Cezary napisał/a: |
A może NX z wałkiem R4 miał dekompresator na linkę? |
maniek napisał/a: |
szary bo pewnie w kwasie przed zapakowaniem moczyli |
Raviking napisał/a: |
a może takie cuś ?
http://www.xrsonly.com/pa...-1988-up-xr650l |
yukikaze napisał/a: |
I wrócił wałek z krzywką z regeneracji od Heinricha. Co do krzywki na wałku jest super jednak co do d 1/4 wigienki zaworowej mam mieszane uczucia
Jest kilka podpaleń od spawania. Nie wiem, czy odsyłać do poprawki, czy tak zostawić bo nie będzie miało wpływu na pracę. Oceńcie sami : |
wojtekk napisał/a: |
To nie są podpalenia tylko miejsca nie pokryte spawem.
Jeżeli chodzi o moje skromne zdanie to powinno to wyglądać jak na wałku. Może będzie Ok, bo to dołki a nie górki ale ja bym zareklamował. yukikaze, ile zaśpiewał za naprawę? |
yukikaze napisał/a: |
Ja tez myślę, że będzie reklamacja Chyba, że powie jaki to materiał to sam sobie zdjęłam
Za jedną krzywkę i d 1/4 wigienkę 150 PLN. Samej krzywki nie zrobi tylko z d 1/4 wigienką współpracującą nawet jak owa d 1/4 wigienka była dobra . Dla czego to już raczej każdy się domyśli |
kmaj napisał/a: |
yukikaze, reklamuj bo w tych miejscach nie będzie filmu olejowego. Powiem Ci, że d 1/4 wigienka zrobiona trochę na odwal się.
Sprawd 1/4 przykładając do krzywki czy nie wyszlifowali jej na półokrągło. |
maniek napisał/a: |
krzywka do reklamacji, dziurki wyszły po obróbce, kto wie co się kryje pod spodem, może być sito.
Gadałem kiedyś z kimś od świątka i powiedzieli mi że wałka od nx nie zregenerują całego ze względu na mechanizm dekompresatora o co im chodziło ? |
yukikaze napisał/a: | ||||
Maniek krzywka idzie na pewno do reklamacji. A z tym wałkiem to pewnie o to chodzi że mechanizm dekompresatora przeszkadza przy obróbce. Najpewniej chodzi im właśnie o tą krzywkę przy deko. Jest bliziutko deko, a tarcza szlifierska jest szeroka i może oszlifować też przy okazji deko, a wcześniej trzeba krzywkę napawać co może skutkować przyspawaniem deko do krzywki Ja deko mam ściągnięte bo od razu zrobię manewr madarta
Nie wiem jak ma wyglądać ori d 1/4 wigienka. Ta jest zrobiona jak pozostałe 3. I w którym miejscu mam ją przyłożyć do krzywki i jak ma dolegać ? |
maniek napisał/a: |
czyli jak rozbiore deko to problem znika ? |
yukikaze napisał/a: | ||
A no na to wygląda bo Heinrich nic nie mówił, a właśnie u mnie była wywalona ta krzywka przy deko |
kmaj napisał/a: | ||||
Przykładaj do krzywki w kilku miejscach (jak wygodniej). Ori d 1/4 wigienka i krzywka stykają się z sobą powierzchniami cylindrycznymi (w przybliżeniu). A jeżeli wyszlifowali 1/4 le to powierzchnia kontaktowa d 1/4 wigienki będzie półkulista. Na rysunku jest zobrazowanie jak nie powinno być. |
Raviking napisał/a: |
http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-14000-MN9-872.html +40 $ za przesyłke ale i tak 1000 zł zostaje w kielni :)
a tu z dostawą do Polski http://www.motosport.com/...?mmy_source=oem |
wojtekk napisał/a: |
Jak kupisz z przesyłką wałek za 500-600 zł to wiadomo że nie ma się co zastanawiać.
Wątpię że tak tanio się da no chyba że się mylę. Regeneracja wałka kosztuje mniej więcej (para krzywka z d 1/4 wigienką) 150 zł. Kolega z forum regenerował. Może u ciebie tylko 1 para siedzi więc moim zdaniem warto zaryzykować regenerację-masz do tego gwarancję. Jak się zdecydujesz na wałek z usa to może więcej osób będzie chciało i taniej przesyłka wyjdzie. |
Raviking napisał/a: |
Franz, Dawaj linka |