Honda NX 650 Dominator

RAMA, ZAWIESZENIE, NAPĘD - Zębatki

spider2you - 2011-02-07, 09:19
: Temat postu: Zębatki
Na starym forum było, więc odświeżę.


Właśnie okazyjnie zakupiłem 2 koła do Dominisi, aby przekładać sobie na off i na asfalt i w tylnym kole nie ma zębatki (szkoda).
Moje pytanie? Co polecacie założyć na koło (tylko do off-u), ile zębów, jakiej szukać i ile to kurcze kosztuje?

P.S.
Znalazłem nową za 95 zł, więc mam jakiś pogląd (47 zębów)
zuczek 38 - 2011-02-07, 16:13
:
15 x 47 to jest fabryczne przełożenie i w miarę dobre na teren i drogi , ja mam teraz 15x 45 i też śmigam w terenie cały czas mocy trochę mniej ale za to są dłuższe przełożenia i latam wyśmienicie tylko jeden problem wolniejsza [przecyzyjna ] jazda odbywa się na pół sprzęgle bo za szybko jedzie na 1 biegu
można dać 14 na przód lub 48 na tył i wtedy na pewno koło nam się będzie unosiło szybko w górę :lol:
Raviking - 2011-02-07, 18:39
:
już pisałem o Tym,na ten sezon chce założyć 50 na tył :mrgreen: zobaczymy jak to będzie latać
edit :dowiedziałem się dziś ,że cena 50Z oscyluje koło 100zł więc tragedii nie ma :mrgreen:
edit: juz se zamówiłem zembate :)
Raviking - 2011-03-07, 18:18
:
już jeeest u mnie :mrgreen: troche mniejsza od felgi z malucha :mrgreen:
madart - 2011-03-07, 18:26
:
Ja poluje na 14t i będzie 14/46 czyli to samo co 15/49 :)
Tylko wtedy już se bede musiał przyciąć łańcucha bo mam 110
Kubeko - 2011-04-20, 20:23
:
mam 15/50

zaleta:
wstaje z gazu i ma bardzo duży przyrost mocy już od samego dołu

neutralnie:
biegi są krótsze i w momencie jest czerwone pole

wada:
w terenie, szczególnie na mokrym i błotnistym ciężko jest opanować tył bo jest tak wściekły że chce pogry 1/4 ć przednie koło :) znaczy motor stawia bokiem ( może to wina kiepskiego tylnego zawiasu)

niewiadoma:
nie wiem jaki wpływ ma to na Vmax bo nie próbowałem ( na 15/46 było 160km/h)
madart - 2011-04-20, 20:28
:
dla mnie krótsze biegi to plus, w końcu moge 2ki używać i czasem 3ki
co do v-max to ja powyzej 120 sie nie zapuszczałem, bardzo pływa przednia kostka wtedy, a o przecinaniu podwójnej ciągłej to nie wspominam..

na mokrym mam problem ze wstawaniem wogóle jako takim, bo nawet strzał ze sprzęgła powoduje dużą wyrwe w ziemi i mielenie tyłu. Za to na asfalcie nawet z 2 wstaje gazem :-D
jolo747 - 2011-05-24, 21:36
:
a macie jakiś patent na tani i dobry napęd, co polecacie, kupić na allegro za 320 zł komplet czy raczej wszystko osobno, jakiej firmy , ?

co do przełożenia to ja raczej wole na moc i na techniczną jazde , jest tyle biegów , trzeba ze wszystkich korzystać , w terenie najczęściej 2 bieg , trójka tylko przelotowo , choć zdarzało się lasem do 110 dojść , ale wtedy śmierć jedzie razem z tobą ,

