html

będę w okolicy Sącza w tym tygodniu więc może wybiorę się do nich:

MITAS C-02 130/80/17 - 205;

i może

METZELER MC-4 110/90/19 189

co myślicie o takim zestawie ?
Senio18 - 2011-12-06, 09:58
:
u mnie wybrałem

tył: MITAS C02 130/80-17
przód: MITAS C-17 90/90-21

jak tylko założę i trochę pośmigam podzielę się wrażeniami z jazdy. Ale myślę że taki zestaw będzie dobrze się sprawdzał w terenie.
Radox - 2011-12-06, 17:15
:
Senio18 napisał/a:
u mnie wybrałem

tył: MITAS C02 130/80-17
przód: MITAS C-17 90/90-21

jak tylko założę i trochę pośmigam podzielę się wrażeniami z jazdy. Ale myślę że taki zestaw będzie dobrze się sprawdzał w terenie.

na pewno będzie się sprawował, gorzej na szosie ;)
Senio18 - 2011-12-06, 18:04
:
na szosę mam R6
Alibaba - 2011-12-13, 23:09
:
Po przeanalizowaniu wszystkich postów dotyczących opon dochodzę do wniosku że najlepszy zestaw w umiarkowanej cenie ,biorąc również pod uwagę charakter naszej jazdy , to przód C-17 oraz tył E-09 . Natomiast nic nie pisaliście o oponie E-09 na przód wg opisu wydaje sie niezła . Ewentualnie na przód można wrzucić E-02 z tym że nie mam porównania miedzy E-02 ,C-17 a E-09 na przodzie. Chcę w tym roku jeszcze zmienić opony więc wszelkie wskazówki bedą dla mnie cenne.
Kubeko - 2011-12-14, 19:27
:
Alibaba napisał/a:
Po przeanalizowaniu wszystkich postów dotyczących opon dochodzę do wniosku że najlepszy zestaw w umiarkowanej cenie ,biorąc również pod uwagę charakter naszej jazdy , to przód C-17 oraz tył E-09 . .


popieram
adziad - 2012-04-07, 21:09
:
patrzta co znalazłem, ogólnie opinie są dosyć dobre i cena też.

dunlop d952

już idzie do mnie komplet

http://www.opony-central....klowe/d-119925/


http://www.opony-central....klowe/d-135532/

tutaj akurat rozmiar pod xr400r

ale ogólnie myślę że warto się zainteresować, dam znać co i jak to wygląda gdy przyjdą


Raviking - 2012-07-01, 08:02
:
Wczoraj w trakcie powrotu od rodziców do Olesnicy,rowerem (35km) :-P w sklepiku wiejskim rzuciły mi się w oczy oponki "KYOTO",made in Taiwan.Przednia pasuje :mrgreen: 90/100/21 ,tył już niestety nie :-( 110/100/19
cena mnie zaskoczyła zajebiście :mrgreen: 130 zł za sztuke
po wypłacie będe testował przód :mrgreen:
kulka - 2012-07-01, 09:14
:
ciakwa ze wzgl na cene . z checia bym przytulil :roll:
adziad - 2012-07-01, 19:22
:
Z przodu w terenie będzie żarła pewnie git, ale to sklejenie taśmą co widać na zdjęciu nie wróży dobrze przy zakładaniu. Miałem kiedyś podobnie sklejoną używkę i trochę się nacudowałem aby mi prosto na fele naszła.
kulka - 2012-07-01, 19:27
:
eeetam , za 130 zyla moze byc :mrgreen:
Raviking, kolego , kupis mi? :lol:
Raviking - 2012-07-08, 21:09
:
kulka, w tygodniu nie mam mnie teraz w domu :mrgreen: wracam tylko na week :mrgreen:
jeśli wróce i bedzie to wezme Ci
kulka - 2012-07-08, 22:34
:
super, musze jeszcze sprawdzic czy do dt 125 by podeszla bo zanabylem takie cos dla mojego syna i lysa ma , do tylu kupil za 149zl noofke shinko 110/100/18 wyglada jak metzeller karo , zajebiaszcza ;-) do malego sprzeta super ;-)
to bylyby dwie dla mnie :roll:
juz kase szukam 8-)
Raviking - 2013-03-29, 15:07
: Temat postu: Powrót do korzeni
Czyli znowu C 02 na tylnym kole :mrgreen: nauczyłem się latac na niej po asfalcie ale szkoda jej na czarne,szybko schodzi,na sezon starcza :mrgreen:


w tym sezonie na przód zawiatała oponka MOTOZ TRACTIONATOR X-CIRCUIT

kulka - 2013-03-29, 16:29
:
Raviking, no to mamy opodobnie , ja na tyle mam mefo , bieznik prawie taki sam jak c02
przod motozzz 8-) zajebiscie kierunkowa w terenie


wojtekk - 2013-05-17, 10:35
:
http://allegro.pl/show_item.php?item=3255597265 miał ktoś taką na przodzie?
kulka - 2013-05-17, 15:41
:
w teren do dupy, na podobnych biala beema jechala ostatnio i co?
:mrgreen:
wojtekk - 2013-05-17, 22:23
:
kulka, dzięki za szybką odp
ArturS - 2013-05-21, 08:42
:
No to coś od siebie...
Kilka dni temu doszły do mnie na sklep długo wyczekiwane opony CST (dawny Maxxis). Opony z homologacją, można je 1/4 dzić po czarnym. Z offowych CST mają głównie hardcorowe modele, ale jeden się wyróżnia, model C755. Kostki rozmieszczone niemal w identycznej odległości jak w TKC80, ale trochę drobniejsze, więc lepiej "robią". Na oko "podróba" C02 :mrgreen: . Tyle, że C02 niema homologacji, a bli 1/4 niaczy unicross kosztuje znacznie więcej. Tutaj cena bardzo przyjemna - 139zł ;-)
Poniżej kilka fotek i porównanie z popularnym TKC


Porównanie - pierwsza to TKC, pozostałe CST C-755


Od razu dwie wrzuciłem do XTków (mojego i żony), jedna poszła do znajomego do KLE500, już teści. Ja się w niedzielę przejechałem po polach, ale z racji że nie je 1/4 dziłem wcześniej XT600E (zupełnie inaczej się zachowuje niż XT600Z) wstrzymam się z oceną. Ciekawe ile wytrzymają na czarnym, w końcu jakoś dojechać trzeba. Na tył niestety tylko rozmiary 18'.
wojtekk - 2013-05-21, 08:51
:
Ciekawa opcja.
Jak można rozumieć "doszły do mnie na sklep" czyli masz je w takiej cenie na sprzedaż?
Czekam na dalsze opinie.
ArturS - 2013-05-21, 09:30
:
Tak, 139zł to już cena końcowa.
kulka - 2013-05-21, 14:51
:
z checia zanabede taka opone
maxxis produkuje 17'tki . masz moze ?








