fiacik69 napisał/a: |
jak powinna wygladac glowica w miejscu podparcia walka bo u mnie sa slady jak by przytarcia i na walku tez sa ma ktos zdjecia walka z krzywkami do dolu? i zdjecia glowicy po wyjeciu walka? |
MaciekTOS napisał/a: |
Nie wiem czy to jest dobry temat ale wrzucam fotkę mojej d 1/4 wigienki przy okazji rozebrania uszczelki wyszło takie cudo .Co z tym zrobić panowie ?
Obrazek Obrazek |
wojtekk napisał/a: |
Jeżeli ta powierzchnia jest specjalnie utwardzana tylko w miejscu styku z wałkiem to wydaje mi się że bez napawania regulacja po szlifowaniu by wydała tylko jakoś znowu to utwardzić. fiacik69, ale jak zostawisz to wałek zje prosto mówiąc. Z resztą nie wierzę że wałek w tym miejscu jest git bo zużywa się wraz z d 1/4 wigienką.
Chyba, że wałek jest podmieniony lub czapka. |
rafał napisał/a: |
I co z tym zrobisz ? bo ja bym poskręcał i je 1/4 dził |
MaciekTOS napisał/a: |
-używany wałek + używane krzywki ( loteria) |
MaciekTOS napisał/a: |
Finansowo i tak mnie każda z opcji zniszczy , ferdas na silnik za 1600 ale skąd tu teraz 1600 |
nx-rider napisał/a: | ||
Ferdas już nie ma - ja go nabyłem drogą kupna poproszę mechanika aby zrobił zdjęcia mojego starego wałka oraz d 1/4 wigienek, ja nigdy nie narzekałem na ich działanie - u mnie z powodu zawodności deko pękła głowica a nawet na pękniętej moto szło jak popierdo...... Jak stan będzie Ci odpowiadał to się dogadamy |
Alibaba napisał/a: |
nx-rider, jak to z powodu dekompresatora pekła głowica , naswietl cos wiecej na ten temat plis |
nx-rider napisał/a: |
miałem problemy z deko wieszał się i nie chciał się zamykac przez co ciężko było motor odpalic, natomiast raz od czasu świrował i nie chciał się otwierac oczywiście wtedy też były problemy z odpaleniem
pewnego pięknego dnia na domiar złego po wymianie świecy nie stykał jak trzeba przewód WN w związku z czym podczas jazdy motor zgasł a do cylindra poszło dośc sporo mieszanki która nie mogła się spalic z powodu braku iskry pech chciał że jak odpalałem ponownie motor deko się nie otworzył i jak nie pierdoln ........ z tłumików marchewy na metr, walnięcie było takie że nadszarpnięta zębem czasu głowica poddała się w najsłabszym miejscu albo muszę ten silnik na części sprzedac albo kupic głowicę i miec 2 w zapasie - bo chodził jak złoto, a poza tym to jest wersja z "kopajką" |
MaciekTOS napisał/a: |
Teraz nasuwa mi się taka konkluzja że wałek jak wytrze swoją część ( powierzchniową hartowną ) co chyba widać na moich fotkach tak mi się wydaje to teraz zacznie się proces nadmiernego szybszego zużywania krzywek , dobrze mówię jak nie to mnie poprawić |
MaciekTOS napisał/a: |
Miałem R4 a teraz będzie R2 różnią się tylko końcem jak na fotce R4 ma rowek na końcu nie wiem jakie to ma znaczenie tam i tak idzie łożysko , pomierzyłem krzywki i nowy znaczy R2 wypada lepiej na korzyść R4 krzywki są wyższe o średnio 0,2 mm , 0,3mm |