na asfalcie 120 i zaczyna pływać na kostce,
madart - 2011-05-25, 06:47
:
Rav chyba lata na łańuchu SKF czy jakimś innym tanim i nie narzeka, tylko przednie zebatki wymienia :)
Ja mam DIDowskiego Xringa i też jest spoko. Smaruje TYLKO olejem a nie klejącym badziewiem w sprayu. Zębatki SunStar dają rade.
Raviking - 2011-05-25, 21:48
:
madart napisał/a:
Rav chyba lata na łańuchu SKF czy jakimś innym tanim i nie narzeka, tylko przednie zebatki wymienia :)
SKF to łożyska robi :mrgreen: łańcuch to SFR,zeszły sezon przelatałem,nie narzekam zębatki zdawcze dwie zmieniłem, no i smarowanie z automatu(HIPOLEM) po ciężkim łofie myje łańcuch naftą albo ropą :mrgreen: teraz mam RK ,musiałem kupić nowy bo mi SFR za krótki sie zrobił do 50 trybów z tyłu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:zębatki przednie JT
cubiacus - 2011-05-25, 22:28
:
to ja się podłączę;) art, a czemu olej lepszy od tych w sprayu?;) może też tak zrobię...
a jeśli już SFR to xring czy oring?;) czy wsio ryba...
madart - 2011-05-25, 23:20
:
Bo z tego co widze, mój łańcuch smarowany olejem i myty naftą wciąż jest jak nowy, pracuje miekko, nie ma zatartych rolek. Łańcuch smarowany psikaczem zalepia się coraz bardziej i sztywnieje przez co potem jest tak sztywny że jest opór przy kręceniu kołem (a moze to dlatego ze nie myty tylko psikany?)
Raviking - 2011-06-01, 19:24
:
Michał napisał/a:
Prosze o opinie na temat liczby zabkow w przodzie i tyle - ile stosujecie i jak sie to sprawuje ?
Ja kupilem go na 15 z przodu - fabrycznie a tyl mial 45 :shock: Na 5 biegu nie mial mocy i v max ok 145, teraz wymienilem na 15 i 47 - na 5 biegu ciagnie znacznie lepiej, v max i spalanie podobnie jak przy poprzednim.


madart napisał/a:
chyba 45 i 47 z tyłu :-)
włochy origanlnie mają 15/46 japońce 15/47
ja mam 14/46 i biegi są krótsze, łatwiej staje na koło


Michał napisał/a:
sorki - poprawilem :oops:
napisz jak jest ze spalaniem i v max z takim przelozeniem ? na 5 biegu pewnie dochodzi do czerwonego pola bez problemu :)


madart napisał/a:
nie przekraczam 120 przy wyprzedzaniu bo przednie kostki się bujają :) na asfalcie do 80 jeżdze czyli niska piątka albo 60 na 4ce ;-)


managa napisał/a:
TUTAJ podobny temat


:evil: Ludzie ,czytajcie/przeglądajcie forum! szukajka nie działa?
saataan89 - 2011-06-03, 13:08
:
podepne sie pod temat
czy ktos z was mial zebatki firmy jr (nie mylic z jt;p) i czy watro je kupic czy ktos mial z nimi przykre badz mile doswiadczenia?
Raviking - 2011-06-03, 16:01
:
Kubeko napisał/a:
mam15/50
wada:
w terenie, szczególnie na mokrym i błotnistym ciężko jest opanować tył bo jest tak wściekły że chce pogry 1/4 ć przednie koło :) znaczy motor stawia bokiem ( może to wina kiepskiego tylnego zawiasu)
i jeszcze jedno :przy nowej C02 na tyle,podniesiony P/T,po górkach trza latać z jajami na zbiorniku ;-) bo chce nakryć przodem :mrgreen:
ale jest zajebiście :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


saataan89 napisał/a:
zebatki firmy jr
nie spotkałem się z takowymi



cubiacus napisał/a:
a jeśli już SFR to xring czy oring?;) czy wsio ryba...
wsio ryba byle nie zapominać o smarowaniu i czyszczeniu
cubiacus - 2011-06-03, 23:57
:
No i czego to się człowiek nie dowie na starość - czyścić rozumiem po każdym wykendzie czy jakoś rzadziej? Rozumiem, że ta nafta najlepiej, ale trzeba zdjąć łańcuch czy tak też się da? Zielony to pytam... :-P
madart - 2011-06-04, 08:09
:
naftą i szczoteczką do zębów albo pędzelkiem. Zdejmować nie trzeba, jak sie mocniej zabrudzi to na zdjętym kole sie łatwiej czyści. I masz racje z tym łikendem bo po każdej wyprawie powinna być kontrola :)
Raviking - 2011-06-04, 22:29
:
madart napisał/a:
po każdej wyprawie powinna być kontrola :)
!!!