Z handlowaniem piszcie w dziale GIEŁDA - kmaj
ArturS - 2013-05-21, 18:03
:
Niestety CST olał 17' dla offu :( Same 21, 18 i w niektórych przypadkach 19. Dętek też nie mają 17' :-?
ptasiu - 2013-05-27, 13:06
: Temat postu: MITAS C-02 kostka - wrażenia
W ramach przygotowań do zlotu dziś dałem mojej hani nowe laczki MITAS C-02. Nigdy nie je 1/4 dziłem na kostkach i chciałbym wiedzieć, jakie są Wasze wrażenia, U mnie było tak:

- piaski, lasy - super, motong żarł ziemię aż miło, prawie zero uślizgów, mogłem jechać pionowo w górę...
- bruk, sucho i mokro - całkiem nie 1/4 le, zdecydowanie lepiej niż na poprzednich asfaltówkach METZELERA TOURANCE
- popękany asfalt, nierówności - też nie najgorzej...
- asfalcik - kicha - motong wężykuje (ale do opanowania), niemniej jednak trza zdecydowanej uwagi.

Nie wiem, czy to był dobry wybór przed zlotem, ale z drugiej strony pomału kończyły się moje TOURANCE, na których czułem się jak naga baletnica na lodzie...

Zapodajcie swoje wrażenia, czy to normalne, aby na kostkach motong troszkę wężykował na asfalcie?





Posty od 2013-05-27, 14:06 do 2013-05-29 8:28 dodane poprzez scalenie tematu MITAS C-02 kostka - wrażenia z tematem opony w chuj teren . - kmaj
managa - 2013-05-27, 13:16
:
O rany, z Tourance na c02 to trzeba czuć sporą różnicę :D Z przodu też c02?
ptasiu - 2013-05-27, 14:57
:
Tak jest w istocie... Kolo, który zmieniał mi opony trochę przesadził z ciśnieniem... Dał na czuja przód-tył 2,5.... Muszę chyba nieco upuścić....
Alibaba - 2013-05-27, 15:53
:
upuść upuść na 1,5 najwyżej
kulka - 2013-05-27, 16:23
:
tyl daj 1.9 a przod 1.75
tak na droge bardziej, w teren na 1.5 powinno byc ok
adziad - 2013-05-27, 17:00
:
No i teraz na asfalcie to raczej tylnym hamowac, przednim awaryjnie. bo inaczej od razu te drobne kostki poscinasz...
Raviking - 2013-05-27, 19:48
:
Zara zara,na przód nie ma C-02 chyba,że mitas wypuścił nowum :mrgreen:

Przez pierwsze 100/200 km na nowej cenuladwa trzeba uważać (przyzwyczaić się ) mnie całkiem fajnie się je 1/4 dziło na C02 i pewnie se zapodam jeszcze :mrgreen:

ptasiu, ale Żeś pojechał,ostra różnica co ? ;-)
ptasiu - 2013-05-27, 21:35
:
Raviking napisał/a:
Zara zara,na przód nie ma C-02 chyba,że mitas wypuścił nowum


Nie, nie, moja błęda... z przodu jest E-09... Ale i tak trochę dziko się czuję... Przyjdzie przywyknąć...
cubiacus - 2013-05-28, 23:44
:
też zjeżdziłem C02 i do przyzwyczajenia, szczególnie na początku chodzi na boki, potem uwaga na mokrym, ale poza tym - nie ma lepszej w teren :-D
ArturS - 2013-05-29, 07:28
:
Mitas C02 niestety nie posiada homologacji drogowej, w razie W, jak ktoś się dopatrzy, to mogą być problemy (nie wiem jakie). Z homologowanych bli 1/4 niaków jest metzeler unicross (drogi) i CST C755, z którego niema 17-tek (tylko 18 i 21). C755 założyłem ostatnio na przód do XT. Miodzio :mrgreen:
wojtekk - 2014-09-08, 12:16
:
ArturS, chyba już trochę polatałeś na cst jak wrażenia na czarnym i błocku? Jak z wytrzymałością opony?
ArturS - 2014-09-09, 10:45
:
Mój obecny przód ma 7500km, jakieś 500km temu ją obróciłem, bo po ostatnim ganianiu po asfaltowych winklach w RO mocno ją wyząbkowałem, ale w terenie nadal robi. Błoto - cacy malina, ale porównanie mam jedynie do TKC (uważam ją za oponę szosową) i Motozem Desert (porażka w błocie). W każdym razie niema problemów z przeskakiwaniem po trawiastych koleinach, trzymanie boczne bardzo dobre. Na piaskach i kamolcach w Maroku również się sprawdziła, ale następnym razem założę deserta ze względu na dużą odporność na przebicia boczne (CST jest miękka, a desert sztywny jak e09 dakar i można jechać nawet bez powietrza). Na asfalcie nie mam większych uwag poza wężykowaniem motocykla powyżej 110km/h - guma miękka, kostka wysoka, to niema co myśleć o przelotowych 120-130, bo się można posrać ze strachu. Na mokrym czarnym miałem kilka awaryjnych hamowań, w tym również w zakręcie, złapałem uślizg, ale po odpuszczeniu hebla opona od razu łapała. Sama jazda po mokrym czarnym bez zastrzeżeń. U kumpla w XTZ750 wytrzymała nieco ponad 6tys.km, ale większości były to asfalty załadowanym motocyklem po bałkańskich winklach.
Uważam, że stosunek ceny do jakości i zachowania się opony bardzo dobry.
wojtekk - 2014-09-09, 15:47
:
Dzięki za odpowied 1/4 .
Bart76 - 2015-01-21, 20:51
:
Tak apropos opon - Mitas C02 na szlifierce - słabo??? ;-)
managa - 2015-01-21, 20:56
:
To jest najwyżej mitas e-10 albo po prostu tkc ;)
Bart76 - 2015-01-21, 21:00
:
taki żart :-P oczywiście TKC 80 ..hehe

EDIT:
ANo tak managa - jak zwykle..... :mrgreen:
managa - 2015-02-04, 22:07
:
Skopiowana rozmowa z SB, bo jest ulotny, a ważny temat był poruszany ;)

Bolo pisze:
Ludziska polećcie jakieś oponki !!!

Bart76 pisze:
Bolo którą gumę i do jakiego stylu dzidowania szukasz?
przód - tył w sensie ;)

Bolo pisze:
Na tył wezmę chyba E09 Dakara ale nie wiem co z przodem.

Bicio pisze:
Bolo, motoz tractionator desert, pirelli MT21, ewentualnie TKC80 chociaz ja jej nie lubie
na tył w rozm 17" to za dużo nie ma za rozsądną kasę

adziad pisze:
motoz jest o wiele silniejszy niż tkc w terenie
a na asfalcie jest dokłądnie odwrotnie;]

Bicio pisze:
mi się podobnie jeździło po asfalcie na TKC jak i na Motozie, wyząbkowany motoz dużo cichszy od wyząbkowanej TKC
jak dla mnie to TKC ani nie jest oponą szosową ani kostką, ergo jest do dupy :-)

adziad pisze:
Bicio, no i bardzo dobrze to ująłęś to najlepszy kompromis, a kompromisy wychodzą jak wychodzą;]

managa pisze:
Bicio, a ten motoz.. słyszałam, że to opona tylko na suche, a w błocie i na mokrej trawie w ogóle nie robi.. prawda to?

