Raviking napisał/a: |
a jakie Masz oponki w małym? |
Cytat: |
Aga a może E 08? |
Cytat: |
albo enduro3 Sahara metzelera? |
Cytat: |
albo shinke SR 244 |
Cytat: |
albo E 705? |
managa napisał/a: |
i chyba jednak pójdę w zestaw mitasowy |
seven9 napisał/a: |
Zależy mi na tym, żeby motor dobrze się prowadził na czarnym do prędkości 100km/h w różnych warunkach (sucho, mokro, zimno, ciepło) ale żeby dawał też radę w lekkim i średnim terenie. |
Alibaba napisał/a: |
Piszą że jest to opona do motocykli o małej pojemnosci http://www.oponeo.pl/mode...ej/michelin-t63 |
Agathocles napisał/a: |
Kumplowi te mitasy z klockami wytrzymaly 1500km, potem tyl byl lysy i do wymiany. |
managa napisał/a: | ||
Piszesz o Mitasie E07?! Ja na swojej używce przejechałam z 9tys+przebieg poprzedniego właściciela i pewno ktoś by mógł jeszcze poje 1/4 dzić :P |
adziad napisał/a: |
Wiesz, nie o to mi chodzi żeby Ciebie przekonać do e09, ale jak na moje to zestaw tkc z przodu i opona szosowa z tyłu nie ma zbytniego sensu, to już lepiej 2 bardziej szosowe lub 2 bardziej terenowe.
|
wojtekk napisał/a: |
Mieszanka zimowa w aucie ma drobne lamelki jeżeli wiesz o czym piszę.
Zimowa opona do moto myślę, że samą miękką gumą nic by tu nie wskórał. Pewnie musiały by być wspomniane lamelki drobne.Z resztą kostka to kostka wszędzie pojedzie z lepszym lub gorszym skutkiem. K60 raczej do zimowych nie należą co nie znaczy że po śniegu nie pojedziesz. Sprzedawcy piszą co im ślina na język przyniesie. |
http://www.rezulteo-opony.pl/poradnik-opon-samochodowych/zimowe-opony/czy-opony-m-s-to-opony-zimowe-1663 napisał/a: |
Oznaczenie M+S na bocznej ściance opony to pierwsze litery angielskich słów „Mud & Snow”, czyli „błoto i śnieg”. Oznaczenie to występuje na wszystkich oponach zimowych, ale nie wszystkie opony z tym oznaczeniem to opony zimowe.
W rzeczywistości oznaczenie M+S to klasyfikacja stosowana niezależnie przez producentów opon. Można je spotkać zarówno na oponach całorocznych, jak i na oponach do samochodów 4X4. Jedynym oznaczeniem potwierdzającym rzeczywiste właściwości zimowe opony jest obrazek w kształcie płatka śniegu na tle górskich szczytów. Został on wprowadzony przez amerykańskich i kanadyjskich producentów opon. Znany jest w formie skrótu 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake). |
kmaj napisał/a: |
Czy pojedzie w śniegu jest mi obojętne, bardziej mnie interesuje to czy ta opona z oznaczeniem M+S będzie schodzić szybciej przy wyższych temperaturach. |
kulka napisał/a: |
pierdolenie o szopenie, na e09 spokojnie pojedziesz po asfalcie jak i przez blota, kombinujecie jakbyscie jakimis mega maszynami nie do ogarniecia latali , dominator czy tym poodobne sprzety nie sa az tak nieokielznane zeby ich nie ogarnac na kazdej oponie, qwa . nie robcie z igiel widel |
Paweł napisał/a: |
C02 to jest totalny hardcore, daje radę wszędzie, na asfalcie też jeśli chce się uczyć driftów w sporym złożeniu, polecam :D E08 jest bardzo fajna jeśli chodzi o asfalt i szutry, drogi leśne i lekko piaszczyste. E07 się nadaje idealnie na wszystko co suche, E09 tak samo, troszkę lepsza w błoto, ale dużo szybciej schodzi po asfalcie. 130 jest idealna :) |
Sebo napisał/a: |
Na C02 lepiej omijać asfalt bo guma szybko znika..E09 to najlepsza propozycja jeśli chodzi o jakość i cenę |
ArturS napisał/a: |
Na przód polecę CST C755 |
Bicio napisał/a: |
Proponuję Heidenau K60 np tu:
http://allegro.pl/heidena...4968678065.html Tańsza opcja to Mitas e07, twardy i niezajebliwy tylko trochę plastikowy jak wszystkie mitasy. edyta: generalnie K60 to zajebista opona na takie zastosowania jak napisałeś, gdybym nie jeździł w góry gdzie jednak kostka się przydaje na podjazdach to bym zakładał zestaw K60. |
wojtekk napisał/a: |
faktycznie ten dakar jest lepszy? |
nbj napisał/a: |
Jako że moje oponki są w stanie agonalnym, muszę zakupić komplet. Zdecydowana większość mojej jazdy to asfalt, ale do lasu też czasem wpadnę. Jeśli zjawię się na zlocie, to nie chcę się zakopać w pierwsej dziurze Z moich poszukiwań pasują tu właśnie Mitasy E07 i Heidenau K60. Kasiasty nie jestem, także bardziej byłbym za E07 ze względu na oszczędność 150zł w stosunku do K60. Jeśli Heidenau są wyra 1/4 nie lepsze, to ostatecznie mogę dopłacić, tylko czy warto? W deszczu nie jeżdżę, a jeśli już to spokojnie. managa, jako że używasz Mitasów - sprawdzą się? Z tego co wyczytałem, to powinno być ok, ale wolę się upewnić. Chyba, że jest coś ciekawszego niż wymienione w cenie do ~500zł za komplet? |