wojtekk napisał/a: |
MaciekTOS, zadaj sobie pytanie czy wykorzystujesz choć 70% mocy dominatora i połowę jego możliwości?
Myślisz że 10 kucyków więcej i 6 bieg coś pomoże? Dominika musiałeś trafić opłakanego jak się cały czas psuje,, albo masz słabego mechanika. Jeżeli chcesz śmigać po asfalcie kup szlifierkę z 6 biegami a jak po błocie to coś wagowo lżejszego i nie koniecznie mocniejszego. Możesz też zapodać jakieś 2t 250 i będziesz posr....y. |
mbx napisał/a: |
na innego dominatora |
wojtekk napisał/a: |
XR 650 |
Raviking napisał/a: |
tak naprawde to 7 , po jednym na każdy dzień tygodnia |
mbx napisał/a: | ||
tylko jaki na niedziele ??? |
Paweł napisał/a: |
tylko jaki na niedziele ??? Virago |
cubiacus napisał/a: |
zależy do czeg jak ustaliliśmy dziś z Demolką, trzeba mieć z 4 moto przynajmniej, żeby każdym się cieszyć na 100% |
Bolo napisał/a: |
A co towarzystwo sądzi o Suzuki DR Big 800 ?? Jakieś doświadczenia ?? |
wojtekk napisał/a: |
yukikaze, haha tu trzeba by było troszkę dopłacić. |
yukikaze napisał/a: |
A mi po głowie chodzi TAKIE CO? |
fiacik69 napisał/a: |
elfeti, za 7700 to bym juz afryki szukal ... no ale jak kto lubi |
fiacik69 napisał/a: |
elfeti, za 7700 to bym juz afryki szukal ... no ale jak kto lubi |
ArturS napisał/a: |
Z powyższych, jak dla mnie:
- BIG fajny, ale to singiel starej daty, więc remont góry to przy pewnym przebiegu sprawa wręcz eksploatacyjna. Niby nic strasznego... ale nie w przypadku BIGa. O ile do NX, XT i wielu innych, tłoczystko to koszt 200-500zł, o tyle dla BIGa takie tanie zamienniki nie występują. Przyglądam się remontowi, który robi SituGS i szczena opada, jaka tam kasa na to idzie - Trampek, moim zdaniem również nie. Porównaj sobie prześwit NX vs. XL Ale to moje zdanie ;) A prędkość przelotowa wcale nie będzie wyższa niż w NX. Pozostają więc na polu bitwy dwa czołgi Jeszcze z dwa lata temu można było rzec, że na afrę nie wystarczy, ale jej ceny poszły w dół, a Super Tenery w górę, więc brać co się lepszego trafi. Mi osobiście XTZ jakoś nie leży, choć długo na nią chorowałem. Każdy ma swoje wady i zalety, jakieś pękające ramy, czy zużywające się wałki zdawcze |
MaciekTOS napisał/a: |
To teraz mi popsułeś głowę z tymi remontami w bigu , na forum Dry jest temat z tym remontem SitaGS ? podrzucił byś linka ? Ale jak ma być więcej remontów niż w dominatorze , swoją drogą ktoś kojarzy ile wg producenta big i NX zrobi na tłoku ? |
wojtekk napisał/a: |
Raviking, słuchaj tylko MaciekTOS, z tego co widzę szuka czegoś jeszcze szybszego. Przynajmniej tak zrozumiałem. Nie wiem ale chyba rd03 jedzie podobnie do trampka a trampek za wolny dla kolegi Reasumując kolega musi mieć coś typowo w pole i szlifierkę bo kompromisu nie znajdzie. Raviking, tobie to się trafiło jak ślepej kurce ziarnko |
managa napisał/a: |
mbx, tylko na pewno na żadnego z powyższych nie zmieni, bo nie istnieją |
Cytat: |
MaciekTOS, nie napiszs Ci za ile trafiłem afryke,żeby Cie nie wkurwiać ,co prawda musiałem porobić porządek z elektryką na przodzie(reflektory)plastiki były do "poskładania",opony do wymiany,wiadomo zestaw startowy(czyszczenie ga 1/4 ników,synchro,olej,filtry) trzeba szukać,pytać i się trafi |
wojtekk napisał/a: |