Bicio pisze:
Desert jak sama nazwa wskazuje jest raczej na suche, ale nie ma tragedii w błocie. Desert też jest swego rodzaju kompromisem.
Bo przez to że jest twardszy nie schodzi tak szybko jak np motoz enduro (który to znowu na błocie robi zajebiscie)
I tak dalej :-D
Tak swoją drogą to często dojeżdżalem po kimś opony, albo kupowałem używki. Można sobie tanio potestować w ten sposób.

Bolo pisze:
Na chwilę obecną mój wybór to tkc80 przód i E09 Dakar tył.

zuczek 38 pisze:
e-09 dobra ale szału nie ma dobrze trzyma na czarnym mokrym i suchym , szutry
Szutry ujdą bokami :lol: :lol: , ale błoto porażka

Bolo pisze:
Oczywiście kasa gra rolę !!! :mrgreen:

zuczek 38 pisze:
Radził bym brać na przodek dobrego crosa c-17 lub pirelke 21

Bicio pisze:
Bolo, będzie to okres dojrzewania do właściwego ogumienia po prostu :-D
hehe, no kasa wiadomo, dzisiaj mój szef zamówił opony do swojego plastika, 1100 zł komplet :D
jak mu powiedziałem, że do mojego nówki 400 zł to załamka

zuczek 38 pisze:
Bicio, i my mamy chociaż satysfakcję z jady blisko natury
z trawą w kasku i botku na motorze

Bolo pisze:
Bicio, dokładnie, muszę zjechać parę kompletów to sobie wyrobie opinię

Demolka pisze:
cze luda! :D
Aga, motoz daje rade, błoto na Kłodzku i nie tylko żarł jak szalony
z tym, ze ja mam nie deserta, ale tego kierunkowego
a na mokrej trawie....proponuje jezdzic czolgiem :D no risk no fun!!
mówiłam Ci, nie rozkminiaj tylko wybierz sobie opcje i testuj :D

Bolo pisze:
Qrcze te CST (755) mają niezłe ceny :)

Bart76 pisze:
motoz tractioner IT
w pyte !! robi wszędzie i jakoś się nie drze, 1700 km i luzik jak nowa

Bicio pisze:
mi zeszła połowa po drodze z woodstocku do Wrocka, 300km 120-140km/h w dwie osoby, asfalt miał z 45 stopni :D
ale kurna, ta oponka fajosko wygląda, może przetestuje teraz http://allegro.pl/cst-sur...5019537127.html

Bart76 pisze:
to nie wiem... my z Alim katujemy aż miło i nic nie ubywa

Demolka pisze:
primo, motoz głośny fcholere. secondo, jak nie przekraczasz 100/h to nie znika szybko na czarnym

Bart76 pisze:
no rzeźnik całkiem spoko ;0

Bicio pisze:
o a taka nawet lepsza -> CST Surge S C7217 F 80/100-21

Demolka pisze:
mnie na przyklad mało obchodzi czy wyje czy nie. ma jezdzic :D

Bart76 pisze:
a po kiego po czarnym latać na kościach powyżej 100
i dobrze gadasz Demolka :0 ma zapier....;)

Demolka pisze:
tez nie kumam :D

Bicio pisze:
no no, i cena wypas zwłaszcza jeśli motozy stanieją, w NXie nie schodzi tak szybko bo ma 50kg mniej na kole miśki
i motoz w porównaniu do tkc to jest mega cichy
tfu *motozy zdrożeją
aha i gwoli wyjasnienia: desert jest jednokierunkowy, enduro dwukierunkowy

Raviking pisze:
tractinator desert jest dwukierunkowy na twarde i na miętkie ale chyba już w Polsce niedostępny

Bart76 pisze:
właśnie gdzieś było że można je przekładać

Bart76 pisze:
może trza by naskrobać do Aborygenów co by je przysyłali do Polszy hehe

Bicio pisze:
nie chcę deserta, mam w domu dwie enduro jeszcze, nie nówki ale sezon oblecę :-D
i dwie c02 o przekroju kwadratowym :-D
byle do zimy, w zimę ląduje z tyłu 18" i będzie se można wybierać do wyboru do koloru

Bart76 pisze:
mogliby 17tki zrobić

Demolka pisze:
Bicio, odwrotnie! ja mam enduro, czy jak on sie tam zwie. i on jest jednokierunkowy, na błoto. barzdziej symetryczny desert mozesz przekladac

Bicio pisze:
chuja tam
;-)

Demolka pisze:
na pełnej kulturwie.. :)

Bicio pisze:
aż przełożę na ten sezon i stestuję
mam 2 to jak kostki odpadną to trudno

Bart76 pisze:
IT stoi za tzw pośredni teren :)
50 czarne 50 błoto

Alibaba pisze:
Motoz tractinator is de best a E 09 jeszcze niewiem ale daje radę jak na razie nic lepszego nie znalazłem na moje potrzeby
motoz nawet po śniegu daje radę https://lh4.googleusercontent.com/-XMf2VQu035w/VM5MCUQE_YI/AAAAAAAAEHI/ Onj8pETZc0c/s800/DSC_0065.JPG
a natył po tym sezonie wkładam C 02
:-P :mrgreen:
Bicio - 2015-02-05, 06:04
:
Gwoli sprostowania i dla potomności: NA STRONIE MOTOZA NIE JEST NIGDZIE NAPISANE, ŻE KTÓRAKOLWIEK OPONA TEGO PRODUCENTA JEST DWUKIERUNKOWA
Także byłem w błędzie i biję się w pierś :-)
Można poczytać co i jak: www.motoz.com.au
Alibaba - 2015-02-05, 20:43
:
Tylko szkoda że nie robią rozmiaru 17
JozekLodz - 2015-04-05, 21:24
:
Cześć, jestem nowy. Moto niedlugo wraca z serwisu. Szukam oponki na tył. Byłem zdecydowany na C-02 130/80/17. Czytam Wasze wrażenia i nie wiem już nic. Nastawiam sie na teren, wiadomo ze w teren tez trzeba dojechać. Wiec C-02 czy C-09? czy jeszcze cus innego?
wojtekk - 2015-04-06, 07:47
:
E-09
JozekLodz - 2015-04-06, 09:18
:
C02 miałem do tej pory i wyglada ze bardziej nadaje sie na teren. Po asfalcie tez czasem sie przejadę. Mozna wiedziec czemu obstawiasz e-09?
wojtekk - 2015-04-06, 14:25
:
Bo wspomniałeś coś o asfalcie. Na c02 nie jeździłem. A w poście masz napisane c-09 a o takiej nie słyszałem więc zasugerowałem e-09. W błotko wiadomo c-02 będzie zajebista, na asfalt nie koniecznie.
JozekLodz - 2015-04-06, 20:28
:
Mój błąd. Chodziło o c-02 vs e-09
managa - 2015-05-31, 19:42
:
Taka ciekawostka.
Zużycie mitasów C-02, mniej więcej podobny przebieg, czyli 300km asfaltu i ze 400km offu różnorakiego, z tym, że jedna była na brykającej Afryce, a druga na spokojniejszym Dominatorze :-P Generalnie bardzo polubiłam tę oponę ;-)



Raviking - 2015-05-31, 19:56
:
managa napisał/a:
Generalnie bardzo polubiłam tę oponę



Tyle czasu Potrzebowałaś :mrgreen: od kilku lat Ci pisaliśmy ,że cenuladwa to dobra opona :mrgreen:
Bicio - 2015-06-08, 09:29
:
Shinko
nx-rider - 2015-06-09, 13:44
:
Managa napisz proszę co ty miałaś za oponę z przodu (CST ??? - jaki ?) i co ma Hansel (jakiś mitas jak pamiętam).
Muszę się wyposażyć w jakąś oponę na przód i to dość pilnie.

