Alibaba napisał/a: |
... Luz na tłoku względem cylindra 0,5 mm i teraz pytanie czy wystarczy pierwszy czy będzie trzeba robić od razu 2 szlif , ale to dopiero po dokładnych pomiarach tych elementów. Na razie mam problem z dobraniem klucza do odkręcenia cylindra. |
Alibaba napisał/a: |
odebrany cylinder po szlifie i głowica po frezowaniu gniazd. Czy pierścienie wkładamy markerem do góry ? Każdy pierścień ma inny wymiar więc kolejność jest wymuszona. https://picasaweb.google.com/weronikaiadam/Remont?authkey=Gv1sRgCKX5xvvb8pTPkAE#5980260305504803250 |
Alibaba napisał/a: |
Troche sie namordowałem z włożeniem cylindra ale sie udało , Arek mi pomagał . Najgorsze jest huśtanie się tłoka , wiec oparłem go o przedni brzeg karteru podstawą tłoka i paznokciami dopychałem pierścienie. |
cubiacus napisał/a: |
też wrzuciłem OMP i nie ubywało oleju, przynajmniej przez pierwsze 100km - potem już nabywca |
Cytat: |
silnik dość mocno się grzeje |
Cytat: |
Fakt że na początku (przynajmniej tak mi się teraz wydaje) troszkę bardziej się grzał. |
kmaj napisał/a: |
Alibaba i madart czy moglibyście dokładnie przez kilkaset kilometrów monitorować poziom oleju?
Było by to bardzo przydatne w ocenie tłoków OMP pod tym względem. Dlaczego tak? Bo podobno wossner ma jakąś wadę fabryczną, ale na razie to nie jest pewne. Kilka hurtowni wstrzymało zakupy i wystosowało list do producenta. Wadliwy podobno jest system odprowadzania oleju przez pierścienie. Tłok OMP jest prawie identyczny jak oryginał, ale czy równie dobrze jak oryginał spełnia swoje funkcje... Edyt: Piotrek_S65_AMG, masz iskrę na świecy? |
wojtekk napisał/a: |
Alibaba...a v to się nadają na szosę Bicio, |