madart napisał/a: |
a co w naszym mozna odblokowac? |
Cytat: |
Witam
Pierw tagi: oddlawianie, oddławianie ,blokada silnika ,blokada obrotów / obrotow Honda SLR 650 FMX 650 Vigor 650 RD09 Po poszukaniu w internecie i nauczeniu sie troche niemieckigo udalo mi sie odblokowac moja honde a przy okazji znalesc informacje jak odblokowac inne wersje motocykli z tym silnikiem Odrazu mowie nie jest zdlawiona na: przeslonie na kroccu dolotowym , na wydechu ,ani na dyszy gaznkia ( jak by ktos sie pytal rozmiar dyszy jest 165 ) Mowa o Hondzie SLR 650 z 97r. sprowadzonej z niemiec gdzie czesto moc jest obnizana z 39KM(PS) / 29kW do 34 KM(PS) / 25 kW aby sprostac przepisa, odnosnie mocy motocykla dla poczatkujacych kierowcow jednosladu Bez blokady Z blokada 29kW bei 5750 upm 25 kW bei 4750 upm 54 Nm bei 4500 upm 51 Nm bei 4000 upm 145 kmh bei 6160 upm 135 kmh bei 5730 upm ( u mnie leci 160kmh ale o tym napisze za chwile) Uzyskanie pełnej mocy jest bajecznie proste wystarcze jeden kabelek zamienic miejscami w puszcze od zaplonu ( z j.niem) Puszka znajduje sie pod siedzeniem z tylu ja mam model 4E6A po odlaczeniu wtyczki wystarczy zamienic jedna mase: tak wyglada schemat bez blokady : http://www.valkrider.de/valkhalla/slrpin.jpg W wersji z blokada srodkowa masa dolnego rzedu "G1" jest przeniesiona na gorny obok "G2", wystarczy zamieniec "G1" miejscem i mozemy sie cieszyc pelna moca 39KM i V-max 145!? Jak by ktos nie wiedzial pin sie trzyma na dwoch malutkich nozkach po lewej i prawej stronie wystarczy wlozyc igle z jednej i drugiej strony i juz powinien wyjsc. Jezeli ktos mimo to uszkodzil pin , to niema co sie martwic, takie same sa w kazdym zasilaczu ATX przy podlaczeniu zasilania do plyty glownej i mozna go wyciagnac, pozatym kazdy sklep elektroniczy powinien miec takie pojedyncze piny Moja honda rozpedza sie do ok 160kmh. Jak patrzylem na dane odnosnie silnika RD09 zawory powinny miec luzy 0,1/0,1 [mm] u mnie sa ustawione tak jak w Hondzie dominator czyli 0,1/0,12 [mm] ( niemiec mial juz tak ustawione a ja nie zmienialem), moze to umozliwia uzyskanie tych 160 kmh ale nie jestem pewnien do konca , wiec traktujcie to jako ciekawostke Przy jezdzie probnej , odrazu wida wzrost mocy na wyzszych obrotach , teraz ciagnie ladnie w calym zakresie obrotow , spalanie do tej pory mialem na poziomie ok 5l na trasie( przy 110-120kmh) i ok 6-6,5 na miescie, jak bedzei teraz to dam znac jak sie gdzies wybiore na trase i posmigam po miescie Dominatory maja moc ok 42KM w zalezmosci od wersji jak by ktos wiedzial jak dodatkowo wykrzesac moc z SlR 650 , prosze o info Z tego co wyczytalem Vigor 650 jest tak samo zdlawiony , ale w pozniejszych latach ok 99 , zmianie ulegl model puszki zaplonu w wersji z blokada i nie wiem czy sama zamiana masy wystarczy http://honda.de/nparcarticles/RD09Vigor.PDF Dodatkowo Honda FMX 650 jest oprocz puszki zaplonu dodatkowo zdlawiona na "kawalku blachy" uniemozliwiajacej odkrecienie manetki do konca http://www.honda.de/nparc..._Umbau_25kW.pdf U mnie to zadzialalo, ale robisz to na wlasna odpowiedzialnosc !! W razie wszelkich pytan ,bledow w opisie piszcie na GG 4100830 z checia pomoge Jak by pliki zniknely z serwera mam ich kopie na dysku wiec moge podeslac na maila i oryginalna storna z ktorej bralem info http://www.honda-board.de...4/1/thread.html oraz http://honda.de/content/s...9472_27975.html Pozdrawiam Tomek Honda SLR 650 Miedzyrzecz WLKP -- |