Kurde jeśli wieżyc opinią użytkowników to może jeszcze Shinko rozważę ;-)
managa - 2015-06-09, 13:47
:
Ja mam CST C-755. Po Tukanie i zlocie, czyli wielu km po asfalcie, nie pościerała się nawet ta warstwa z rowkami na kostkach :-P Uślizgnęła mi się tylko raz na suwalskim szutrze, a ponadto super. Chyba nawet mniej huczy od tkc ;-) (btw. mam do oddania używaną tkc80 :P). Zaletą tej opony jest też cena, bo chyba za 120zł kupowałam.

A hansel ma mitasa c-21 i chyba jest zadowolony, ale może niech sam się wypowie.
hansel - 2015-06-09, 13:56
:
Wiadomo ze Shinko, ale jak akurat nie mają w sklepach to mitas C-21 tez spoko, na asfalcie złazi dość szybko - w porównaniu do tego CST to znika w oczach. Za to mokre trawy i lekkie błota mu nie straszne, robi podobnie do michelina S12 competition, ktorego tez miałem, do tego tańszy. Kupowałem u Barta.
techeran - 2015-10-29, 20:47
:
Słuchajcie, widzeę w ogłoszeniach allegro ze część opon Mitas CO2 tył ma czerwony pasek a część nie. Czy jest to związane ze składem mieszanki??
adziad - 2016-03-10, 19:51
:
Może ktoś ma jakieś nowości na tył 17??? C02 schodzi tak szybko:/
Bicio - 2016-03-10, 20:56
:
Shinko :-D
Bardzo wolno schodzą, praktycznie w ogóle.
Qba - 2016-03-10, 21:49
:
adziad napisał/a:
Może ktoś ma jakieś nowości na tył 17??? C02 schodzi tak szybko:/


to fakt , 1500km 50/50 teren ,szosa i opona w 40% zjedzona :-/
Czarek - 2016-03-11, 06:18
:
Ja mam TKC - przejechałem 15 km i nie widzę oznak zużycia :mrgreen: polecam ;-)
Bicio - 2016-03-11, 10:12
:
Spox c02 szybko schodzi na początku, potem wolniej bo kostki się rozszerzają ku dołowi. W sumie nigdy mi się nie udało zjechać c02 do płótna.
Qba - 2016-03-11, 11:42
:
Bicio napisał/a:
Spox c02 szybko schodzi na początku, potem wolniej bo kostki się rozszerzają ku dołowi. W sumie nigdy mi się nie udało zjechać c02 do płótna.


Pewnie i sie da ale co to daje w terenie ? cos musi glebe grysc ;-)
Bicio - 2016-03-11, 11:56
:
No przecież są z boku kostki jeszcze :-D
Nową oponę warto założyć w góry, zwłaszcza jak jest mokro. W resztę tras zakładałem byle co i dawało radę :-) Najbardziej zaskoczyła łysa K60 na tyle, skubana :-D
adziad - 2016-03-11, 12:01
:
Qba napisał/a:
Bicio napisał/a:
Spox c02 szybko schodzi na początku, potem wolniej bo kostki się rozszerzają ku dołowi. W sumie nigdy mi się nie udało zjechać c02 do płótna.


Pewnie i sie da ale co to daje w terenie ? cos musi glebe grysc ;-)


AAAAA bo Ty jeszcze shinko nie widziałeś?? Nic się nie martw wszystko przed Tobą:D
Qba - 2016-03-11, 13:28
:
adziad napisał/a:
Qba napisał/a:
Bicio napisał/a:
Spox c02 szybko schodzi na początku, potem wolniej bo kostki się rozszerzają ku dołowi. W sumie nigdy mi się nie udało zjechać c02 do płótna.


Pewnie i sie da ale co to daje w terenie ? cos musi glebe grysc ;-)


AAAAA bo Ty jeszcze shinko nie widziałeś?? Nic się nie martw wszystko przed Tobą:D


Ale ,ze nawet bez bieznika daje rade ? czy odwrotnie , ma bieznik i nic ;-) :roll:
Raviking - 2016-03-11, 20:57
:
Nie ma nic lepszego na tył niź cenuladwa :mrgreen:
nx-rider - 2016-04-03, 16:21
:
Czy każda opona nadaje się pod trzymaki, czy też musi się ona czymś wyróżniać ?
Chcę zapakować do Huśki CTS 755 3.00-21 czyli dokładnie taką jak do domina tylko nie wiem czy mogę z powodu jak w powyższym pytaniu.
managa - 2016-04-03, 16:42
:
nx-rider, jeszcze niedawno tak brzydko mówiłeś na tę oponę.. :-P
nx-rider - 2016-04-03, 16:56
:
managa napisał/a:
jeszcze niedawno tak brzydko mówiłeś na tę oponę..


No tak ale to z powodu że 3 razy francę zakładałem i ściągałem bo się ułożyć nie chciała na feldze :evil:

Co do jej właściwości trakcyjnych nie powiem nic bo po założeniu do Dominatora udało mi się na niej zrobić raptem kilka km i sprzedałem razem z motkiem.

Wygląda obiecująco, ty chwaliłaś za trakcję i wytrzymałość więc chętnie bym kupił ją znowu
Krzycho - 2016-04-03, 20:01
:
nx-rider napisał/a:
i sprzedałem razem z motkiem.


Ciekawe co nowy właściciel o niej powie/napisze ;-)

A tak na marginesie - jaki motorek masz w avatarze? :mrgreen:
nx-rider - 2016-04-04, 06:56
:
Krzycho napisał/a:
Ciekawe co nowy właściciel o niej powie/napisze

Będziesz Pan zadowolony :mrgreen:

Krzycho napisał/a:

A tak na marginesie - jaki motorek masz w avatarze?

Jak to jaki najlepszą i najszybszą Hondę Dominator na świecie :mrgreen:


Dobra koniec OFF TOPA, podpowiedzcie co z tymi trzymakami
Raviking - 2016-04-07, 20:46
:
Dawid ,Możesz montować
nx-rider - 2016-04-08, 06:49
:
THX Ravi
nx-rider - 2016-04-14, 07:16
:
Ha ha post pod postem :-P
Czy ktoś zna taką oponę MAXXIS M6001 ?
potrzebuję opinii, a w zasadzie potrzebuję pilnie przedniej opony bo przeglądu nawet zrobic nie mogę - a jak pisał wojtekk CST będzie dostępne dopiero w 2 połowie maja :evil:
wojtekk - 2016-04-14, 08:50
:
nx-rider, jedna czy druga to i tak upierdliwy diagnosta na nich przeglądu Ci nie podbije :-P
Ostasz - 2016-04-14, 09:02
:
wojtekk napisał/a:
upierdliwy diagnosta na nich przeglądu Ci nie podbije


A dlaczego nie? Pytam bo mam teraz TKC80 + Mitas E09 i przegląd za niebawem. Chyba nie ma o co się czepiać skoro opony mają homologację?
Bicio - 2016-04-14, 09:17
:
Opon bez homologacji nie podbije diagnosta, który się zna na rzeczy i mu się chce.