bardziej przeprawowo/błotnej ;-)
madart - 2011-06-04, 23:02
:
Cytat:
!!!

bardziej przeprawowo/błotnej ;-)

ja w innych celach nie jeżdże :mrgreen:
stachu - 2011-08-02, 21:06
:
To już of top: ale co do mycia łańcucha, używam do tego nafty i pędzelka a na koniec wydmuchuje najdrobniejszy brud sprężonym powietrzem (nie takim z puszki tylko z kompresora)
Radox - 2011-08-31, 17:43
:
Chcę wymienić zębatki przód+tył = łańcuch co polecacie do 1988roku dominka ?
jaki zestaw najlepiej kupić ? oczywiście nie za bardzo drogi ;-)
madart - 2011-09-01, 04:29
:
Kazdy Oringowy lancuch sie nada, zebatki w zaleznosci gdzie jezdzisz i jak jezdzisz. Rownie dobrze mozesz zostac na standardzie 15/47 (taki masz?)
Radox - 2011-09-02, 20:33
:
mam 45/15
ale widzę że tu mają taki zestaw jak do mnie...
http://moto.allegro.pl/ze...1770684025.html
tył mam 45 zębów
przód 15 zębów
zestaw powinnien być ok razem z łańcuchem oring... dodam że mam 88 rok
i w katologu jest jak u mnie w moto :-)
http://www.esjot.com/en/s...ml?modell=40970
zigson - 2012-01-24, 21:19
:
madart napisał/a:
Ja poluje na 14t i będzie 14/46 czyli to samo co 15/49 :)
Tylko wtedy już se bede musiał przyciąć łańcucha bo mam 110


gdzie znalazłeś taką zębatkę ? wiesz może czy będzie pasować do SLR '96 ?
madart - 2012-01-24, 21:25
:
napewno będzie a kupiłem u IR chyba na allegro http://allegro.pl/ir-zeba...2045643366.html
zigson - 2012-01-27, 09:52
:
http://allegro.pl/zebatka...2029859325.html
rzuć okiem na tą, ma troche inne wymiary, Twoja opcja jest lepsza ( tańsza :) )
madart - 2012-01-27, 11:03
:
pewnie by spasowała a tak wogole to ona byla wczesniej wystawiona tez za 45zl tylko teraz chce za nia 65, ciekawe :lol:
MaciekTOS - 2012-05-09, 13:46
:
Słuchajcie jak teraz mam orginalne w japońcu czyli 15/47 tak ?
5 bieg 4 tys -90 km/h
5 tys -100
6 tys -110
7 tys -120
Dalej nie wiem nie próbuję , normalne to jest ? Jaki zestaw zapodać żeby było lżej na trasie np 100 km /h przy 4 tys na 5 biegu :mrgreen:
madart - 2012-05-09, 14:49
:
mniejszy tył, pewnie jakies 43 zęby albo 16 do przodu
tutaj z listy wybeirz dominatora i sobie popatrz http://gearingcommander.com/
3zeby z tylu lub 1 z przodu to mniej wiecej 5kmh roznicy na biegach
Habit - 2012-05-09, 16:11
:
MaciekTOS napisał/a:
Słuchajcie jak teraz mam orginalne w japońcu czyli 15/47 tak ?
5 bieg 4 tys -90 km/h
5 tys -100
6 tys -110
7 tys -120

Ja mam 14/47 i też tak mam:)
Raviking - 2012-05-09, 17:53
:
MaciekTOS, możesz założyć 46 Z albo jak znajdziesz to może i nawet 45 Z
ja polatałem zeszły sezon na 15/50 :mrgreen: było ok ale było mi mało :mrgreen:
w zimie pogrzebałem w silniku i inaczej mam zestrojone przełożenie :mrgreen: i przy zestawie 15/50 przy 4 rpm było 80km/h ,wykurwww niesamowity :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: coś za coś :-P ,wczoraj założyłem 47 na tył :mrgreen: przy zmianach w silniku jest ok trasy żadnej nie robiłem jeszcze
Habit - 2012-05-09, 19:10
:
Rav co masz na myśli inaczej zestrojone przełożenie?? Jest opcja zmiany przełożenia np. tylko 5 biegu??
15/50 to jest 3,333
14/47 to jest 3,357
Więc teoretycznie mam wolniejsze i do tego mniejsze tylne koło...
A przy 4rpm też jadę około 80-85...
Raviking - 2012-05-09, 19:43
:
skrzyni nie ruszałem :mrgreen:
Habit - 2012-05-09, 19:48
:
No mów:D
Raviking - 2012-05-09, 20:36
:
nie powiem :mrgreen: tajemnica handlowa :mrgreen:
pisałem na szołboksie ,że wiem jak zrobić SM z NXa bez dynojetów


