Cezary napisał/a: |
nawet przy zakręconej śrubie mieszanki daje okopconą świecę |
Tezla napisał/a: | ||
|
Cezary napisał/a: |
Lokalizacja śruby składu mieszanki wskazuje jednoznacznie, że jest to śruba paliwa a nie powietrza. Generalnej zasady jednak nie ma, by zacytować klasyka gatunku: "zależnie od sposobu regulacji składu mieszanki biegu jałowego, rozróżnia się ga 1/4 niki, w których reguluje się dopływ powietrza do układu biegu jałowego lub dopływ paliwa do układu biegu jałowego" (Rafał Dmowski "Ga 1/4 niki motocyklowe", Warszawa 2004, s. 47). |
tomekz napisał/a: |
oraz rozwierciłem 2 otwory do 4mm w tłoczku w którym mocowana jest iglica. |
Artek napisał/a: |
jakiej podkładki? |
Cezary napisał/a: |
przy dużych prędkościach chyba mieszanka za uboga |
Cezary napisał/a: |
Przy ciepłym silniku trzeba używać, bo jest problem z zapaleniem. |