Zawsze miałem bekę jak jechałem na przegląd afryką i:
- ooo te klocki to się panu kończą
- oponkę by się przydało wymienić
- stop się zaciął? Ale działał? To pan naprawi w domu
i jeb pieczątka, hajs i do zobaczenia za rok :-)
managa - 2016-04-14, 09:34
:
Dobrze mieć diagnoste, który nawet nie wychodzi z kanciapy, żeby spojrzeć czym przyjechałam :-)
wojtekk - 2016-04-14, 09:35
:
Ostasz, nie masz się co obawiać raczej chodzi o konkretną kostkę. Ja mam jak Bicio, pisze.
JAk nie podbije to jeszcze z 5 stacji w mieście przynajmniej :mrgreen:

U mnie wsio sprawne jak należy tylko diagnosta mówi: ale na oponach to pan przyjechał innych a po przeglądzie zostały zmienione jak by co :mrgreen:
Czarek - 2016-04-14, 11:22
:
Ja pojechałem ostatnio na przegląd samochodem:
- brak przeciwmgielnego,
- ciekną kule,
- luzy na drążku kierowniczym,
- brak (słabe) hamulce z jednej strony !!!

przegląd odrzucony przez system i pytanie "wie pan co teraz robimy?"
- a co ja jestem zgaduj zgadula ? - nie wiem :shock:

- "Czekamy 10 minut aż to się samo naprawi i podbijamy przegląd" :lol: :lol: :lol:

A jak byłem Dominatorem to było "ale fajny, mogę się kawałek przejechać ?" :lol: :lol: :lol:
Calafior - 2016-04-14, 14:04
:
Ja zawsze miałem założone E-09 i nigdy nie było problemu.
adziad - 2016-04-15, 07:21
:
nx-rider napisał/a:
Ha ha post pod postem :-P
Czy ktoś zna taką oponę MAXXIS M6001 ?
potrzebuję opinii, a w zasadzie potrzebuję pilnie przedniej opony bo przeglądu nawet zrobic nie mogę - a jak pisał wojtekk CST będzie dostępne dopiero w 2 połowie maja :evil:


Ogólnie opony maxxis w ciężkich enduro to zły pomysł. Na przykład Fabrizio zdołał na nowym maxxisie tylnym przejechać raptem kilkaset kilometrów w trakcie których odpadły praktycznie wszystkie kostki. Nie jest to odosobniony przykład.
nx-rider - 2016-04-15, 08:00
:
Dzięki Adziad za opinię

Pozostali co to za OFFTOP :?: :-P :?:

Dla mnie sprawa przedniej opony na jakiś czas zamknięta, wkurwi...... jadąc wczoraj z delegacji zatrzymałem się w zaprzyjaźnionym sklepie motocyklowym i kupiłem Michelin Cross Competition M12.
Wyboru na półce nie mieli zbyt wielkiego więc do wyboru 2 rodzaje Mitasa, 1 rodzaj Michelina i chyba 2 rodzaje Dunlopa.
Mitasy strasznie ponoć podrożały, różnica cenowa pomiędzy nimi a Michelin praktycznie żadna więc postanowiłem że przetestuję coś nowego

Jeśli ktoś szuka na tył opony w stylu E-09 to niech sobie zwróci uwagę na Michelin Cross Competition M12 (komplet P+T). Tylna nawiązuje bieżnikiem do E-09 a kpl można mieć za kilka złotych
managa - 2016-04-15, 08:15
:
nx-rider napisał/a:
Jeśli ktoś szuka na tył opony w stylu E-09 to niech sobie zwróci uwagę na Michelin Cross Competition M12 (komplet P+T). Tylna nawiązuje bieżnikiem do E-09 a kpl można mieć za kilka złotych


Tylko pewno nie ma 17tki ;-)
Bicio - 2016-04-15, 08:40
:
Nie ma
nx-rider - 2016-04-15, 15:44
:
managa napisał/a:
Tylko pewno nie ma 17tki ;-)

sorki nie pomyślałem :oops:
Raviking - 2016-04-15, 20:24
:
Prośba do modów o wyczyszczenie offtopa w temacie,bo querwa jak ja posprzątam ! :mrgreen:
I uważajcie co piszecie bo możecie już nie mieć gdzie przeglądów "robić"
wojtekk - 2016-04-15, 21:46
:
Raviking, :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja mam do czerwca :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
madej - 2016-05-01, 11:49
:
Testował z Was ktoś przód mitas 90/90-21 C-11 ? Nie interesuje mnie asfalt. Głównie las, utwardzona gleba,szutry, czasem piach. Wydajność km też idzie na drugi plan. Opona ma nawiązywać do tematu i musi być to mitas ;-)
Tył już zapadła decyzja C-02 i szukam jej odpowiednika przód.

Zamówiony zestaw C-02 i C11 powinny dawać radę.
nx-rider - 2016-06-13, 09:35
:
Co moglibyście polecic na tył w rozmiarze 140/80/18 (lub 130)?
Wiem że to nie Dominatorowy rozmiar - ale jak to mówią niedługo tylko Pani Kierownik będzie jeździła na Dominatorze :-P

Cena oczywiście odgrywa ważną rolę
Bart76 - 2016-06-13, 15:16
:
Hej, w tych rozmiarach łatwiłem ostatnio Odziowi Mitasa E09 Dakar do Kata - szukaj np. tu - handlopex.
Pozdro
Bart
nx-rider - 2016-06-13, 16:55
:
Dzięki poszukam tam, choc nie ukrywam że szukam czegoś bardziej agresywnego niż E09
Bart76 - 2016-06-13, 17:28
:
a taka gumka - http://oponytanio.pl/rsho...e-kolo/R-236593
albo chyba nawet lepsza - http://oponytanio.pl/rsho...o--M-C/R-153439
nx-rider - 2016-06-13, 17:34
:
wielkie THX, Bartek nie wiesz czy C02 jest robiona w rozmiarze 140/80/18 ???
No i pytanie za 100pkt co się dzieje z motozem ???
Zaczekaj - 2016-06-13, 17:42
:
Motoza w Polsce ni ma, ale już u Niemca bez problemu kupisz
Bart76 - 2016-06-13, 18:09
:
Dawid - C-02 nie występuje w 18" :( niestety Olek motocykle nie jest już dystrybutorem Motoza-najbliżej nas (oficjalnie) to grecja, ukraina......Fuck :evil:

:idea: Tak wogóle jeżeli Zaczekaj ma ewentualny namiar to może jakiś dobry ludek ze ściany zachodniej mógłby zrobić zakup zbiorowy u niemiaszków i puścić na forumie Motozy :idea:
Zaczekaj - 2016-06-13, 18:24
:
Bart76 napisał/a:

:idea: Tak wogóle jeżeli Zaczekaj ma ewentualny namiar to może jakiś dobry ludek ze ściany zachodniej mógłby zrobić zakup zbiorowy u niemiaszków i puścić na forumie Motozy :idea:

Popytam kolegę. Przy granicy mieszka.
nx-rider - 2016-06-23, 09:47
:
Zaczekaj napisał/a:
Popytam kolegę. Przy granicy mieszka.