Maciek spróbuj 43Z http://allegro.pl/ir-zeba...2291593409.html
zuczek 38 - 2012-05-09, 21:57
:
u mnie 15/45 i 100 km/h przy 4,200 obr chyba jutro sprawdzę bo licznik będę ustawiał :-P
MaciekTOS - 2012-05-10, 21:50
:
zuczek 38 napisał/a:
u mnie 15/45 i 100 km/h przy 4,200 obr chyba jutro sprawdzę bo licznik będę ustawiał :-P


Oooo właśnie , to mi się podoba ;-)
Michał - 2012-06-21, 08:45
:
mialem 15/45 i przy 4 tys obr bylo rowne 90, pozniej zalozylem 15/47 i przy 4 ok 88 teraz mam 15/48 i jest ok 87 wiec az tak duzego wplywu na predkosc nie ma. Zauwazylem przy zebatce 48 minimalnie nizsze spalanie. Moim zdaniem 100 km/h przy 4 tys to pod wiatr czy pod gorke juz nie uciagnie. Nastepne przelozenie planuje 14/46 bo nie ma to jak samemu sprawdzic rozne opcje :)
Habit - 2012-06-21, 10:24
:
Ja teraz ma 14/49 i przy 4tys obr. na liczniku mam 85km/h biorąc pod uwagę moje przekłamanie licznika około 10% daje to zabujczą prędkość około76,5km/h :D:D
fiacik69 - 2013-01-31, 19:25
:
gdzies czytalem ze da sie przerobic przednia zebatke na 12z mam juz potrzebna zebatke i stara zebatke z dominatora dzieki koledze z forum wiec dawca i biorca jest tylko za cholere nie wiem jak to zmiescic z ta blaszka zabezpieczajaca zebatke przed spadaniem z walka zdawczego w tak malej srednicy jaka oferuje zebatka 12 z ... gdzies czttalem ze sie da
ktos tak robil? ... jakies sugestie?
jak pospawam nie wuwierce otworow jak wywierce i nagwintuje po spawaniu moze juz zgubic wymiar i nie dam rade wkercic srubek... ech
nie nie przyspawam zebatki do walka :)
Habit - 2013-02-01, 07:31
:
Nie przesadzaj z tą 12, załuż kulturnie 13 bez zbędnych ceregieli:)
fiacik69 - 2013-02-01, 16:49
:
jak juz 12 kupilem i kolega z forum podarowal mi stara 15 to warto pokombinowac , zreszta mam zalozona 14 to nie bede zmienial na 1 zab mniejsza tylko
tomekz - 2014-02-22, 21:00
:
Gdzie można kupic 13z do nx650 91r ?
Demolka - 2014-03-02, 10:06
:
tomekz, sprawdz na www.larsson.pl (szukaj wg moto - tylko zrob spacje miedzy modelem a pojemnoscią ;-) )

