magicl napisał/a: |
-> yukikaze- nie CZYM tylko jak- brzmialo pytanie, wiec dales ciala, co do merytorycznej odpowiedzi- no coments |
wojtekk napisał/a: |
To na niebiesko to czujnik luzu chyba.
Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę. Co do śruby to masz silnik w ramie masz super. Ja mam silnik rozpołowiony i nie mam jak wału wyciągnąć przez tą śrubę i teraz jak ją odkręcić. |
MaciekTOS napisał/a: |
Hmm lewy gwint czy prawy ? ja mam silnik w ramie i jak na razie mi to nie pomaga , wepchać śrubokręt w zęby i jakoś to zablokować czy jak ? |
kmaj napisał/a: | ||
Najlepiej k. pneumatycznym ręka przytrzymasz a moment bezwładności zrobi resztę. Między koła zębate (wewnątrz silnika) nie wkładaj nic, bo ich wałki są mniej odporne na zginanie niż wałek zdawczej. Jak masz silnik na stole to wbij wysoki bieg, załóż zdawcza i kawałkiem miękkiego drewna blokuj. Jak dokręcałem sprzęgło z momentem to zamiast drewna blokowałem kawałkiem ołowiu - prędzej klocek Pb się rozleci/odkształci niż obudowa strzeli. Wygląda na to, że prawy http://czescihonda.motori...,NX650N,3150,-1 - [E-10, pozycja 4] - przy śrubie nie ma oznaczenia ,,L" |
kmaj napisał/a: |
Maćku po przemyśleniu blokowania przez skrzynie - poczekaj albo dorabiaj opaskę na magneto bo jeżeli masz ta śrubę doj***ną to możesz sobie uszkodzić inne elementy. http://hondadominator.pl/...p?p=15430#15430 |
yukikaze napisał/a: | ||
To dzięki przekazowi, przekazowi myśli A tak na poważnie to tak , czy siak już miałem zdjęty cylinder więc posłużyłem się główką korbowodu wszystko dookoła oczywiście ładnie zabezpieczając |
wojtekk napisał/a: |
Jaki jest gwint na ściągaczu 22x1,5 jak napisał yukikaze |
MaciekTOS napisał/a: |
swoją drogą rav wiesz ze ta śruba przechodząca przez sciągacz u mnie nie ma kompletnie na czym się zaprzeć nie wiem może ja mam jakiś wał rzeżbiony |
yukikaze napisał/a: |
Walcz dalej i się nie poddawaj |