Zaczekaj co tam u kolegi słychać ;-)
Czarek - 2016-06-23, 11:32
:
Ja sprawdzałem w niemcowni i nie ma :-(
managa - 2016-06-23, 11:37
:
Ja też bym chciała motoza, bo ten cst już mnie wkurza :lol:
Zaczekaj - 2016-06-23, 12:04
:
nx-rider napisał/a:
Zaczekaj napisał/a:
Popytam kolegę. Przy granicy mieszka.


Zaczekaj co tam u kolegi słychać ;-)

Kolega uruchomił kontakty ma mi jutro dać znać.

A w Czechach są?
tomekz - 2016-06-23, 20:54
:
Na motoza też bym się pisał :-)
f4u - 2016-06-24, 04:18
:
Ja też się piszę na motoza
Czarek - 2016-06-24, 08:01
:
Można kupić u kangurów ale wysyłka coś koło 200 Euronów, jeśli dobrze pamiętam :mrgreen:
Zaczekaj - 2016-06-28, 19:52
:
Dostałam wiadomość. Niestety nidyrydy załatwić motoza :(
ArturS - 2016-06-29, 22:05
:
Co wy kurna z tym motozem? O jakim modelu mowa? Bo jeśli do Desert, to z chęcią się umówię z kimś z nówką sztują tego gówna, do siebie założę stare CST lub D952 i przejedziemy się po trawiastym podmokłym stoku. Na Desercie moto będzie podcinane jak na szosówce. To się nie nadaje do niczego poza kamolcami i piachami, zjeździłem ich ze 4 sztuki i mam zawsze na stanie w garażu na wypadek wyjazdu do AL (przyda się za 3 tyg.)
C02 - jest w rozmiarze 18', miałem dwie sztuki. Kolejnej nie chcę, bo jest coś takiego jak C-04 :twisted: Wprawdzie bez homo, ale boki opony w cholerę odporniejsze (twarda gadzina prawie jak E09), a po wytarciu pierwszej warstwy, gdzie środkowy podwójny kostek łączy się w jedną całość, gumiak praktycznie się nie ściera, czego nie można powiedzieć o miękkiej C02. Swoją sztukę, którą przełożyłem używaną z TTtki (już wytarta do wspomnianego momentu) męczę już 12tys.km i końca nie widać. W porównaniu do C02 ma o wiele lepsze trzymanie boczne (przestawiona zewnętrzna kostka).
Kolejna na tył do testów idzie Dunlop D952 - na zdjęciu wygląda jakby miał zniknąć po max 2tys.km, a u znajomka siedzi już ponad 5tys.km i wygląda całkiem zdrowo.

Na ostanią RO wrzuciłem na tył leżaka mitasa C20 (całe 140zł :mrgreen: ). Matko i córko, zerwać przyczepność na tym czymś to chyba nie tenerą , bo mocy za mało :shock: Wgryza się we wszystko i prędzej szło w górę przenie koło, niż pojawiał się jakikolwiek problem z trakcją tylca. Niestety po niecałych 2tys.km wygląda łyso :-/ Trzymam na lokalne krzaczenie, nigdzie więcej jej nie założę, bo bieżnik już pęka.
nx-rider - 2016-06-30, 07:17
:
ArturS napisał/a:
C02 - jest w rozmiarze 18', miałem dwie sztuki.

Pewnie że jest tylko max szeroka na 120

ArturS napisał/a:
jest coś takiego jak C-04 :twisted:

Jest, może nie w poszukiwanej prze zemnie szerokości 140 ale 130 się znajdzie

Z oponami CST jest problem taki sam jak z C02 szerokośc jak do kolarki

ArturS bardzo dziękuję za opinię - kierując się właśnie nią, szukam C-04 (do tej pory nigdzie nie znalazłem info co do tej opony)
managa - 2016-06-30, 07:31
:
ArturS, my to motoza chcemy na przód ;-) Ja to raczej tego enduro cośtam, bo na CST C755 mam hejta - nie wiem ile czasu nad nią spędziliśmy, zanim w końcu porządnie siadła na feldze i przestała bić :-P

A C02 jest przecież 130, przynajmniej w 17tkach, które większość użytkowników tutaj posiada na tyle.
nx-rider - 2016-06-30, 07:58
:
managa napisał/a:
nie wiem ile czasu nad nią spędziliśmy, zanim w końcu porządnie siadła na feldze i przestała bić :-P

No ta opona lubi aby jej poświecić trochę czasu

managa napisał/a:
A C02 jest przecież 130, przynajmniej w 17tkach

ale w 18'' najszersza to 120


ArturS ty chyba też handlowałeś - miałeś jakiś sklep - daj no cenę C-04 18" w szerokości 130.
No i jak z dostępnością
ArturS - 2016-07-03, 09:54
:
130/90-18 - 205zł, dostępność pełna

CST kilka razy mi też nie chciało wskoczyć i kończyło się na 4atm + strzałem w krawężnik :roll:
Mateusz93 - 2016-08-18, 13:16
:
A jak sie sprawuje z przodu CST C755?
Ukraine obskoczy?

Jest nowka za 120zl, kusi bardzo, tylko nie wiem czy w terenie bedzie dobrze robic.
na tyl wskoczy C02.
managa - 2016-08-18, 13:54
:
C755 jest fajna :) U mnie w Dominatorze po półtora roku widać pierwsze ślady zużycia :D Ale też w drugim sezonie strasznie się zeszmaciła, zmiękkła i zaczęła bić, ale za tę kasę super :)
Mateusz93 - 2016-08-18, 14:24
:
Super, w takim razie biore.

Dzieki! :)
adziad - 2016-11-12, 15:43
:
takie coś: https://www.google.com/se...wAuOv8wfUiqXwBA

ktoś miał??
kulka - 2016-11-14, 21:46
:
wlasnie z braku motozow zdecydowalem sie wyprubowac mefo na przodzie , tek , ze na dniach bede mial komplet w bigosie , przod i tyl mefo 8-)

aha , jakby kto szukal to mam dr650se na sprzedaz :mrgreen:
Calafior - 2017-01-03, 16:14
:
Ludziska potrzebuje oponke na przód zastanawiałem sie nad tym http://www.oponeo.pl/dane...c-m-s#128647281
lub nad tym http://www.oponeo.pl/dane...super#128648341
Moze ktos cos wie na ich temat ewentulanie moze polecic cos innego.
Myslałem jeszcze nad Mitasem MC23 Rock Rider ale po nowym roku cieżko je dostac.
Bicio - 2017-01-03, 18:07
:
Z mojej strony to albo six days albo enduro comp IV

http://allegro.pl/90-90-2...6646839209.html
http://allegro.pl/opona-m...6540394540.html
ArturS - 2017-01-04, 04:04
:
Calafior napisał/a:
Ludziska potrzebuje oponke na przód zastanawiałem sie nad tym http://www.oponeo.pl/dane...c-m-s#128647281
lub nad tym http://www.oponeo.pl/dane...super#128648341
Moze ktos cos wie na ich temat ewentulanie moze polecic cos innego.
Myslałem jeszcze nad Mitasem MC23 Rock Rider ale po nowym roku cieżko je dostac.