ja cały zeszły sezon jezdziłam na 14/49 ;-)
miało byc z tyłu 47 ale kolega z działu czesci sie omsknął i szczerze mowiac wcale nie mam mu tego za zle :lol: w sumie nie lubie półśrodków.
na kostkach i tak nie lubie przekraczac 110/h bo mnie boli jak znikają na czarnym.. przy 120/h bylo ok 5,5 tys
tak bylo przed odświeżeniem. na kolo zdarzalo sie poderwac i na 2, ale znikoma kompresja i stan ogolnego wyczerpania nieco ograniczaly Dewastatora. myslę, ze czort powstanie z popiołów juz niedlugo :evil: :mrgreen: oczywiscie na tych samych zębatkach.
Alibaba - 2014-03-02, 19:26
:
W tej chwili mam 15 x47 idealnie na asfalt i lekki teren ale wożę ze sobą 14 i zakładam w razie potrzeby . W zeszłym sezonie zmieniałem 4 razy ( wymiana zębatki zdawczej trwa 10 min ) Na dojazd do miejsca zgrupowania na zębatce 15 nie zamęczysz silnika a prędkość ok 90 -100 . Na miejscu zawsze znajdziesz chwilę na zmianę na 14 lub13 i masz pełen komfort jazdy w terenie. Dla trwałości łańcucha chyba nie ma znaczenia , może tyle że je 1/4 dzisz na mniej spracowanej zębatce.
tomekz - 2014-03-02, 21:18
:
. Hmm. Wszędzie są tylko 14 i 15. Z tyłu mam 49 na przodzie 15 Nie mam doświadczenia ale chciałbym coś zmienić i czy upierać się i szukać 13 czy na 14 będzie zdecydowany spadek prędkości a wzrost mocy? Ganiam raczej po terenie ale wyznacznikiem było by żeby bez podrywania z gazu na czarnym z dwójki w gorę szedł :-)
wojtekk - 2014-03-02, 21:34
:
14/49 powinno być git.
13/49 będzie spokojnie szedł z samego gazu na 2 bez wysiłku
ja miałem najmniej 14/47 przez moment i było ciekawie.
Przy 14 z przodu prędkość spadła mi na 150km/h tylko z tyłu mam 45.
Raviking - 2014-03-03, 20:41
:
EEE tam :mrgreen: 15/50 jest zajebioza :mrgreen:
wojtekk - 2014-03-03, 21:31
:
Raviking, no to jak 14-47
piotrek316 - 2014-03-05, 09:35
:
http://www.gearingcommander.com/
Można sprawdzić moto na danych zębatkach .
michal_dr350 - 2014-03-06, 16:16
:
Dobrzy ludzie, pomożecie :?: :mrgreen:

Muszę sobie skompletować napęd do starszej siostry, czyli XL 600 LM

Standardowo jest tak:
zębatki 15/40 łańcuch 106 ogniw


Tym razem chcę mieć takie zębatki: 15/50 ale nie wiem jakiej długości mam brać łańcuch żeby się pó 1/4 niej nie okazało, że będzie za krótki :-)

bawiłem się stronką która podał piotrek316, ale coś mi nie wychodzi, wpisuję różne kombinacje i ciągle mi pokazuje taką samą długość łańcucha :-P
madart - 2014-03-06, 16:30
:
nie widzialem chyba nic dluzszego niz 118, nie licząć tych ciętych z rolki :lol:
michal_dr350 - 2014-03-06, 17:53
:
A w dominatorze przy standardowym przełożeniu 15/47 jaka jest długość łańcucha :?:
I czy przy zastosowaniu tylnej zębatki 50 trzeba przedłużać łańcuch :?: (o ile :?: )

To sobie policzę z proporcji :-P
Artek - 2014-03-30, 13:37
: Temat postu: przełożenie
Na jakim przełożeniu je 1/4 dzicie swoimi dominatorami?czy zakładając że ja mam oryginalne przełożenie,to czy jak zmniejszę tylną zębatkę np.o 3 zęby to motocykl dużo straci na swoim zajebistym "zrywie" czy nie straci?chodzi mi o to żeby zwiększyć prędkość na 5 biegu a zredukować trochę obroty.
wojtekk - 2014-03-30, 14:56
:
Artek, jeżeli masz 15-47 a dasz 15-45 bo raczej chyba nie dasz z tyłu 43 lub 44 to odczujesz spadek mocy ale raczej na 5biegu lub w terenie biegi będą dłuższe a zwłaszcza z 1 inaczej trochę. Możesz szybko zrobić zastępując przednią 15 na 14. To jak z tyłu zapodał byś o 3 większą. Nie licz na duży spadek obrotów.
madart - 2014-03-30, 14:58
:
3 zęby to tylko 5kmh wiec zeby cos poczuc to musialbys zejsc wiecej a to sie wiaze z pewna utrata przyspieszenia, jak duza to tylko empirycznie musialbys sprawdzic
madart - 2014-03-30, 15:02
:
z 15 na 16 chyba :) bo na 14 to obroty wzrosna
wojtekk - 2014-03-30, 16:50
:
madart, ajajaj jak zrobiłem u siebie tak napisałem.Oczywiście masz rację im większa z przodu a mniejsza z tyłu moto słabsze a obroty maleją. Zębatki 16 z przodu raczej nie zapodasz. Nie wiem czy nie będzie obcierało czyli tylko tył do zmiany. Przy zębatce z przodu 15 nie polecam z tyłu mniejszej jak 45 przy fabrycznej mocy. Już nie wspominając o offie bo to już dopiero masakra.
ptasiu - 2014-05-17, 22:20
:
A propos zębatki zdawczej.... Muszę wymienić, na alledrogo spotkałem różne firmy od noname poprzez JT Sprockets, ESJOT, SUPERSPROX, dodatkowo jakieś patenty z "podziurawioną" zębatką, której metody mocowania i przykręcania nie potrafię sobie wyobrazić (na zdjęciu). Jakieś sugestie może macie, co wybrać?
madart - 2014-05-18, 07:23
:
jt i esjot to zwykle zembatki z chin, jezdzi sie na tym az sie zuzyje i zaklada nastepna, trwalsze są sun star
nie wiem czy supersprox robi do domina ale pewno bedzie kosztowac tyle co trzy zwykle wiec czy kupisz jedna taka czy 3 do jednego lancucha nie ma duzego znaczenia
ptasiu - 2014-05-18, 07:53
:
madart napisał/a:

nie wiem czy supersprox robi do domina


Znalazłęm to:

http://allegro.pl/zebatka...4230880676.html
kmaj - 2014-05-18, 10:23
:
ptasiu napisał/a:
... dodatkowo jakieś patenty z "podziurawioną" zębatką, której metody mocowania i przykręcania nie potrafię sobie wyobrazić (na zdjęciu)...?

Ta zębatka ma otwory gwintowane pod blaszkę ustalającą, tylko na fotce jest zamodelowana bez tych otworów.
madart - 2014-05-18, 18:42
:
cena korzystna, bierz :)
kubas9311 - 2014-06-02, 16:28
:
założyłem 14 na przód, a tył mam 47. Z czwórki ze sprzęgła na koło;oo
Jankes - 2014-11-28, 09:22
:
Ja mam 15/43 i jest super, jeżdżę po czarnym, czasami trochę po lasach, z tyłu opona 140/80, przy 4000 jedzie 100km/h, a spalanie niecałe 4l. Najlepsza prędkość przelotowa to ok. 120-130 i wcale nie męczy się na trasie przy niższych prędkościach jak by to wynikało z przełożenia, dodatkowo przyspieszenie do 100 jest naprawdę dobre, bo nie trzeba tak mieszać biegami.Polecam
wojtekk - 2014-11-28, 11:35
:
Jankes, przy takich zębatkach to moto moim zdaniem nie jedzie. Jak na czarnym to w 1 osobę OK ale miasto, ruszanie, jazda między autami na niskich obrotach to mordęga bo singiel szarpie przy niskich obrotach jeszcze z takimi jak napisałeś zębatkami. Ja kategorycznie nie polecam.
Jankes - 2014-11-28, 11:49
:
Uwierz, że jeżdżę na takim przełożeniu od maja i jest git, na poprzednim 15/47 masakra na czarnym, nie szło za Africami nadążyć, a teraz luzik, jeśli chodzi o szarpanie to i tak zawsze szarpie poniżej 3000obr/min, wiec nie ma to różnicy jakie przełożenie założysz. Wcześniej myślałem o 15/44 ale chyba nie ma takiej do domina
wojtekk - 2014-11-28, 21:20
:
Jankes, ja miałem 15/45 i dla mnie był za słaby a w terenie biegi były za długie.
Teraz 14/45 i jest git ale myśle nad 15/47.
Ogólnie nie przekraczam 100 km/h ale do tej prędkości lubię dynamicznie zapitalać.
Jankes - 2014-11-29, 14:39
:
Uwierz, że przy takim przełożeniu na 3 i 4 biegu masz radochę, Africa zostaje w tyle, inaczej później, sprawdzałem. A jeśli tylko do 100km/h jeździsz to przy 15/43 tylko 3 biegi Ci wystarczą. XRV 750 przy takim przełożeniu wymięka do 110km/h, dalej jest lepsza, na tym samym papciu z tyłu, bo średnica koła dużo robi przy Dominatorze, sprawdziłem,hihihihi
tomekz - 2014-11-29, 22:26
:
Miałem 15/47 ale teraz mam 14/47 i dopiero wiem ze jadę :-) Mowa oczywiście o jeździe w terenie, na kostkach po asfalcie mi się nie podoba ;-)
Po asfalcie toczę się świniolotem z dwoma cylindrami i 160Nm :-)
boro - 2015-02-19, 20:07
:
hej. mozecie powiedziec z doswiadczenia czy jest jakas roznica miedzy lancuchem oringowym a xringowym po zakuciu gdzies w zakladzie?
