kmaj napisał/a: |
Byłem dziś oglądać pewnego niebieskiego cudaka w moich okolicach.
Oprócz zmordowanego wyglądu miał zonka który wyszedł podczas jazdy. Otóż jadąc prosto kierownica była skręcona o około 5-9 stopni . Zastanawiam się czy to skrzywione lagi po przejażdżce jakiegoś dzwonnika czy coś się obluzowało na górnej półce. Jest jeden wątek na forum o tym ale tam chodzi raczej o tulejki na mocowaniwch kierownicy...W manualu SLR na rys. tulejki są ale nie wiem czy tak samo to wygląda w dominatorze. |
Raviking napisał/a: |
kmaj wiele krówek tak ma |
madart napisał/a: |
wystarczy lekka gleba zeby skrzywić kierownice, przy mocniejszczej przestawiaja sie lagi w półkach i jest taki efekt |
adziad napisał/a: |
po glebie gnie się na gumach które są wpuszczone w półki, wystarczy wtedy wziąść krowe za kiere, koło między nogi i prostować jak za dzieciaka się wigry 3 prostowało. Też miałem po pierwszej glebie zonka, że kiera krzywa, a ona się tylko na tych gumach wygieła. A tu 3 sekundy na hama wyprostowana i jak nowa. A jak się w lagach przegnie (czego mi się nigdy nie udało zrobić) to przecie wystarczy śruby poluzować, naprostować i skręcić, nie widzę problemu.....
W sumie bardzo wymyślne te gumy, gdyby ich nie było to pewnie by się kiera sama w sobie gięła, a tak przy znacznym ciężarze dominatora uchodzą drobne gleby bez szwanku;] |
blaadee napisał/a: |
Po wymianie własnie takich skarpet przy hamowaniu przodem kierownica jakby uciekała delikatnie na prawo hmmm nie wiem czym to moze byc spowodowane, wczesniej wszystko bylo ok, lagi bylo ciezko wlozyc z powrotem musiałem zalozyc kolo i pod ciezarem i hamowaniem przodem po mału wlazły, ale jest tak jak opisałem.
|
tolczej napisał/a: |
O co chodzi z tymi gumkami? |
Ostasz napisał/a: |
Nie opanowałem mocy, |
Cytat: |
podjeżdzasz pod latarnię jak nikt pod nią nie stoi |
Ostasz napisał/a: |
jeden koło między udami trzyma |
Ostasz napisał/a: |
a i b i prostować na siłę dalej… |
nx-rider napisał/a: |
Resztkami sił powstrzymuje się przed głupim komentarzem |