Unicross - bez sensu, taniej masz identyczną bieżnikiem CST C755. Super guma, ale bardzo miękka i nieodporna na uszkodzenia boczne. Ja załatwiłem dwie sztuki przez jazdę ze zbyt niskim ciśnieniem (jak na nią).
C-19 - to już bardzo hard, trochę nie na asfalt
MC23 - gorzej robi w terenie od C755/Unicross, za to na czarnym trzyma jak michelin. Opony serii MC pochodzą z fabryki Savy (Słowenia). Założyłem je na Albanię i tam były cacy, w PL na mokrej polnej drodze lipa, po chwili się zakleja. Określiłbym ją jako coś pomiędzy C755 a TKC80, choć trzymanie boczne ma lepsze (póki się nie zaklei). Generalnie uwielbiam tą gumę do jazdy turystycznej, jest bardzo odporna na przebicia i przyszczypnięcia.
Dorzuć do zestawienia Dunlopa D952 - wytrzymuje na prawdę spore przebiegi na czarnym, a poza nim trzyma lepiej niż C755/Unicross, szczególnie bokiem (przestawiony rząd zewnętrznej kostki). No i jest cholernie mocna po bokach, chroni też samą felgę przed uszkodzeniem (mocne wcięcie, boczna część bardzo gruba). To obecnie moja ulubiona guma.
adziad - 2017-01-04, 09:21
:
Calafior, też mogę polecić d952, trochę ich zjeździłem i są bardzo wytrzymałe, a cena przystępna.
Calafior - 2017-01-04, 10:27
:
OK dzięki wszystkim za pomoc :-)
Wybór padł na Michelin.
adziad - 2017-12-09, 16:01
:
Szukam opon sobie zarówno do xr i nx, niespodziewanie wpadł mi w ręce fajny katalog mitasa po polsku:

http://www.mitas-tyres.co...to_2017_pol.pdf
Alibaba - 2017-12-09, 17:11
:
adziad, może motozy z Olka ? , Świetny katalog może go wrzucić do download
adziad - 2017-12-09, 18:30
:
Alibaba, no właśnie nie jeździłem na motozach jeszcze. Co do tyłu to zdecydowanie najlepszy bieżnik na jakim jeździłem to c02 jednak z tymi naprzemiennymi kostkami. Oczywiście jeżeli chodzi o teren zróżnicowany, bo na samo suche lub samo błoto idzie wybrać lepiej. Radzi sobie nawet zużyty dość znacznie w każdych warunkach. Planuje zamontować ją teraz do xr, bo do dominatora to oczywisty wybór.

Szukam bardziej przodów. Teraz w dominatorze siedzi c21 i po sezonie jazdy uważam ją za najgorszą oponę jaką użytkowałem we wszystkich motorach. Prowadzenie jest koszmarne, strasznie trudno ją wyprowadzić z trybu jazdy na wprost, nie skręca. Jeżeli chodzi o trzymanie boczne to nie mam do niej kompletnie zaufania, to jest największa jej wada. Podczas szybkich jak i wolnych skrętów podcina bez ostrzeżenia. Jedynie co robi dobrze to hamowanie. Dodatkowo zawsze jeden przód wytrzymywał mi dwa tyły, a c21 zużyła się szybciej niż jedna c02 tylna. Nigdy więcej.. Taka bardzo subiektywna opinia. Może w lekkim motocyklu sprawowałaby się lepiej. Może mieszanka za twarda, bo bieżnik niby spoko jak w innych markowych oponach..
tomekz - 2017-12-09, 20:46
:
adziad, zerknij sobie na MICHELIN S12 XC. Miałem w kacie komplet , fajnie trzymają i się jakoś mega szybko nie zużywają. Nawet jak opona jest sporo zużyta to nadal jest dobra trakcja. Na mokrym asfalcie nie jest też jakaś super ślizga. Robi i na twardym i na miękkim. Na tył nie ma 17 ale przód 21" jest dostępny. Opona ma brak homologacji.
Alibaba - 2017-12-10, 18:58
:
adziad, jeździmy z Bartem na motozach i mamy podobne zdanie . Opona dobrze trzyma w terenie na wprost i przy ostrych skrętach , na piachu i szutrze nie ucieka na boki świetnie trzyma na mokrej trawie. A co ważniejsze dobrze zachowuje sie na czarnym i nie powoduje uślizgów na mokrym asfalcie co nas zaskoczyło jak założyliśmy je pierwszy raz.
Po 1 sezonie prawie nie było widać zużycia , po drugim wiedziałem że mogę jeszcze na niej pośmigać i przelatałem jeszcze pół 3 sezonu do póki nie kupiłem używki Michelin cross competition. (mam ją teraz na xteku )
A teraz znowu wrzuciłem ją z powrotem na dominatora , bo śmiało można na niej jeździć. Tylko co druga kostka na środku opony jest zdarta reszta po 8 mm.
Trochę koło podskakuje jak jedziesz b. wolno na czarnym.
Kupiliśmy już z Bartem nowe Motozy na przód i czekają na swoja kolej :mrgreen:
adziad - 2017-12-10, 19:20
:
Alibaba, a które konkretnie motozy dajecie na przód??
Bicio - 2017-12-10, 20:58
:
tomekz, S12 nie produkują już