co powiecie o takim zestawie, jest w miare dobry czy szukac czegos innego, mocniejszego)?
http://allegro.pl/zestaw-...5098507956.html
zebatki 15/45
Bart76 - 2015-02-19, 20:17
:
ja mam taki zestaw i śmigam, nie zauważyłem czegoś niepokojącego
Artek - 2015-12-26, 01:28
:
EEj,szukam zębatki na tył 50 do dominatora,ale chyba nikt do dominatora takich nie robi,jest za to do xr,podejdzie to pod piastę nx,a?
Raviking - 2015-12-26, 08:18
:
Artek, miałem 50Z i inni też majom ,to dobra zembatka jest :mrgreen:
adrodax - 2015-12-26, 14:51
:
Zębatka od XR pasuje, ale jest na węższy łańcuch. Transalp i AT mają takie same zębatki.
Artek - 2015-12-26, 17:36
:
To jaką mam kupić ?od xr czy xrv?bedzie szła z gazu na gume? :D
managa - 2015-12-26, 17:45
:
Przecież robią do NXa takie zębatki. Do kupienia np. tu -> http://www.czesci-moto.pl...ozmiar-520.html
wojtekk - 2015-12-26, 20:29
:
Artek, z gazu idzie na standardowych
Alibaba - 2015-12-26, 21:32
:
Artek, przeciez twój idzie z 2 na koło widziałeś na parkingu :mrgreen:
Artek - 2015-12-27, 14:40
:
Ja nie umiem!więc muszę sobie pomóc większą zębatką.managa dziękuję,patrzyłem tylko na allegro.
zuczek 38 - 2015-12-27, 19:18
:
Artek, Od At i trampka nie pasują bo są na łańcuch 525 i tylko do 49 zębów . Dominator na łańcuch 520 i można dostać od 44/50 bez problemu ja swoją 50 mam od Rava :lol:
adrodax - 2015-12-28, 14:09
:
faktycznie mój błąd bo miałem łańcuch i zębatki od trampa :X
wojtekk - 2015-12-28, 14:24
:
Artek, kilka postów do tyłu chciałeś wręcz odwrotnej zmiany więc najprościej zakładaj z przodu 14 zębów. Różnica będzie zauważalna zwłaszcza jak masz 47 z tyłu.
Alibaba - 2015-12-28, 20:31
:
Artek, jak chcesz pożyczę ci 14 , w chwilę zmienisz i zobaczysz jak się lata :-D
Artek - 2015-12-28, 21:38
:
Ja już zakończyłem sezon, ale dziękuję Adam.
adziad - 2016-02-04, 09:29
:
Patrzcie co znalazłem w swoim "nowym" dominatorze w ramach ciekawostki.

Na tych gumkach przyklejonych do zębatki jest napis mn9 czyli fabryczny kod silnika dominatora.


Alibaba - 2016-02-13, 20:33
:
adziad, sugerujesz że to dziewicza sztuka ?
adziad - 2016-02-13, 20:52
:
Alibaba, Chyba nie dziewicza, bo jakoś sobie nie mogę wyobrazić żeby fabryczny napęd przejechał 28kkm;] Chociaż ten motor chyba nigdy nawet po deszczu nie jeździł a co dopiero w terenie. Ale na pewno jest oryginalna hondowska, bo nigdzie indziej takich gumek nie widziałem. Od tyłu zębatki jest taka gumka po całym obwodzie. Przedziwny wynalazek:D
marcinslr - 2016-02-14, 18:39
:
Czy to nie jest czasem zębatka z tłumikiem tak jak ta http://www.larsson.pl/ind...Mg==&bid=104376 . Czy to coś daje?