madart napisał/a: |
Rav chyba lata na łańuchu SKF czy jakimś innym tanim i nie narzeka, tylko przednie zebatki wymienia :) |
Michał napisał/a: |
Prosze o opinie na temat liczby zabkow w przodzie i tyle - ile stosujecie i jak sie to sprawuje ?
Ja kupilem go na 15 z przodu - fabrycznie a tyl mial 45 Na 5 biegu nie mial mocy i v max ok 145, teraz wymienilem na 15 i 47 - na 5 biegu ciagnie znacznie lepiej, v max i spalanie podobnie jak przy poprzednim. |
madart napisał/a: |
chyba 45 i 47 z tyłu
włochy origanlnie mają 15/46 japońce 15/47 ja mam 14/46 i biegi są krótsze, łatwiej staje na koło |
Michał napisał/a: |
sorki - poprawilem
napisz jak jest ze spalaniem i v max z takim przelozeniem ? na 5 biegu pewnie dochodzi do czerwonego pola bez problemu :) |
madart napisał/a: |
nie przekraczam 120 przy wyprzedzaniu bo przednie kostki się bujają :) na asfalcie do 80 jeżdze czyli niska piątka albo 60 na 4ce |
managa napisał/a: |
TUTAJ podobny temat |
Kubeko napisał/a: |
mam15/50
wada: w terenie, szczególnie na mokrym i błotnistym ciężko jest opanować tył bo jest tak wściekły że chce pogry 1/4 ć przednie koło :) znaczy motor stawia bokiem ( może to wina kiepskiego tylnego zawiasu) |
saataan89 napisał/a: |
zebatki firmy jr |
cubiacus napisał/a: |
a jeśli już SFR to xring czy oring?;) czy wsio ryba... |
madart napisał/a: |
po każdej wyprawie powinna być kontrola :) |
Cytat: |
!!!
bardziej przeprawowo/błotnej |
madart napisał/a: |
Ja poluje na 14t i będzie 14/46 czyli to samo co 15/49 :)
Tylko wtedy już se bede musiał przyciąć łańcucha bo mam 110 |
MaciekTOS napisał/a: |
Słuchajcie jak teraz mam orginalne w japońcu czyli 15/47 tak ?
5 bieg 4 tys -90 km/h 5 tys -100 6 tys -110 7 tys -120 |
zuczek 38 napisał/a: |
u mnie 15/45 i 100 km/h przy 4,200 obr chyba jutro sprawdzę bo licznik będę ustawiał |
madart napisał/a: |
nie wiem czy supersprox robi do domina |
ptasiu napisał/a: |
... dodatkowo jakieś patenty z "podziurawioną" zębatką, której metody mocowania i przykręcania nie potrafię sobie wyobrazić (na zdjęciu)...? |