Motozy na przód to pomyłka moim zdaniem. Jedyny plus to wytrzymałość. Do dominatora jeszcze jak Cie moge, ale do liścia to bez sensu. Jak nie ufałeś c21 to motozowi w winklu nie zaufasz tym bardziej.
Bart76 - 2017-12-10, 21:31
:
Adziad mamy Motoz Tractionator IT 50/50 bo desert jest na twardsze i kamulce czego u nas na mazowszu niewiele. Looknij u Olek Moto jak coś.
Alibaba - 2017-12-10, 22:30
:
Może w Afryce motozy się nie sprawdzają ale na miszelinach cross competition czuję się mniej pewnie niż na starych motozach
adziad - 2017-12-11, 07:40
:
No widzicie, to chyba bardzo indywidualna sprawa. Jaki kto ma styl pokonywania zakrętów i wagę motoru.
managa - 2017-12-11, 07:46
:
adziad, tak samo z tą c21. Ja nie miałam nigdy uślizgu przedniego koła i zużycie też bardzo w porządku, ogólnie chwalę sobie tę oponę. Hansel też był bardziej zadowolony z mitasa niż z motoza (tego enduro takiego), aczkolwiek jemu w Afryce kostki znikły po pół sezonu (ale sporo po asfalcie też robił), a ja znowu nie umiem jeździć :-P Także indywidualnie każdy musi wszystkiego spróbować..
Bicio - 2017-12-11, 09:27
:
No najprostsza sytuacja: szutrowy ciasny winkiel 90 stopni, motocykl lc8, noga z przodu, mocne złożenie i hoooy motoz se jedzie prosto, a enduro comp IV albo six days sie trzymie jak dziki. Mam tu taki zakręt "testowy".
To chyba trzeba samemu potestować. Dlatego ja kupuję rześkie używki po zawodach, w miarę tanio można obczaić daną gumę. Zwłaszcza w cieżkim parchu gdzie wszystko znika w oczach.
tomekz - 2017-12-11, 12:33
:
Bicio, dzięki za informację. Kupiłem właśnie na alledrogo komplet na wiosnę, pewnie z jakiś zapasów jeszcze mieli.
Koszoś - 2018-01-18, 21:39
:
Po moich kendach k270 chciałbym spróbować czegoś bardziej wgryźliwego i wymyśliłem takiego seta:

na przód Dunlop D952
na tył Motoz Desert albo mitas e09

Zależy mi na tym aby tył był dobry w terenie i wytrzymał dłuższe przebiegi
również po czarnym.
Bardziej interesował by mnie C02 ale nie chcę opony, która padnie po około 4k km (OFF/ON)

hmmmm :)
Czy jest jeszcze jakaś oponka bulletproof, którą powinienem znać a nie ma z nią lipy w terenie czy po prostu nie ma kompromisów i na wyjazd off/ on road około 3200km kupić specjalnie C02 i cieszyć się trakcją na wyjeździe, w sumie po to się jeździ dla radochy a nie przejmowania myślą "mogłem wziąć C02 a nie jakiś półśrodek "

Wiem, że sam sobie odpowiedziałem na pytanie ale może jest jeszcze coś do polecenia z waszego mamuciego doświadczenia ;)
Ostasz - 2018-01-18, 22:00
:
Koszoś, na tyłek zarzuciłem MT21 - na razie uważam, że całkiem spoko gumka ale za mało przejechałem (w zasadzie to SuperTukan i troszkę offu po okolicy), żeby coś sensowniej powiedzieć. Ale póki co mam wrażenie, że lepsza o poprzednika czyli Mitas E09.
Kumpel ma takie MT21 w XT660z, przejechał 3/4 zeszłego roku, Rumunię też i powiedział, że dość wytrzymała opona.
Jak ma być w chuj teren (bo w tym dziale napisałeś posta), to jednak raczej bez kompromisów i C02 - nie miałem, ale ludzie głównie zadowoleni.
Koszoś - 2018-01-18, 22:53
:
Dzięki, wygląda ciekawie, z tym dunlopem mogło by być dobrze
Bardziej mi się widzi ta drobniejsza kostka niż te kartofle (pyry czy ziemniaki ) na E09
ArturS - 2018-01-19, 03:16
:
D952 na przodzie zjeździłem 3 lub 4 szt., wytrzymały po 5-8tys.km, ale żadnej nie dobijałem totalnie do końca, bo zawsze się pojawił jakiś wyjazd, gdzie potrzebna była nówka. Jak dla mnie to jedna z najlepszych opon do ciężkich enduro o tak agresywnym bieżniku. Na plus przestawienie skrajnej kostki poza linię środkowych - dzięki temu dobrze gryzie bokami.
Tylna guma na 17 cali to... hmmm.. jakbym miał wybierać pomiędzy E09 a desertem, bo brałbym E09. Desert na przedniej feldze wytrzymuje bardzo duże przebiegi, a na tylnej jakoś nie bardzo. Niewiele mniej wytrzyma C02.
adziad - 2018-01-19, 07:32
:
Koszoś, d952 to bardzo wytrzymała guma i dobra w terenie, też miałem ich kilka. Na tył e09 wytrzyma dużo ale jest też duuuuuuużo gorsza w terenie, nie idzie nawet pod łagodny trawiasty pagórek podjechać jak popada. c02 to opona najlepsza 17" w teren ale ma gorsze przebiegi niż e09. Ale też nie przesadzajmy idzie sezon, czyli jakieś 7-8kkm objechać w trybie mieszanym. Nawet prawie całkiem wytarta c02 lepiej gryzie w terenie niż nowa e09. Na ostatnim zlocie adv na drawsku na c02 z bieżnikiem z 4mm wyjechałem wszędzie a kolega na nowej e09 nie był w stanie zrobić większości podjazdów (było trochę mokro). I nie była to wina kierownika bo kilka osób próbowało na jego motorze zrobić te podjazdy..
Koszoś - 2018-01-19, 09:35
:
Hmmm chyba dunlop plus c02 mnie przekonuje
Cza poczuć w końcu jak to jest na true kostkach :)
jak się skonczy to najwyżej wrzucę starą kende... ona chyba się regeneruje jak stoi
bo nic jej nie ubywa ....

A motozy na front czytałem tu i gdzie indziej że słabo skręcają ale są długowieczne

Dziękuję za info
ArturS - 2018-01-19, 09:41
:
Zgadza się z tym C02. Jak biorę kogoś do Rumunii i jest koło 17, to mają zakaz wyjazdu na czym innym niż C02 ;) Pierwszy raz jak wjeżdżałem pod Farcaul kumpel do 690-tki założył T63 (niemal bliźniak E09) i co rusz były akcje, że na podjazdach go cofało, musieliśmy wpychać moto. Ja miałem... aż zajrzałem w galerię https://get.google.com/albumarchive/114059692304049077714/album/AF1QipPbkIa5_pXajhn9PaqPchJkomybz8-o49FQNmLK właśnie C02 w zestawie z CST C755 (chudszy brat C02) - wjeżdżałem wszędzie. Problemem C02 (i C755 również) często było słabe trzymanie boczne. Później zacząłem testować inne opony i już do C02 nie wróciłem (koło 18, więc jest co testować).
rrolek - 2018-01-19, 18:53
:
Wieczór

Powiem tak: albo trwałość albo trzymanie w terenie. Przykre to.
Wbrew pozorom miękka mieszana i miękki karaks (czy jak to się tam zwie) + ciśnienie na poziomie 0.5 bara daje niesamowitą trakcje. Tyle, że po 40-60 mth takie opony są do wyrzucenia. Dostępna c02 przy takich wynalazkach jak EC3, 6D extreme soft czy tańszych Majtasach E07 green lub XT946 icesoft, to po prostu, pardon, lipa.
Na pociechę powiem ze chyba nie ma cytowanych opon na kolo 17, bo i jaki sens ma wyczynowa opona do Dominika? Zepchnęła by go w czysty off a do tego są lepsze zabawki.
Konkluzja: cieszmy się ze są takie c02, K774 czy MT21 w rozmiarach typowego dualsporta. Na asfalcie i suchym gruncie się sprawdzają a ilu z was kroiło częstym offem w ostatnich tygodniach.

Pozdr
rr