Raviking, słuchaj tylko MaciekTOS, z tego co widzę szuka czegoś jeszcze szybszego. Przynajmniej tak zrozumiałem. Nie wiem ale chyba rd03 jedzie podobnie do trampka a trampek za wolny dla kolegi Reasumując kolega musi mieć coś typowo w pole i szlifierkę bo kompromisu nie znajdzie. Raviking, tobie to się trafiło jak ślepej kurce ziarnko |
Cytat: |
kup KTM! przyjedziemy popatrzec jak placzesz |
Alibaba napisał/a: |
Zamień Dominatora na Hondę NX 650 |
kmaj napisał/a: |
Obrazek |
wojtekk napisał/a: |
Agathocles, moim zdaniem jak KTM to tylko w 2T. |
kmaj napisał/a: |
Wykup żelaza
Chyba trzeba będzie założyć temat o KTM - ciekawią mnie powody dla których ludziska tak od nich uciekają |
kmaj napisał/a: |
ciekawią mnie powody dla których ludziska tak od nich uciekają |
managa napisał/a: |
:-o
CHCĘ GO! |
Demolka napisał/a: |
jak nie
http://youtu.be/GBqnPSowSnI to najbardziej odjechane 2 moto w jednym http://youtu.be/4tGnc641sOk Ale dla mnie to bajki. Uważam, że kazdy motocykl, który dała nam fabryka, wręcz NALEŻY zmotać. Choćby i stopniowo, powoli, wraz z nabieraniem świadomości własnych wymagań. Zrobić z niego SWÓJ motocykl. Wyodrębnić i podkreślić cechy, które odpowiadają kierownikowi. Dla kogos to bedzie moc, dla kogoś wytrzymałość/trwałość, moze nawet ktoś lubi jak po prostu łądnie (?) wyglada Zamiast szukać zastępstwa, dlaczego nie włożyć pracy w stworzenie czegoś niepowtarzalnego? Ok, nie każdy ma czas, nie kazdy ma kasę. Dla chcącego nic trudnego. To chyba trzeba po prostu lubić |
nx-rider napisał/a: |
Dobra odgrzewam kotleta - w tym temacie niby wiele zostało napisane ale nie do końca w tą stronę która mnie interesuje. Dywagacje były przede wszystkim w kierunku motongów cięższych a ja potrzebuje wręcz przeciwnie zglebić temat.
Zacznę od tego że motorem praktycznie wcale nie jeżdżę po asfalcie bo się na nim nudzę a poza tym nie mam na to czasu. Poszukuję następującego sprzętu: - lżejszy niż Dominator - palony z rozrusznika - do jazdy w terenie (na razie słabo sobię radzę więc nie potrzebuję "wyczynówki" - z prawem do rejestracji - w budżecie około dominatorowym A teraz liczę że szanowne grono podrzuci mi kilka propozycji - po ich zebraniu będziemy (mam nadzieję) dywagować nad wszystkimi za i przeciw. Nie żebym kogoś podpuszczał, ale liczę na Was |
managa napisał/a: |
Także wydaje mi się, że jak kupisz coś z powyższej listy, to Domino pójdzie na sprzedaż, a za tę kasę dokupisz sobie koła 21/18 na przekładkę |
Bicio napisał/a: |
pps: Ostasz ma być na kopkę czy z guzikiem to supermoto, bo jak obojętnie to XR650R tylko nie czaję po co Ci NX wtedy |
madart napisał/a: |
Ale nie, nie idzie z kazdego biegu na koło nawet przy przełożeniu 14/48 przy którym 110kmh to mordęga. |
madart napisał/a: |
Mam do niej koła enduro ale to nie tędy droga bo zawias przedni twardy i z hamulcem problemy, półki też skręt ograniczają. |
madart napisał/a: |
Jako SM do latania wokol komina jest świetna. |
madart napisał/a: |
Huska po 05 r jest spoko (wiem bo mam 610:), wiekoszsc w polsce to fabryczne sm. |
Ostasz napisał/a: |
PS. Na liście była jeszcze Yamaha WR450F zrobiona na SM ale serwis chyba mnie by zrujnował |
Cytat: |
Mój garażowy wspólas miał WR 426 8 lat i ani jednego remontu silnika. |
red_eyed_rider napisał/a: | ||
Skąd to przekonanie ,że Cie zrujnuje? WR to nie YZ. Mój garażowy wspólas miał WR 426 8 lat i ani jednego remontu silnika. |